:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот streetracer1 » Нед 21 дек 2014 15:45


Момчетия, именно в това с оборотите по-високи при палене се крие решението. Не съм наясно какво как и къде по тая помпа се пипа, но имам AHH, което пали прекрасно и точно така като е по-студеншко задържи по-високи обороти и някак все едно се изфорсира при паленето до към 1100на оборота. Имам и ASV, което не прави така и съответно не пали както бих искал.




Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот w_smith » Пон 22 дек 2014 21:28


Старото поколение АХУ, АФН и АХХ ми се струва че палят по лесно и бързо от АХФ, АЛХ и тн.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Вто 23 дек 2014 0:26


Има нещо вярно, защото са Евро 2, Евро 3 са с малко по-префинен софтуер и малко като се поизносят и започват проблемите.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот vanesto » Вто 23 дек 2014 8:31


AHF е Евро 2, ALH и ASV са Евро 3. Но и аз си мисля, че софта и помпите им са по-различни от старите, ролките на ангренажа също са повечко...Общо взето малко по-капризни са май.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Вто 23 дек 2014 12:51


Днес най-накрая отидох при Иво да я види тая мойта кошница ,че немам нерви вчера запали след 10 секунди въртене,е днес пък запали от четвърт,абе луда работа!Та Иво смята че целия проблем е от клапана на горивния филтър!!Така че след празниците си вземам един филтър от Г2 и мисля да приключа с тая драма!!!


Потребителски аватар
BOSS75
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 02 ное 2014 17:23
Автомобил: VW Bora
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Плевен

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот BOSS75 » Сря 24 дек 2014 22:08


Искам и аз да споделя едно мнение по темата. Октомври си купих VW Bora 1.9 TDI 90 коня и си палеше добре - беше топло. След един месец (все още не я бях обслужил) се застуди и паленето се затрудни. Върти яко, акумулатора 6 , подгревни свещи 6 и пали трудно. Оказа се, че като отидох да сменят ролките и ремъците, старите ролки са били сложени от некомпетентен човек и не са били както трябва. След смяната нямам проблеми. Пали веднага.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Чет 25 дек 2014 11:16


Колега аз съм с такъв филтър вече,но драмата ми продължава.След Нова Година ще търся някъде решението на проблема си,че сега ми е малко натоварено,както предполагам и на всички вас.Пожелавам ви Весела Коледа и весело посрещане на Новата 2015 година. :beer


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот drago_tr » Чет 25 дек 2014 17:00




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Чет 25 дек 2014 20:37


Последния, на който му оправих студения старт се чуди 1 месец дали да дойде и си беше сложил такъв клапан през това време. Каза, че не е имало никаква промяна.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Stivi » Чет 25 дек 2014 22:47


BOSS75 написа: се застуди и паленето се затрудни...... Оказа се, че като отидох да сменят ролките и ремъците, старите ролки са били сложени от некомпетентен човек и не са били както трябва.


И как така неправилно сложения ремък /ролката не знам как може да се сложи неправилно/ е оказало влияние чак след като се е застудило ?? Ако ти е неправилно зацепването и посред лято ще си въртиш като луд без да запали icon_idea


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Пет 26 дек 2014 15:27


Zinoto и как точно му оправи студения старт,само загатваш за нещо и до там.Това е форум в който хора като мен търсят вариянт да си оправят собствения автомобил а не да правя пари от това.Ако знаеш какво е решението на проблема ми или кажи или изобщо не пиши.Нищо лично към никого!!!


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пет 26 дек 2014 16:44


http://vbox7.com/play:033dc450d1

това е от днес и е след рециклиране на стартера. за съжаление нямам клип преди рециклирането.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот drago_tr » Пет 26 дек 2014 17:42


samo ra4na na zavoite написа:http://vbox7.com/play:033dc450d1

това е от днес и е след рециклиране на стартера. за съжаление нямам клип преди рециклирането.


Перфектна :beer

Zinoto написа:Последния, на който му оправих студения старт се чуди 1 месец дали да дойде и си беше сложил такъв клапан през това време. Каза, че не е имало никаква промяна.

:yahoo_09


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пет 26 дек 2014 18:25


преди рециклирането въртеше мудно и поне 4-5 пъти докато запали първия път.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот samo_pechka » Пет 26 дек 2014 19:46


Има фирми в Германия занимаващи се с преработка на стартери . Пренавиват ги и стартера почва да върти доста по-бързо . Знам и за стартери на една и съща кола слагани с различна мощност . Всъщност има разлика дори със стартери на Г4 с VP-TDI , преди са се слагали с по-ниска мощност , след оплакване на клиенти за трудности в паленето , слагат в по-късните модификации стартери с по-голяма мощност и обороти.
Ето една фирма , която прави това в Германия , а именно ремонт , както и преработка на стартери към по-голяма мощност и обороти http://www.wjahn.de/leistungen/lichtmaschinen/



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта