А с тези 9J от зад и 8J от пред,дори и с Coilover няма ли да има известно закачане в завой,просто самата ширина на джантата няма ли да е прекалено голяма,по - горе споменах,че нямам желание от преправяне на вежди,разширяване,раздуване и т.н.Единствено ако има,а то ще има нужда от чукване на ръба.
Да не стане така при завиване да закача и да жули в подкалници,вежди,да не може да завива напълно ?
Съжалявам за въпросите но не съм запознат и все пак Ви благодаря за изчерпателните отговори.
Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
Затова ти казах - първо coil-ове,после сваляне,сметки и директно мерене на джантите.

Ако гони брутален stance - G60 вежди и орязване на ръба е неизбежно.sashobas написа:И с коѝлове пак ще има игра от зад ако иска да има добра позиция.

- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
Не не гоня подобни неща,искам колата да има красива ниска стойка равна от всякъде,тъй като сега с това окачване не са добре нещата.Но след този добър съвет,ще започна с Coilover!
Благодаря!
Благодаря!

- Nasulov
- Мнения: 161
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 13:51
- Автомобил: 1990 Golf PB
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
Извинявайте,че се намесвам,но как койловете,ще изместят на където и да е задното колело?За отпред съм съгласен.То и с обикновени амортесьори може да се мени страничния наклон или камбер (дет се вика) на колелата.Но за отзад май няма да стане.Става,но при автомобили с независимо окачване отзад.
Единствения начин за промяна на страничния наклон на колелото в случая е с подложки или както някои подлагат шайби (което също си е вид подложка),между оста и моста.
Единствения начин за промяна на страничния наклон на колелото в случая е с подложки или както някои подлагат шайби (което също си е вид подложка),между оста и моста.
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
А някой знае ли горе долу 9J колко излизат от зад и 8J колко излизат от пред ?
- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
Nasulov написа:Извинявайте,че се намесвам,но как койловете,ще изместят на където и да е задното колело?За отпред съм съгласен.То и с обикновени амортесьори може да се мени страничния наклон или камбер (дет се вика) на колелата.Но за отзад май няма да стане.Става,но при автомобили с независимо окачване отзад.
Единствения начин за промяна на страничния наклон на колелото в случая е с подложки или както някои подлагат шайби (което също си е вид подложка),между оста и моста.
Никъде не пише за промяна на camber-а на задните колела

Монтажните точки на моста са статични,но позицията на оста се изменя при снижаване.

Следващия път - внимателно четене и мислене преди разсъжденията на глас.

- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
Ето наглед пример какво има предвит колегата T.C.T.
Сваляш яко колата, колелото е нейзбежно да не избяга от центъра на веждата:

Ясно се вижда че не е в средата, затова има едни ''плочи'' който решават този проблем.

Ето така изглеждат и връщат обратно колелото в средата.

Но тва вече е дълго и широко.. просто показвам какво има предвит колегата..
Сваляш яко колата, колелото е нейзбежно да не избяга от центъра на веждата:

Ясно се вижда че не е в средата, затова има едни ''плочи'' който решават този проблем.

Ето така изглеждат и връщат обратно колелото в средата.

Но тва вече е дълго и широко.. просто показвам какво има предвит колегата..
- T.C.T.
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СофиЯ
Re: Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
Със снимки се придобива по-ясна представа. 

- vencigti
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пет 02 мар 2012 8:49
- Автомобил: GOLF 4 GTI 1.8T
- Двигател: AGU 2000
- Местоположение: София ; Костинброд
Re: Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
Браво Иво продължавай все така.Надявам се скоро и джантите да са готови. 

- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
Мерси Венци ще станат за около един месец но добре,че на време ме открехнаха колегите. 

- vencigti
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пет 02 мар 2012 8:49
- Автомобил: GOLF 4 GTI 1.8T
- Двигател: AGU 2000
- Местоположение: София ; Костинброд
Re: Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
Да много добре направи че първо взе койловете. 

- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
Да благодарен съм,че помогнаха момчетата и сега през почивните дни ще ги монтирам и отивам да започваме с сериозното мерене,каране и тестване.
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
Не е добра идея да ги слагаш по това време на годината ,поне за мен 

- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
Заради резбите ли ? Да не се напълнят с боклуци. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angelov_bs и 58 госта