Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
AuDi_RuLzz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот AuDi_RuLzz » Чет 01 яну 2015 9:34


Добро утро и честита нова година.
ТОва като за начало :mhihi


Да си дойдем на приказката.... Става въпрос за Пасат 5.5 1.9 АVF 4motion
Гадта е със сменени вчера 4 свещи и пак пали от втория път.Първия върти колкото я държиш на стартер,а при втория припалва цилиндрите един по един.Някакви идей?Според мен дизела бяга... или иначе казано мисля да сложа един клапан на обратната нафта да задържа??
Втория проблем с гадта е,че след като я изтормозиш на втора - говорим да я сриташ до около 4000 оборота и след това гасне и пак се почва едно въртене до полуда докато запали.Тук някакви насоки?Аз си мисля за запушен катализатор и мръсна геометрия?




Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Чет 01 яну 2015 10:50


М@мка и нова година... и аз имам проблем.Колата пали нормално, но след 2-3 секунди губи някой цилиндър и започва да прекъсва.Пасата е от подписа.Паля я на газ и няма проблеми.Това го прави само като е студено явно.Сених и кабели и свещи.... почвам да се съмнявам в бобината, но видимо нищо и няма.Някой да е патил?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kris11 » Чет 01 яну 2015 12:32


ЧНГ .
dimovip - нищо ,че на външен вид и няма нищо.Пробвай с друга. Може да е отиваща си. Вътре е всичко, не се знае лош контакт,заминаващ си транзистор на комутатора.Явно от студа нещо се поразмества. А свещите в масло ли са?


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Netasq » Чет 01 яну 2015 13:08


TiL написа:Айде и аз да се запиша с кривото тръгване на новата година. Преди 5 минути тръгвам да изкачвам един засбежен баир и есп, абс и ръчна светват, зумера пищи. Когато лампите светнат дисплея на фиса ми премигва. Едвам се дотътрих до един паркинг, връщам контакта и колата тотално остава без ток. Въртя на контакт, нищо, вадя ключа и пак го слагам и пак нищо. Един приятел ми каза да я заключа... Затварям вратата, цъкам дистанционното на алармата и колата се заключва, тоците се появиха. Сега всичко ми е рестартирано (километраж борд, цд плеъра...). Та от къде може да е ъоя проблем?


ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА !МНОГО БЕЗПРОБЛЕМНИ КИЛОМЕТРИ !

Аз имах абсолютнж същия проблем при сходна ситуация. При мен се беше получил от вдигната ръчна и съм карал с нея няколко километра.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Чет 01 яну 2015 13:08


Да не е нещо свързано с комфорт модула? Питай твоя познат, дето те е посъветвал. Щом знае решението, сигурно знае и причината. Апропо: Честита нова 2015 година на всички. Нека ни донесе много здраве и много безаварийни километри. Между другото, днес на -16 градуса с цъкването запали. Направо съм очарован от тия нашите коли.
Netasq написа:...При мен се беше получил от вдигната ръчна и съм карал с нея няколко километра.

Аз ако потегля на ръчна, след 2-3 секунди се появява звуков сигнал и нищо повече.


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Netasq » Чет 01 яну 2015 13:24


Да, писва и излиза на борда, но беше станало и се ошашка. Аз мойта я запалих днес също и от раз запали и то тествах без подгрев.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 01 яну 2015 16:35


за много години колеги, нека и новата година е толкова успешна колкото старата, да сте живи и здрави и много усмихнати през цялата година!!!
Да се разпиша и аз , при -16градуса запалих от първия път без замисляне, малко по-високи обороти, 1100 докато попревърти маслото и позагрее.
Тия проблеми с изгасващите дисплеи бих ги разчовъркал заначало през бушонното табло. Доколкото си спомням Til , ти имаше някакви разтопени бушони на късите светлини. Прегледай си всички бушони наред и сложи по-читави, явно предишния собственик е слагал кофти бушони и те ти правят мизериите, намери си хубави бушони било то и стари от друга кола и замени китайците. Аз имах подобни проблеми и се оказа, че имах 3 спукани бушона, не бяха изгорели, но бяха пукнати и затварят веригата, когато им е кеф, мериш ги здрави, след малко няма ток. Като се вгледаш отблизо имат пукнатини на металната част дето се стопява. От там се получава и загряването и разтопяването на корпуса.
п.с. аз пък съм за радиаторче на парното, не духа хубаво топло а колата си загрява перфектно и не изстива на ППХ, след смяната на термостата. Но не ми се разглобява цялото табло в тоя студ... Карам само на HI и пак не е горещо. След 10км в купето става топло, но на колегата бората на 22 градуса духа неприятно топло, а при мен на HI дори на дълъг път не духа горещо, а по-скоро топло.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Чет 01 яну 2015 17:40


