Вчера от колега чух за 3-ма негови познати, собственици на бора, които са наливали редовно пари по колите. Тъй като аз ги знам като здрави и надеждни автомобили - някой друг такива данни дали има
VW Bora или A4 B5
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: VW Bora или A4 B5
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: VW Bora или A4 B5
О, има много по-трошливи коли
Истински хронични проблеми по периферията на тази платформа са пластмасовите водачи на стъклата, механизма на чистачките, микро ключетата на вратите и багажника. Останалите неща са индивидуални. 

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: VW Bora или A4 B5
Мммм,не са само това
,но както и да е,на мен примерно много ме дразнеше ужасно меката ламарина от която е направено ръбчето предназначено за повдигане на колата на крик или подемник зад предните гуми,няма Голф или Бора на които ръбчетата да не са подгънати на тези места ,аз ги правех при тенекеджия и после на всеки гумаджия или подемник повтарях "не я вдигайте на ръбчето ,а на гредата",луда работа 
,но както и да е,на мен примерно много ме дразнеше ужасно меката ламарина от която е направено ръбчето предназначено за повдигане на колата на крик или подемник зад предните гуми,няма Голф или Бора на които ръбчетата да не са подгънати на тези места ,аз ги правех при тенекеджия и после на всеки гумаджия или подемник повтарях "не я вдигайте на ръбчето ,а на гредата",луда работа Re: VW Bora или A4 B5
heckatorn .... от това каква кола ще си вземеш ти зависи какво ще наливаш във нея.Пазара е пренаситен със коли.Верно ще пообикаляш малко но ще си намериш читава кола със гуми и без фрапиращи харчове.Сега първоначалното обслужване и регистрацията никои не ги оспорва.Ама да е със заминали дискове и изпуснали аморт. и да не свалиш от цената и да я купиш така няма как да стане.Не визирам теб...то затова е пълно със теми за проблеми и ремонти на нов внос кола...Гледа се просто...и то добре.А които не разбира да не ходи сам.Щото после тук акъли много...
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: VW Bora или A4 B5
TiL написа:Аз предпочитам на първо мято купето да не е гнилоч, мотора да е здрав, а на карантията съм и
Прав си колега, но за да те разбере човек трябва да е минал през това.
Когато ти дойде на главата да кърпиш Голф 4-ка с най-тънките ламарини (все едно са правени от тия тенекиите за сирене) и заварчика ако не знае какво прави, и се олее с заварката и изгори ламарината отиде киро на кирия. Затова трябва човек първо да се опари, после да повярва в това което пишем за колите, че трябва да се гледа и да се дават пари за обслужване за да шофираш спокойно. Иначе никой не е казал, че не можеш да я "караШ" можеш разбира се, докато не стане в такова състояние, че да не можеш да минеш преглед легално и от там насетне цветни метали.Колегата който е пуснал темата, да се замисли над тези мнения, и да внимава! В една кола, ако не правиш двигател, ще е купе. Ако имаш късмет може и двете. Затова търси кола, която е гледана и потдържана. Километрите не ги гледай, те не са фактор. Фактор е колко е вложено в колата! Иначе всички във форумите пишат "Аз нищо не съм сменял" а сервизите от "ЕТ" станаха "ЕООД" и си теглят доволно ДДС. Наслука и дано намериш твоята кола.
- plamen-roni
- Мнения: 682
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 20:19
- Автомобил: SEAT EXEO TDI
- Двигател: CAGC-2010
- Местоположение: Варна
Re: VW Bora или A4 B5
Една кола трябва да се поддържа без значение за колко пари е дали е за 1000лв. или за 20000лв. Нали все пак се возим в колите си , качвате децата си . Сещам се преди години бях ходил на една морга тук във Варна да си търся механизма който заключва предния капак . И имаше един симпатяга който си търсеше накладки , предни амортисьори и дискове за една Астра която току що беше купил и регистрирал . За мен не е лудост човек да си поддържа колата и да налива пари в нея , ако смята да си я кара . Но е лудост да си купиш джанти за 500 лв и да сложиш гуми XXXXX употреба , както да правиш ремонти с тел , въжета , тиксо и какво ли още не !
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: VW Bora или A4 B5
Ами да купи Пасата на колегата TiL да тегли 8 хилки и да си стискат ръцете, подържана кола с достатъчно наляти пари в нея че да отговаря на всички изисквания... ама колегата TiL дали продава като само той си знае колко е вкарал в нея?
Кой продава гледана и подържана кола бе колеги...и на каква цена, за такава кола за каквато го гласите " гледана и подържана " ще има да се оглежда до другото хилядолетие!
Стига с тия легенди, търси от човек, търси от форума, търси от България и т.н. вие кога си продавате колите, като ги обслужите, нагласите, налепите им всичките стикери по-стъклото и им купите за 1000лв. гуми с джанти?
Кой продава гледана и подържана кола бе колеги...и на каква цена, за такава кола за каквато го гласите " гледана и подържана " ще има да се оглежда до другото хилядолетие!
Стига с тия легенди, търси от човек, търси от форума, търси от България и т.н. вие кога си продавате колите, като ги обслужите, нагласите, налепите им всичките стикери по-стъклото и им купите за 1000лв. гуми с джанти?
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: VW Bora или A4 B5
За мен вариянтите в общия случай са два;
Даваш повече пари за запазен автомобил или по-малко за компромисен вариянт и после ги наливаш пак като ти излиза по-скъпо освен ако не ти пука за някой неща!
Даваш повече пари за запазен автомобил или по-малко за компромисен вариянт и после ги наливаш пак като ти излиза по-скъпо освен ако не ти пука за някой неща!
-
villystyle
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: VW Bora или A4 B5
Ще опонирам на колегата forski защото аз продадох преди 6 месеца точно такава обслужена кола - Ауди А4 1.8 125 к.с. 1995 г.- Акумулатор с остатъчна гаранция година и 6 месеца, масло и филтри сменено преди 2 000 км., ремъци и ролки преди 10 000 км. нови чистачки Бош, долят фреон и сменен филтър на купето 3 месеца преди продажбата, ГО еднократна с остатък още 6 месеца, Каско без забележки по колата валидно още 2 месеца, предни накладки сменени преди 6 месеца. Всеки идва и пита не в какво състояние е колата, а дали мога да сваля от парите или по скоро да му я подаря. Един ми вика ми аз ще слагам газова уредба да го имаш в предвид да ми смъкнеш от цената
. Съжалявам че я продадох защото с новата имах много проблеми, ама кой се прецакал прецакал 
. Съжалявам че я продадох защото с новата имах много проблеми, ама кой се прецакал прецакал 
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Bora или A4 B5
гледай и други много важни неща аз за б4-ката за филтърна кутия и маркуча кръстоносен поход трябваше да правя
докато а4 голфове и пасати има през буквално 3 коли на пътя части бол това е решаващ фактор за стара кола
Re: VW Bora или A4 B5
В страни от темата и не точно по дилемата, но все пак ...
Вчера разбрах, че колега продава своята тойота корола d4d седан, окт. 2004г. 116 к.с. Купена е в БГ и съответно карана тук, доста обгрижван автомобил е, но е на 189хил. км. Поне са реални. Момчето ми каза, че са сменени преди 2хил. км. всички консумативи, платена ГО, каско и преглед до края на 2015г., с нови зимни гуми, акумулатор годиначе. Единствената забележка е, че копчето за усилване духалката на климатроника е с характер и работи по желание - което вероятно ще се опитам да смена веднага. Както казах човекът е колега, бачкаме през няколко стаи и не мисля, че ще си позволи да ме лъже. Колата се продава, 'щото момчето е станал ловджия и съответно си търси джип за лов. Мога да я взема за малко над 6к., но изглежда най-сигурния вариант.
Повечето хора тук изразиха мнение да търся най-запазения и нов автомобил, мисля че 'тва ще да е
. Въпреки, че не фигурира в първоначалния избор. Доколкото разбрах от познат, проблем на тая генерация дизели е демпферов маховик /с евентуална правописна грешка/, който е явно и най-скъпия чарк по каручката - едно обслужване на а4-ка кажи-речи. На конкретния автомобил проблеми до момента не е давал, което означава, че занапред живота е пълен с възможности
. Все пак - пълно щастие няма ...
Вчера разбрах, че колега продава своята тойота корола d4d седан, окт. 2004г. 116 к.с. Купена е в БГ и съответно карана тук, доста обгрижван автомобил е, но е на 189хил. км. Поне са реални. Момчето ми каза, че са сменени преди 2хил. км. всички консумативи, платена ГО, каско и преглед до края на 2015г., с нови зимни гуми, акумулатор годиначе. Единствената забележка е, че копчето за усилване духалката на климатроника е с характер и работи по желание - което вероятно ще се опитам да смена веднага. Както казах човекът е колега, бачкаме през няколко стаи и не мисля, че ще си позволи да ме лъже. Колата се продава, 'щото момчето е станал ловджия и съответно си търси джип за лов. Мога да я взема за малко над 6к., но изглежда най-сигурния вариант.
Повечето хора тук изразиха мнение да търся най-запазения и нов автомобил, мисля че 'тва ще да е
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: VW Bora или A4 B5
Тия колици не са лоши. Само не знам дали японците ги пооправиха от към корозия. Поне моето Мицубиши го хвърлих за скрап с двигател в перфектно здраве, но пък доста олекотено от към шаси. Дето се вика след всяка дупка олекваше по малко, пък аз се чудя що тая кола колкото по-остарява по-върви
. Иначе нямам наблюдения върху агрегата. Поначало японския дизел също е пословичен, но този май не е тяхно изпълнение. В заключение - честита придобивка, много да караш и малко да правиш. А сега хайде прави регистрации и във форума на Тойота
. Може някой ден да се видим там.
. Иначе нямам наблюдения върху агрегата. Поначало японския дизел също е пословичен, но този май не е тяхно изпълнение. В заключение - честита придобивка, много да караш и малко да правиш. А сега хайде прави регистрации и във форума на Тойота
. Може някой ден да се видим там.- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: VW Bora или A4 B5
Въпросния маховик е скъпоструващ консуматив във всеки един дизелов автомобил, без значение от марка и модел!
190хил. истински километра са нищо за обслужван и подържан автомобил, щом си намерил автомобил с пълна сервизна история от първи собственик в БГ и колата ти харесва, купувай
Двигателя е добър, работи много меко и тихо, с много добра динамика и нисък разход, какво повече ти трябва?
Със сигурност е по-добрия и практичен автомобил от някое дръгливо Ауди на милион километри, минало през незнаен брой собственици и довлечено в България от някой местен тарикат!
п.п. Отдавна ги оправиха от към корозия
190хил. истински километра са нищо за обслужван и подържан автомобил, щом си намерил автомобил с пълна сервизна история от първи собственик в БГ и колата ти харесва, купувай
Двигателя е добър, работи много меко и тихо, с много добра динамика и нисък разход, какво повече ти трябва?
Със сигурност е по-добрия и практичен автомобил от някое дръгливо Ауди на милион километри, минало през незнаен брой собственици и довлечено в България от някой местен тарикат!
п.п. Отдавна ги оправиха от към корозия
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: VW Bora или A4 B5
heckatorn написа:В страни от темата и не точно по дилемата, но все пак ...![]()
Вчера разбрах, че колега продава своята тойота корола d4d седан, окт. 2004г. 116 к.с. Купена е в БГ и съответно карана тук, доста обгрижван автомобил е, но е на 189хил. км. Поне са реални. Момчето ми каза, че са сменени преди 2хил. км. всички консумативи, платена ГО, каско и преглед до края на 2015г., с нови зимни гуми, акумулатор годиначе. Единствената забележка е, че копчето за усилване духалката на климатроника е с характер и работи по желание - което вероятно ще се опитам да смена веднага. Както казах човекът е колега, бачкаме през няколко стаи и не мисля, че ще си позволи да ме лъже. Колата се продава, 'щото момчето е станал ловджия и съответно си търси джип за лов. Мога да я взема за малко над 6к., но изглежда най-сигурния вариант.
Повечето хора тук изразиха мнение да търся най-запазения и нов автомобил, мисля че 'тва ще да е. Въпреки, че не фигурира в първоначалния избор. Доколкото разбрах от познат, проблем на тая генерация дизели е демпферов маховик /с евентуална правописна грешка/, който е явно и най-скъпия чарк по каручката - едно обслужване на а4-ка кажи-речи. На конкретния автомобил проблеми до момента не е давал, което означава, че занапред живота е пълен с възможности
. Все пак - пълно щастие няма ...
Правилно ще постъпиш. Много надежден автомобил в дългосрочен план. Маховика е силно преекспониран проблем при дизелите. С ръждата няма изразен проблем тази корола. Общо взето през този век, само Мазда се дъни качествено в антикорозионната защита, за сметка на това се дъни като за всички японски производители на куп.

- stefan4o
- Мнения: 19351
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Bora или A4 B5
[quote="heckatorn"]В страни от темата и не точно по дилемата, но все пак ...
Вчера разбрах, че колега продава своята тойота корола d4d седан, окт. 2004г. 116 к.с. Купена е в БГ и съответно карана тук, доста обгрижван автомобил е, но е на 189хил. км. Поне са реални. Момчето ми каза, че са сменени преди 2хил. км. всички консумативи, платена ГО, каско и преглед до края на 2015г., с нови зимни гуми, акумулатор годиначе. quote]
Аз бих я спазарил и бих я купил. Това е твоята кола
Вчера разбрах, че колега продава своята тойота корола d4d седан, окт. 2004г. 116 к.с. Купена е в БГ и съответно карана тук, доста обгрижван автомобил е, но е на 189хил. км. Поне са реални. Момчето ми каза, че са сменени преди 2хил. км. всички консумативи, платена ГО, каско и преглед до края на 2015г., с нови зимни гуми, акумулатор годиначе. quote]
Аз бих я спазарил и бих я купил. Това е твоята кола

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта