
Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Момчетия, именно в това с оборотите по-високи при палене се крие решението. Не съм наясно какво как и къде по тая помпа се пипа, но имам AHH, което пали прекрасно и точно така като е по-студеншко задържи по-високи обороти и някак все едно се изфорсира при паленето до към 1100на оборота. Имам и ASV, което не прави така и съответно не пали както бих искал.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Старото поколение АХУ, АФН и АХХ ми се струва че палят по лесно и бързо от АХФ, АЛХ и тн.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Има нещо вярно, защото са Евро 2, Евро 3 са с малко по-префинен софтуер и малко като се поизносят и започват проблемите.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
AHF е Евро 2, ALH и ASV са Евро 3. Но и аз си мисля, че софта и помпите им са по-различни от старите, ролките на ангренажа също са повечко...Общо взето малко по-капризни са май.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Днес най-накрая отидох при Иво да я види тая мойта кошница ,че немам нерви вчера запали след 10 секунди въртене,е днес пък запали от четвърт,абе луда работа!Та Иво смята че целия проблем е от клапана на горивния филтър!!Така че след празниците си вземам един филтър от Г2 и мисля да приключа с тая драма!!!
- BOSS75
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 02 ное 2014 17:23
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Плевен
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Искам и аз да споделя едно мнение по темата. Октомври си купих VW Bora 1.9 TDI 90 коня и си палеше добре - беше топло. След един месец (все още не я бях обслужил) се застуди и паленето се затрудни. Върти яко, акумулатора 6 , подгревни свещи 6 и пали трудно. Оказа се, че като отидох да сменят ролките и ремъците, старите ролки са били сложени от некомпетентен човек и не са били както трябва. След смяната нямам проблеми. Пали веднага.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Колега аз съм с такъв филтър вече,но драмата ми продължава.След Нова Година ще търся някъде решението на проблема си,че сега ми е малко натоварено,както предполагам и на всички вас.Пожелавам ви Весела Коледа и весело посрещане на Новата 2015 година. 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Последния, на който му оправих студения старт се чуди 1 месец дали да дойде и си беше сложил такъв клапан през това време. Каза, че не е имало никаква промяна.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
BOSS75 написа: се застуди и паленето се затрудни...... Оказа се, че като отидох да сменят ролките и ремъците, старите ролки са били сложени от некомпетентен човек и не са били както трябва.
И как така неправилно сложения ремък /ролката не знам как може да се сложи неправилно/ е оказало влияние чак след като се е застудило ?? Ако ти е неправилно зацепването и посред лято ще си въртиш като луд без да запали

- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Zinoto и как точно му оправи студения старт,само загатваш за нещо и до там.Това е форум в който хора като мен търсят вариянт да си оправят собствения автомобил а не да правя пари от това.Ако знаеш какво е решението на проблема ми или кажи или изобщо не пиши.Нищо лично към никого!!!
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
http://vbox7.com/play:033dc450d1
това е от днес и е след рециклиране на стартера. за съжаление нямам клип преди рециклирането.
това е от днес и е след рециклиране на стартера. за съжаление нямам клип преди рециклирането.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
samo ra4na na zavoite написа:http://vbox7.com/play:033dc450d1
това е от днес и е след рециклиране на стартера. за съжаление нямам клип преди рециклирането.
Перфектна

Zinoto написа:Последния, на който му оправих студения старт се чуди 1 месец дали да дойде и си беше сложил такъв клапан през това време. Каза, че не е имало никаква промяна.

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
преди рециклирането въртеше мудно и поне 4-5 пъти докато запали първия път.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Има фирми в Германия занимаващи се с преработка на стартери . Пренавиват ги и стартера почва да върти доста по-бързо . Знам и за стартери на една и съща кола слагани с различна мощност . Всъщност има разлика дори със стартери на Г4 с VP-TDI , преди са се слагали с по-ниска мощност , след оплакване на клиенти за трудности в паленето , слагат в по-късните модификации стартери с по-голяма мощност и обороти.
Ето една фирма , която прави това в Германия , а именно ремонт , както и преработка на стартери към по-голяма мощност и обороти http://www.wjahn.de/leistungen/lichtmaschinen/
Ето една фирма , която прави това в Германия , а именно ремонт , както и преработка на стартери към по-голяма мощност и обороти http://www.wjahn.de/leistungen/lichtmaschinen/
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта