Ясно разбрах за релето 109 ,но има ли специален предпазител за подгрева ? от тия отдолу под волана ?
Отстрани гледах бушониерата която е отляво на волана ,но не видях такъв
Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалване
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Незнам със сигурност, подозирам че е този, който колата georgebonev е посочил, макар че до сега не съм се сблъсквал с него, а от друга страна ако релето не е изрядно или го извадиш например колата пак не пали, по добре някой друг да каже.
- actros1846
- Мнения: 458
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
- Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
- Двигател: AFN 1999
- Местоположение: Кичево
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
При мен бушона е 80 ампера и се намира в кутия на компютъра, но това е за А4 Б5 фейслифт с 1.9 TDI AFN 
П. П. точно заради него нямах подгрев оказа се хлабави пластини на държача на бушона.

П. П. точно заради него нямах подгрев оказа се хлабави пластини на държача на бушона.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
32номер ,който колега посочи го гледах там е предпазителя и е здрав ,но нито по картинка нито по наименование има нещо общо с подгревните свещи според мен ,търся това като проблем тай като смених 4-рите стари (тествани с контролна лампа директно на тях ПС:4/4 не светнаха) с нови Беру ,но колата пали ,но върти наистина доста докато запали ,изпушва все едно е задавена един път силно днес поне не пушеше след това!
- georgebonev
- Мнения: 3111
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Описание на тези при акумулатора:


Според следващата схема, подгревните ти свещи трябва да работят, ако бушона S39 / 50А е здрав (пишат, че е вътре, някъде в горната част на таблото, може би над бушоните?). Преди него е релето на място 12 (от схемата - горе, в сивото поле), а след бушона е релето за подгрева J52 над бушоните и другите релета.
(източник)




(източник)

-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Благодаря ти много за изчерпателния отговор колега тия дни като почивам ще се поровя малко по-задълбочено
значи по тазу диаграма s163 предпазителя е също за подгрева нали така ?
значи по тазу диаграма s163 предпазителя е също за подгрева нали така ?
- georgebonev
- Мнения: 3111
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Пише, че след S163 захранване отива към j370-контролен модул за активиране на подгревните свещи.
Прегледай и т24 конектора в ляво на цилиндровата глава, може и там да има проблем, ако другото е наред.
Прегледай и т24 конектора в ляво на цилиндровата глава, може и там да има проблем, ако другото е наред.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Значи сега на бързо хвърлих един поглед и видях ,че 2рия от дясно на ляво предпазител 50А горе на бушониерата над акумулатора е счупен ,съвпада с това да е въпросния S163
- georgebonev
- Мнения: 3111
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Сега трябва да си отговориш защо е изгорял бушона, каква е причината...
Казваш, че кабел/кабелите са начупени - вероятно някой от тях е окъсил. Огледай, провери, поправи. Има тема за поправката им, ако не ти се купуват нови.
Сменил си свещите - добре. Ако си пазиш опаковката на новите Беру - виж на колко волта са новите, ампераж (по-голям от старите Бощ ? ->> причината за изгорял бушон S163).
Както колега писа в другата тема за МК3:
Казваш, че кабел/кабелите са начупени - вероятно някой от тях е окъсил. Огледай, провери, поправи. Има тема за поправката им, ако не ти се купуват нови.
Сменил си свещите - добре. Ако си пазиш опаковката на новите Беру - виж на колко волта са новите, ампераж (по-голям от старите Бощ ? ->> причината за изгорял бушон S163).
Както колега писа в другата тема за МК3:
mtm_golf написа:...Аз бих откачил кабелите от всички свещи слагам нов бушон и давам контакт. Ако бушона пак изгори проблема е в кабелите към свещите. Ако не изгори проблема е в свещите. Ако проблема е в свещите, започвам да закачам една по една, т.е. закачам първата и давам контакт. Ако бушона изгори значи тази свещ е дефектната, ако не изгори закачам следващата и пак контакт докато бушона изгори. След закачането на която свещ изгори бушона, тя е за смяна...
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Благодаря за предложението ще го направя утре в свободния си ден и ще кажа от какво е излязло ,ако го хвана.Относно въпросния предпазител гледах ,че изгоря от рода на месец може би,но все още търся къде има в Добрич магазин за такива бушони тай като е пластина бушон със сечение не е стандартен
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Погледни в Ауто+; малко по нагоре, на Пинета, срещу паметника, от другата страна на булеварда в блокчето има магазин за авточасти Автомания, до магазина за авто-аксесоарите, само че в долния край на блокчето; по пътя към ВиК, след Арнорац има морга, от същата страна и още една морга която е в посока 5-тия километър, преди сервиза на Ситроен, според мен първо пробвай в моргите, без значение дали са тези, които съм ти споменал.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Мерси Колега ще погледна и в Ауто+ то е до нас почти ще видя и в моргите ,ако нямат там !
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
Здравейте колеги.Днес смених въпросния предпазител ,но разбира се не намерих точно такъв ами тия къде ги продават Бошовските като куки дето завършват тъй като такива като оригиналните няма след доста борба влезе това нещо в бушониерата!Търсих и такъв 110а тъй като моя е преправян,но въобще хората не са чували за подобен предпазител в тоя град Хиткар,Ауто+,Гинков,Косер и.т.н!Ще изчакам някой по-студен ден тъй като днес беше доста топло и нямаше как да тествам на къде са нещата!
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
По моргите нямаше ли, аз съм си свалял цалата бушониера за 3-4лв.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Голф 4 1.9 ТДИ АЛХ Пали трудно и пуши бяло след запалван
То колега няма блъснат Голф 4 по нашите морги пък камоли ТДИ ,че и да е там бушониерата... :( горе на околовръстния балчишкия имаще един Цинго-банана имаше една ГОлф 4ка викам му Майсторе кажи цена за тия бушони в тая кутийка ония вика само с кутията пък тя от Бензинов голф и цена и иска като за нова ...