Ако не постига необходимите обороти, друго всичко да е наред, дизела няма да запали. За да запали нафтата се иска компресия и освен това някаква минимална скорост при сгъстяване в цилиндрите.
Ако маслото не е добро, ако стартера е с разбити втулки, ако (най-чест проблем) има проблем с инасталацията (лош контакт по веригата на стартера, т.е. клеми на акумулатора, клема на стартера, веригата на масата- връзка акумулатор-шаси и после шаси-ДВГ) няма палене. Ако акумулатора е добър може 20 пъти да успее да подгрее и завърти, но ДВГ няма да запали.
Днес беше топло при нас, около -13, не като вчера.
ПП Стана въпрос за замръзване на вратите, голям проблем и аз го имам. Тези дни е много студено, но въздуха е сух и няма проблем. Но иначе е голяма драма, по целия път си държа вратата да не се отваря, по-лошо е като стане с друга врата и няма кой да я държи, когато слезе от колата

. А още по-лошо като стигна където трябва, а колата няма как да я затворя. Когато карам повече и парното стопли добре колата, няма проблем, обаче за 5-10мин не се размразяват. Вие какво ги правите тези врати

?