Кой ,как запали тази сутрин?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот polovera_9n3 » Пет 09 яну 2015 6:48


Преди час при -12 си запали от четвърт оборот на излизане от работа- тя винаги си пали така, ама един колега с голф2 1.6 дизел уж всичко е наред при него - подгрява 2 3 пъти, върти като луд по 15 секунди и няма палене. Вързах го за полото и на 5тия метър запали... после се чудим що така тоя голф, вчера при -8 запали като кибрит,а днеска- уж с нови свещи, с хубава омв нафта като моята, а акумулатора му заслужава аплодисменти :mhihi .... :gruebel




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот milmar » Пет 09 яну 2015 8:44


Ако не постига необходимите обороти, друго всичко да е наред, дизела няма да запали. За да запали нафтата се иска компресия и освен това някаква минимална скорост при сгъстяване в цилиндрите.
Ако маслото не е добро, ако стартера е с разбити втулки, ако (най-чест проблем) има проблем с инасталацията (лош контакт по веригата на стартера, т.е. клеми на акумулатора, клема на стартера, веригата на масата- връзка акумулатор-шаси и после шаси-ДВГ) няма палене. Ако акумулатора е добър може 20 пъти да успее да подгрее и завърти, но ДВГ няма да запали.

Днес беше топло при нас, около -13, не като вчера.

ПП Стана въпрос за замръзване на вратите, голям проблем и аз го имам. Тези дни е много студено, но въздуха е сух и няма проблем. Но иначе е голяма драма, по целия път си държа вратата да не се отваря, по-лошо е като стане с друга врата и няма кой да я държи, когато слезе от колата :biggrin . А още по-лошо като стигна където трябва, а колата няма как да я затворя. Когато карам повече и парното стопли добре колата, няма проблем, обаче за 5-10мин не се размразяват. Вие какво ги правите тези врати :biggrin ?


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот golfmk1 » Пет 09 яну 2015 8:52


Днес на -12 запалих с четирироторен жив стартер :icon_lol Сутришна гимнастика :ugly_tocktock
П.п. Колата е бензинова :mhihi


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот vanesto » Пет 09 яну 2015 9:11


За вратите - продават силиконов спрей за уплътненията, около 10лв струва. Аз съм ги напръскал всички с такъв преди месец и не съм имал проблем. Отделно бравите съм напръскал с WD-40, че едната не се затваряше, сега е 6.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот Andonov » Пет 09 яну 2015 9:17


milmar написа: ПП Стана въпрос за замръзване на вратите, голям проблем и аз го имам. Тези дни е много студено, но въздуха е сух и няма проблем. Но иначе е голяма драма, по целия път си държа вратата да не се отваря, по-лошо е като стане с друга врата и няма кой да я държи, когато слезе от колата :biggrin . А още по-лошо като стигна където трябва, а колата няма как да я затворя. Когато карам повече и парното стопли добре колата, няма проблем, обаче за 5-10мин не се размразяват. Вие какво ги правите тези врати :biggrin ?


Не знам за каква кола става на въпрос, но като имах пасата (Б4) попаднах в такава ситуация като теб.

Проблема го реших след хубаво пръскане с обезмаслител по цялата брава, която е външна на този пасат. В долната част има едно зъбче което се задейства с дърпане на коя да е дръжка (вътрешна,външна). Когато има влага и мръсотия то остава в долно положени и не закопчава въртящия механизъм.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот milmar » Пет 09 яну 2015 9:55


Колата е същата, проблемът-също :th_up .
Бравите допускат навлизане на вода отвън. Миналото лято смених уплътненията на всички брави, но принципа на самата брава е такъв, че влагата не може да се спре :neutral . Точно там, където е това зъбче се задържа вода и става замръзването, и аз се убедих. Дръпнеш да отвориш, механизма се освобождава и повече не може да се върне назад, не може и да се бръкне с отвертка. Пръскам с WD40, но ефектът е временен.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот Andonov » Пет 09 яну 2015 10:46


Аз за това подчерах на обезмаслител. WD40 е мазно и трупа прах. С него и аз имах временен ефект. :wink

п.с. На бравата няма уплътнения, само черно пластмасово капаче. До нея вода и прах достига без проблем. Явно говорим за различни неща, защото и самото зъбче с малка отвертка се вдига.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот milmar » Пет 09 яну 2015 12:26


Andonov написа:....Явно говорим за различни неща, защото и самото зъбче с малка отвертка се вдига.

Говорим за едно и също. В интерес на истината, не съм пробвал с малка отверка дали няма да излезе зъбчето :confused .
Аз смених гумите на дръжките на бравата, те и здрави да са не уплътняват много, но все пак. Иначе от там влиза вода вътре зад кората на вратата. Понякога замръзва не само механизма със зъбчето, но и вътре механиката с пневматиката за централното. Самият заключващ механизъм си е издаден от вратата и има пластмасова капачка, както ти каза :th_up .


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот stefarata » Пет 09 яну 2015 12:40


В Карнобат, - 15 градуса, SDI-то на открито , запали нормално, но акумулатора сдава багажа май, защото се нулира километража. Не съм слагал никога никакви добавки и трета зима паля без проблеми. Е, после загрява по-бавно от бензинова кола, но ще съм благодарен ако продължава да ме слуша така в студените зимни стартове :asleep


Потребителски аватар
shhhhh
Мнения: 37
Регистриран на: Пон 15 сеп 2014 14:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот shhhhh » Пет 09 яну 2015 14:40


Ето едно видео от Октомври месец , все още беше хубаво времето.

https://www.youtube.com/watch?v=rVb_Sx1Cjzs&feature=youtu.be

След смяна на свещите времето се оправи , при първото падане на температурите обаче паленето е същото... на тези температури в момента колата не пали.. само сваля акумулатора :bishop


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот samo_pechka » Пет 09 яну 2015 15:18


ktamen написа:
samo_pechka написа:За спирачната течност :......

Всъщност е смес от спирт и глицерин и не е агресивна. Използва се в спирачната система именно защото не е агресивна към гума.
Като нямат одеколон руснаците пият спирачна течност.

Хм....Не знам точно какъв е съставът . Но преди доста години обезвъдушавахме спирачките на един бус ( мой ) и се наложи да ползвам един маркуч за гориво , след време ( може би 5-6месеца ) същият този маркуч се напука на едно място, в ниската си точка, така както е навит , да съм случил на тотален ментак ....възможно е , знам само че опръсках на едно място боята на колата , станаха едни кофти петна...оттогава внимавам какво правя .
А това дето руснаците я пият , в кръга на шегата го казваш предполагам :beer доста зловещо ми звучи ...


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот ktamen » Пет 09 яну 2015 15:49


Разбира се не съм виждал с очите си да се вдигат наздравици, гледах го в един филм - Звярът на войната. Разправяше се за един руски танк в Афганистан. Там един от екипажа го хванаха, че употребява спирачната течност от танка за лични цели.


Потребителски аватар
boyan.chav
Мнения: 847
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
Автомобил: VW Golf IV 1998
Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот boyan.chav » Пет 09 яну 2015 16:12


Голф 4 1.4 AHW. Тази сутрин с не работещ дросел: първия път 4 сек. въртене и не запали, втория път запали и изгасна, а на третия път запали държейки 600 оборота. Трябваше аз да й поддържам оборотите високи


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот Водния дух1 » Пет 09 яну 2015 17:29


По въпроса за бравите аз махнах черните капачки и пръсках вътре ,ама яко и вече нямам проблем със замръзнали брави.В техн.форум за голф има тема за венто и замр.брави,ама то нали голфа е същото,пък и предполагам и на пасата е горе долу същото.


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот ej0 » Пет 09 яну 2015 18:18


Тази заран при нас (Шумен) беше -12 градуса не бях я палил от 4ри дни запали с 300ста зора добре,че акумлуатура беше на 100% вече усещах че ще запали и пърка все едно че работи на 1 цилиндър и като запали такова пушене за пръв път виждам :screwy :gruebel :no :scare3 явно или ми е изгорял бушона или свещите :bishop



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта