Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Съб 03 яну 2015 13:49


Еми нямаш избор. Карай сега без буксата, но с едно наум и дано не ти го направи пак този въртел. По принцип няма логика - все едно всеки път като си правиш диагностика и боднеш кабела, да губиш токовете :gruebel . Пък и то проблема ти не е бил през цялото време докато буксата е била в куплунга.




Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Съб 03 яну 2015 18:42


kris11 написа:ЧНГ .
А свещите в масло ли са?

Не, свещите, които искарах бяха със щампа VW ADUDI и няма и милиграм масло по тях.Ще взема бобина втора употреба в понеделник, да видя как е , и ако се оправи ще взема нова, макар да ми се струва солена за работата си.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Нед 04 яну 2015 8:10


Мисля, че настройката на сервизния интервал става само от Ваг ком. Поне при мен от там го бутаха. А окиса е доста гадна работа - първо трябва да го откриеш, а после и да го почистиш. Ако е на шибано място познай. Дано да става с някакъв спрей, който да не вреди на околните елементи.


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Нед 04 яну 2015 9:20


Той човека си го е открил... Или клеми или полюси. По-лесно от това здраве му кажи!
А интервала наистина с се настройва само с кабел.
А зануляването става по следният начин:
1. Натискаш и задържаш копчето за нулиране на дневния километраж.
2. Както го държиш даваш на контакт, махаш контакта и пак даваш на контакт. След второто даване на контакт пускаш копчето
3. И сега вече вместо изминатите километри трябва да ти излезе SERVICE мън - мън.. Не помня дали не излизаше направо това, за което ти мънка..
4. С копчето за зануляване на дневния километраж сменяш между OIL и INSP, а като стигнеш желания от теб интервал завърташ лявото копче надясно (тоест все едно сверяваш минутите на часовника.). Излязат ли чертички вместо OIL или INSP, значи всичко е готово..
Надявам се да съм го обяснил като хората, понеже сега излизам от нощна смяна.
Успех, не е нищо сложно! :beer


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ti6ogb » Нед 04 яну 2015 11:32


И при мен така,гаража ми е на стръмно и завой и в снега като замига ESP-то чак примигват лампите и осветлението в колата намаля .А за сервиза виж това : https://www.youtube.com/watch?v=BOsBJidNJmQ .


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Нед 04 яну 2015 14:24


Аз на камионите ги поливам обилно с вода и с една четка ги търкам, докато не се получи,После като изсъхнат ги мажа с масло и така до следващия път.Понякога не се налага повече тази интервенция.Ако не се справиш с интервала ако имаш път през Бургас се обади ще ти го оправя с компа.

Последна промяна от dimovip на Нед 04 яну 2015 15:21, променено общо 1 път.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот brum » Нед 04 яну 2015 14:28


По принцип се ползва технически вазелин за акумулатора там. Не знам защо, ама сигурно има. Не се стича и седи по-гъст, като грес. Почистваш, мажеш, нанизваш, стягаш и забравяш :) .


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот sportul » Нед 04 яну 2015 18:38


Това и аз трябва да го направя за всеки случай .


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 05 яну 2015 15:33


Абе Тил аз като ти казах да изчистиш клемите, да намажеш Аптекарски вазелин по тях и електодите на Акуто, ти какво точно не разбра ????

Алармата била незнам кой експерт бил казал.

Значи - хваща се шкурка и се търкат и клемите и поюсите на Акуто с нея, маже се с аптекарски вазелин защото той не реагира с нищо и не гранясва. Не образува окиси и изолатори. Нали се маже и по устата. Не е агресивен, а е неутрален. Стяга се и това е !

На мене това ми беше първата работа като взех колата.
Всичко друго е ........

Сервизният интервал може да се променя с Вага, но ефекта е отрицателен. Поне Аз като промених всичко на нулата да е-стана обратен ефект- започна да ми пищи постоянно тоя сервиз и за това върнах оригиналните настройки обратно и сега го занулявам от таблото.

================


Абе това ЕСП като забоксуваш и чуеш как АБС блока почва да бие спирачки, но още лампата не е смигнала на таблото - има ли ефект или чак като почне да мига тогава почва да е ефективно.
Качвам на паркинга едно малко баирче на задна и е лед от долу. Та почва да боксува и чувам че спирачките почват да сработват, но лампата започва да мига по късно. А ефекта не е кой знае колко невероятен.

Мене ме е страх да я задържам на ниски обороти с това биене на спирачките за да не прегреят и спирам да мъча и пак на ново засилвам от различен ъгъл.

То вярно че и двете колела като са на лед е по сложно, ама нали това ЕСП е за такива случай.

Та да чакам ли да светка лампата на таблото и да не пипам вече напълно зацепеният съединител. Тоест да оставя по продължително да стъргат тия накладки по боксуващата ос ???

Последна промяна от kossis на Пон 05 яну 2015 15:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пон 05 яну 2015 15:53


kossis написа:Алармата била незнам кой експерт бил казал.


...Аз го казах и то като предположение. В никой случай не съм съветвал колегата да си маха алармата или пък да го убеждавам, че тя му създава проблема, а само предположих, че може да е от нея. Е, не съм познал, за което много се радвам :th_up .


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 05 яну 2015 16:05


То ЕСП вклюва в него -абс, аср и тнт.

Аз знам че точно когато си на лед и искаш да издрапаш по наклона помагало, а и когато ти поднесе с голяма скорост пак, ама хич не и вярвам на тази система. А и на АБС-са не му вярвам.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пон 05 яну 2015 16:17


Днес ЕСП два пъти ме спасява - веднъж задницата тръгна да ме изпреварва в един завой, а втория път при изкачване на голям заснежен баир. Голяма работа си е. Относно въпроса за лампата: Мисля, че (подчертавам предполагам :mhihi ) при активиране на АБС лампата не мига (поне при мен е така). Педала рита и се чува едно стържене на импулси, но май лампата не мига - то в такива ситуации лампи ли да гледаш или пътя. А лампата на ЕСП май светва едновременно със задействането на асистента.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 05 яну 2015 16:23


Еми Аз гледам и лампата, понеже ми боксува и стоим бе :Mr Green Fun По едно време само стоим и гледам :mrgreen :mrgree

Та назадна е особено, то явно номера е да съм в движение напред и да видя каква е играта по баиря.

На село има едно голямо изкачване и там ми превъртаха гумите и ми светкаше лампата, но колата беше със скорост и драпаше, та не знам дали е сработвало много това ЕСП.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Пон 05 яну 2015 16:52


Тая лампа свети и при поднасяне и при превъртане....и то само когато колелата се въртят с различни обороти, а това го отчитат датчиците на АБС. На лед като превъртя и двете гуми не сработва АСР и не мига. Според мен АСР на един грамотен шофьор повече му пречи ,отколкото да помага. Постоянно ти отнема газ-та и ти "помага" да се окопаваш в снега


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пон 05 яну 2015 17:10


Останал съм и с впечатление, че асистента се включва и при определени обороти на движещото колело. Т.е при много ниска скорост, в кал например като настъпиш рязко педала на газта, не се включва веднага, дори и колелото да е забуксувало.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi2140 и 22 госта