DoH_KuXoT написа:... аз пък съм за радиаторче на парното,

Много кофти момент в средата на зимата. Като се стопли времето сигурно ще ти е първата работа. TiL, няколко мои колеги, с различни марки коли си решиха проблемите като си махнаха алармите. На единия не щеше да пали, на другия прекъсваха цилиндрите, на трети нещо друго - абе все проблеми с електриките. Нищо чудно там да е проблема, още повече, че си се оправил както ти е казал твоя познат, при който проблема със сигурност е бил в алармата.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 01 яну 2015 21:18


ЧНГ колеги !!! :beer

Може и акумулатора да е паднал, и в даден момент да е станало критично ниско напрежението. Може да не е давал добър контакт към клемите си при мотора. Погледни ги тия клеми и им намажи вазелин. Стягай ги добре.

Алармата единствено може да ти съботира запалването- ако има имобилайзер и той се прецака. Целият ток да отпадне в колата е абсурд от нея.

Търси проблема в магистралните кабели и клеми и прикачените завити кабелчета към тях. Щом ти се е рестартирало всичко, значи като си врътнал да палиш- високият стартов ток е напраил някъде нагар на главните връзки и за момент си имал отворена верига по трасето. После се е опроводила пак, но сигурно пак ще ти го направи тоя номер. Зачисти всичко, смажи и затягай добре клемите.

Аз сега тука на Вилата в гаража съм наръгал директно към Акуто едно импулсно зарядно, без да разкачам от клемите на колата. Та то го цъка на импулси -13.5 волта и го вдига така до другият ден до 17 волта. Включва и изключва посотянно- почва от 7 ампера и като стигне до 3.5 ампера спира и така, хем не го кипи, хем го съживява. Меря го с правотокови Амперклещи. А и 17 волта не правят проблем на колата, ако не се пали и тнт. То тия 17 волта са сумарни, защото импулсното вади 13.5 В и в продължение на денонощието, напрежението нараства от 12.4 до 17.

Имай в предвид колега че стартовият ток на старера е повече от 600 ампера, защото моите амперклещи за 100 пари нямат мерене на стартов ток-ИНРЪШ. Имат го само за променлив ток. Та като пробвах да меря стартовият ток - дава овърлоад. Не може да го измери, та със сигурност ще ти направи нагар и разпадане на веригата при лоши връзки и ще ре рестартита от всякъде !!!

Еми успех през 2015 !!! :beer


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот sportul » Чет 01 яну 2015 23:55


Те точно ABS , airbag са модули които забиват грешка при ниско напрежение .Модули за безопасност предупреждават веднага .


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пет 02 яну 2015 8:20


Абсолютно. Светват под 10 волта. По някаква причина напрежението е паднало по време на движение под тези стойности.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот mrpetrov » Пет 02 яну 2015 8:30


То излиза, че на тея пасати трябва като на старите трактори - по един амперметър да се следи заряда, и един волтметър за напрежението на батерията... :mhihi


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пет 02 яну 2015 14:54


ЕСП-то може да е ключа към бараката. Преди като бях със стария акумулатор, като ми превъртят гумите в тъмното и ми премигваха фаровете с честотата, с която ми мигаше и лампата на ЕСП. Явно дърпа доста ток по някакви причини. В комбинация със слаб или изтощен акумулатор и ето ти го резултата.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пет 02 яну 2015 15:56


Не е за хора, даже и за жени не е :mhihi . Успех, сигурно е нещо супер досадно.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Съб 03 яну 2015 12:08


Знам ли :gruebel . Не би трябвало да има връзка, но ако има някой по-наясно, да каже.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта