



Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Еми нямаш избор. Карай сега без буксата, но с едно наум и дано не ти го направи пак този въртел. По принцип няма логика - все едно всеки път като си правиш диагностика и боднеш кабела, да губиш токовете
. Пък и то проблема ти не е бил през цялото време докато буксата е била в куплунга.

- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kris11 написа:ЧНГ .
А свещите в масло ли са?
Не, свещите, които искарах бяха със щампа VW ADUDI и няма и милиграм масло по тях.Ще взема бобина втора употреба в понеделник, да видя как е , и ако се оправи ще взема нова, макар да ми се струва солена за работата си.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Мисля, че настройката на сервизния интервал става само от Ваг ком. Поне при мен от там го бутаха. А окиса е доста гадна работа - първо трябва да го откриеш, а после и да го почистиш. Ако е на шибано място познай. Дано да става с някакъв спрей, който да не вреди на околните елементи.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Той човека си го е открил... Или клеми или полюси. По-лесно от това здраве му кажи!
А интервала наистина с се настройва само с кабел.
А зануляването става по следният начин:
1. Натискаш и задържаш копчето за нулиране на дневния километраж.
2. Както го държиш даваш на контакт, махаш контакта и пак даваш на контакт. След второто даване на контакт пускаш копчето
3. И сега вече вместо изминатите километри трябва да ти излезе SERVICE мън - мън.. Не помня дали не излизаше направо това, за което ти мънка..
4. С копчето за зануляване на дневния километраж сменяш между OIL и INSP, а като стигнеш желания от теб интервал завърташ лявото копче надясно (тоест все едно сверяваш минутите на часовника.). Излязат ли чертички вместо OIL или INSP, значи всичко е готово..
Надявам се да съм го обяснил като хората, понеже сега излизам от нощна смяна.
Успех, не е нищо сложно!
А интервала наистина с се настройва само с кабел.
А зануляването става по следният начин:
1. Натискаш и задържаш копчето за нулиране на дневния километраж.
2. Както го държиш даваш на контакт, махаш контакта и пак даваш на контакт. След второто даване на контакт пускаш копчето
3. И сега вече вместо изминатите километри трябва да ти излезе SERVICE мън - мън.. Не помня дали не излизаше направо това, за което ти мънка..
4. С копчето за зануляване на дневния километраж сменяш между OIL и INSP, а като стигнеш желания от теб интервал завърташ лявото копче надясно (тоест все едно сверяваш минутите на часовника.). Излязат ли чертички вместо OIL или INSP, значи всичко е готово..
Надявам се да съм го обяснил като хората, понеже сега излизам от нощна смяна.
Успех, не е нищо сложно!

- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И при мен така,гаража ми е на стръмно и завой и в снега като замига ESP-то чак примигват лампите и осветлението в колата намаля .А за сервиза виж това : https://www.youtube.com/watch?v=BOsBJidNJmQ .
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз на камионите ги поливам обилно с вода и с една четка ги търкам, докато не се получи,После като изсъхнат ги мажа с масло и така до следващия път.Понякога не се налага повече тази интервенция.Ако не се справиш с интервала ако имаш път през Бургас се обади ще ти го оправя с компа.
Последна промяна от dimovip на Нед 04 яну 2015 15:21, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
По принцип се ползва технически вазелин за акумулатора там. Не знам защо, ама сигурно има. Не се стича и седи по-гъст, като грес. Почистваш, мажеш, нанизваш, стягаш и забравяш :) .
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това и аз трябва да го направя за всеки случай .
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Абе Тил аз като ти казах да изчистиш клемите, да намажеш Аптекарски вазелин по тях и електодите на Акуто, ти какво точно не разбра ????
Алармата била незнам кой експерт бил казал.
Значи - хваща се шкурка и се търкат и клемите и поюсите на Акуто с нея, маже се с аптекарски вазелин защото той не реагира с нищо и не гранясва. Не образува окиси и изолатори. Нали се маже и по устата. Не е агресивен, а е неутрален. Стяга се и това е !
На мене това ми беше първата работа като взех колата.
Всичко друго е ........
Сервизният интервал може да се променя с Вага, но ефекта е отрицателен. Поне Аз като промених всичко на нулата да е-стана обратен ефект- започна да ми пищи постоянно тоя сервиз и за това върнах оригиналните настройки обратно и сега го занулявам от таблото.
================
Абе това ЕСП като забоксуваш и чуеш как АБС блока почва да бие спирачки, но още лампата не е смигнала на таблото - има ли ефект или чак като почне да мига тогава почва да е ефективно.
Качвам на паркинга едно малко баирче на задна и е лед от долу. Та почва да боксува и чувам че спирачките почват да сработват, но лампата започва да мига по късно. А ефекта не е кой знае колко невероятен.
Мене ме е страх да я задържам на ниски обороти с това биене на спирачките за да не прегреят и спирам да мъча и пак на ново засилвам от различен ъгъл.
То вярно че и двете колела като са на лед е по сложно, ама нали това ЕСП е за такива случай.
Та да чакам ли да светка лампата на таблото и да не пипам вече напълно зацепеният съединител. Тоест да оставя по продължително да стъргат тия накладки по боксуващата ос ???
Алармата била незнам кой експерт бил казал.
Значи - хваща се шкурка и се търкат и клемите и поюсите на Акуто с нея, маже се с аптекарски вазелин защото той не реагира с нищо и не гранясва. Не образува окиси и изолатори. Нали се маже и по устата. Не е агресивен, а е неутрален. Стяга се и това е !
На мене това ми беше първата работа като взех колата.
Всичко друго е ........
Сервизният интервал може да се променя с Вага, но ефекта е отрицателен. Поне Аз като промених всичко на нулата да е-стана обратен ефект- започна да ми пищи постоянно тоя сервиз и за това върнах оригиналните настройки обратно и сега го занулявам от таблото.
================
Абе това ЕСП като забоксуваш и чуеш как АБС блока почва да бие спирачки, но още лампата не е смигнала на таблото - има ли ефект или чак като почне да мига тогава почва да е ефективно.
Качвам на паркинга едно малко баирче на задна и е лед от долу. Та почва да боксува и чувам че спирачките почват да сработват, но лампата започва да мига по късно. А ефекта не е кой знае колко невероятен.
Мене ме е страх да я задържам на ниски обороти с това биене на спирачките за да не прегреят и спирам да мъча и пак на ново засилвам от различен ъгъл.
То вярно че и двете колела като са на лед е по сложно, ама нали това ЕСП е за такива случай.
Та да чакам ли да светка лампата на таблото и да не пипам вече напълно зацепеният съединител. Тоест да оставя по продължително да стъргат тия накладки по боксуващата ос ???
Последна промяна от kossis на Пон 05 яну 2015 15:56, променено общо 1 път.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Алармата била незнам кой експерт бил казал.
...Аз го казах и то като предположение. В никой случай не съм съветвал колегата да си маха алармата или пък да го убеждавам, че тя му създава проблема, а само предположих, че може да е от нея. Е, не съм познал, за което много се радвам

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
То ЕСП вклюва в него -абс, аср и тнт.
Аз знам че точно когато си на лед и искаш да издрапаш по наклона помагало, а и когато ти поднесе с голяма скорост пак, ама хич не и вярвам на тази система. А и на АБС-са не му вярвам.
Аз знам че точно когато си на лед и искаш да издрапаш по наклона помагало, а и когато ти поднесе с голяма скорост пак, ама хич не и вярвам на тази система. А и на АБС-са не му вярвам.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Днес ЕСП два пъти ме спасява - веднъж задницата тръгна да ме изпреварва в един завой, а втория път при изкачване на голям заснежен баир. Голяма работа си е. Относно въпроса за лампата: Мисля, че (подчертавам предполагам
) при активиране на АБС лампата не мига (поне при мен е така). Педала рита и се чува едно стържене на импулси, но май лампата не мига - то в такива ситуации лампи ли да гледаш или пътя. А лампата на ЕСП май светва едновременно със задействането на асистента.

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Еми Аз гледам и лампата, понеже ми боксува и стоим бе
По едно време само стоим и гледам
:mrgree
Та назадна е особено, то явно номера е да съм в движение напред и да видя каква е играта по баиря.
На село има едно голямо изкачване и там ми превъртаха гумите и ми светкаше лампата, но колата беше със скорост и драпаше, та не знам дали е сработвало много това ЕСП.


Та назадна е особено, то явно номера е да съм в движение напред и да видя каква е играта по баиря.
На село има едно голямо изкачване и там ми превъртаха гумите и ми светкаше лампата, но колата беше със скорост и драпаше, та не знам дали е сработвало много това ЕСП.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тая лампа свети и при поднасяне и при превъртане....и то само когато колелата се въртят с различни обороти, а това го отчитат датчиците на АБС. На лед като превъртя и двете гуми не сработва АСР и не мига. Според мен АСР на един грамотен шофьор повече му пречи ,отколкото да помага. Постоянно ти отнема газ-та и ти "помага" да се окопаваш в снега
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Останал съм и с впечатление, че асистента се включва и при определени обороти на движещото колело. Т.е при много ниска скорост, в кал например като настъпиш рязко педала на газта, не се включва веднага, дори и колелото да е забуксувало.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi2140 и 20 госта