ЧНГ колеги !!!
Може и акумулатора да е паднал, и в даден момент да е станало критично ниско напрежението. Може да не е давал добър контакт към клемите си при мотора. Погледни ги тия клеми и им намажи вазелин. Стягай ги добре.
Алармата единствено може да ти съботира запалването- ако има имобилайзер и той се прецака. Целият ток да отпадне в колата е абсурд от нея.
Търси проблема в магистралните кабели и клеми и прикачените завити кабелчета към тях. Щом ти се е рестартирало всичко, значи като си врътнал да палиш- високият стартов ток е напраил някъде нагар на главните връзки и за момент си имал отворена верига по трасето. После се е опроводила пак, но сигурно пак ще ти го направи тоя номер. Зачисти всичко, смажи и затягай добре клемите.
Аз сега тука на Вилата в гаража съм наръгал директно към Акуто едно импулсно зарядно, без да разкачам от клемите на колата. Та то го цъка на импулси -13.5 волта и го вдига така до другият ден до 17 волта. Включва и изключва посотянно- почва от 7 ампера и като стигне до 3.5 ампера спира и така, хем не го кипи, хем го съживява. Меря го с правотокови Амперклещи. А и 17 волта не правят проблем на колата, ако не се пали и тнт. То тия 17 волта са сумарни, защото импулсното вади 13.5 В и в продължение на денонощието, напрежението нараства от 12.4 до 17.
Имай в предвид колега че стартовият ток на старера е повече от 600 ампера, защото моите амперклещи за 100 пари нямат мерене на стартов ток-ИНРЪШ. Имат го само за променлив ток. Та като пробвах да меря стартовият ток - дава овърлоад. Не може да го измери, та със сигурност ще ти направи нагар и разпадане на веригата при лоши връзки и ще ре рестартита от всякъде !!!
Еми успех през 2015 !!!
