Вчера от колега чух за 3-ма негови познати, собственици на бора, които са наливали редовно пари по колите. Тъй като аз ги знам като здрави и надеждни автомобили - някой друг такива данни дали има

Вчера от колега чух за 3-ма негови познати, собственици на бора, които са наливали редовно пари по колите. Тъй като аз ги знам като здрави и надеждни автомобили - някой друг такива данни дали има
TiL написа:Аз предпочитам на първо мято купето да не е гнилоч, мотора да е здрав, а на карантията съм и
heckatorn написа:В страни от темата и не точно по дилемата, но все пак ...![]()
Вчера разбрах, че колега продава своята тойота корола d4d седан, окт. 2004г. 116 к.с. Купена е в БГ и съответно карана тук, доста обгрижван автомобил е, но е на 189хил. км. Поне са реални. Момчето ми каза, че са сменени преди 2хил. км. всички консумативи, платена ГО, каско и преглед до края на 2015г., с нови зимни гуми, акумулатор годиначе. Единствената забележка е, че копчето за усилване духалката на климатроника е с характер и работи по желание - което вероятно ще се опитам да смена веднага. Както казах човекът е колега, бачкаме през няколко стаи и не мисля, че ще си позволи да ме лъже. Колата се продава, 'щото момчето е станал ловджия и съответно си търси джип за лов. Мога да я взема за малко над 6к., но изглежда най-сигурния вариант.
Повечето хора тук изразиха мнение да търся най-запазения и нов автомобил, мисля че 'тва ще да е. Въпреки, че не фигурира в първоначалния избор. Доколкото разбрах от познат, проблем на тая генерация дизели е демпферов маховик /с евентуална правописна грешка/, който е явно и най-скъпия чарк по каручката - едно обслужване на а4-ка кажи-речи. На конкретния автомобил проблеми до момента не е давал, което означава, че занапред живота е пълен с възможности
. Все пак - пълно щастие няма ...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта