Здравейте колеги.
Имам следния проблем когато правя първо палене за деня (или ако паля след 4-5 часа престой) таблото ми се рестартире (имам предвид часовника и километрите-пробег но не и тотал километрите)
Понеже ми предстои смяна на акумулатор понеже един колега ми го прецака ми се иска да оправя и тоя проблем .
Да кажа също така че проблема не е от акумулатора понеже го имах и преди време когато акумулатора бе чисто нов. Също така всички ремъци са сменени.
Надявам се някой да може да помогне благодаря предварително
Golf MK3 1.4 MI 94г. рестартиране на таблото
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Чет 20 ное 2014 21:23
- Автомобил: Golf 3 1.4
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Чет 20 ное 2014 21:23
- Автомобил: Golf 3 1.4
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- pomeoo
- Мнения: 452
- Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
- Автомобил: MK3
- Двигател: ABD
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф МК3 1,4 МИ 94г. (не знам кода) рестартиране на табл
Хлабава клема на акумулатора...
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Чет 20 ное 2014 21:23
- Автомобил: Golf 3 1.4
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф МК3 1,4 МИ 94г. (не знам кода) рестартиране на табл
Клемата ми е ок оригиналната стегната и не окослява
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: Голф МК3 1,4 МИ 94г. (не знам кода) рестартиране на табл
Колега огледай масата между мотора и купето и плюсовия кабел където влиза във стартера за корозия и окиси.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Голф МК3 1,4 МИ 94г. (не знам кода) рестартиране на табл
Може и от контактен ключ да е проблема,тъй нареченият "клеморед".Вадиш му конектора и пробваш с "висящ" проверен клеморед,тъй като ключът ще служи само за деблокиране на волана,въртиш пробния клеморед с отвертка.
- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф МК3 1,4 МИ 94г. (не знам кода) рестартиране на табл
Явно до таблото стига твърде ниско напрежение докато въртиш на стартер. Най-вероятно причината е слаб акумулатор или лоша връзка.
Първо провери минусовия кабел как е вързан за акумулатора и за купето. После плюсовия кабел.
Не съм убеден, че ще се справиш сам. При всички случаи има голямо значение в какво състояние ти е акумулатора. Щом е за смяна първо го смени и после търси лошата връзка.
Първо провери минусовия кабел как е вързан за акумулатора и за купето. После плюсовия кабел.
Не съм убеден, че ще се справиш сам. При всички случаи има голямо значение в какво състояние ти е акумулатора. Щом е за смяна първо го смени и после търси лошата връзка.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Чет 20 ное 2014 21:23
- Автомобил: Golf 3 1.4
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф МК3 1,4 МИ 94г. (не знам кода) рестартиране на табл
Сутринта сложих новия акумулатор bosch 55ah при замерването в сервиза момчетата казаха че всичко е наред и си ми написаха гаранцията
С един колега проверихме връзките на масата и плюса и нищо няма корозия няма хлабави връзки и все пак проблема продължава
С един колега проверихме връзките на масата и плюса и нищо няма корозия няма хлабави връзки и все пак проблема продължава
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф МК3 1,4 МИ 94г. (не знам кода) рестартиране на табл
Акумулатора е наред, зареждането е наред, това добре.А дали стартера е наред? Дали причината за големия спад на напрежението по време на стартиране не е в него?
- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф МК3 1,4 МИ 94г. (не знам кода) рестартиране на табл
berbatovbg написа:С един колега проверихме връзките
И как ги проверихте, мултицет или нещо подобно използвахте ли?
Измери напрежението на клемите на акумулатора докато стартера върти.
И напрежението, което влиза в таблото пак докато стартера върти.
И напиши числата в темата.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Чет 20 ное 2014 21:23
- Автомобил: Golf 3 1.4
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф МК3 1,4 МИ 94г. (не знам кода) рестартиране на табл
ktamen написа:И как ги проверихте, мултицет или нещо подобно използвахте ли?
Измери напрежението на клемите на акумулатора докато стартера върти.
И напрежението, което влиза в таблото пак докато стартера върти.
И напиши числата в темата.
12,4 V на клемите
12 V в таблото
- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф МК3 1,4 МИ 94г. (не знам кода) рестартиране на табл
Очевидно не си разбрал какво да измериш и се съмнявам, че ще разбереш.
Потърси помощ от сервиз.
Потърси помощ от сервиз.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф МК3 1,4 МИ 94г. (не знам кода) рестартиране на табл
Аз имах такъв проблем но се оказа,че акумулатора ми е за смяна.Все пак беше Варта на 9 години.И стартовия му ток беше намалял в пъти.
Щом и с нов акумулатор е пак същото дередже,значи или някъде има нещо хлабаво или клемореда е заминал.
На последно място оставям проблемно табло.
Щом и с нов акумулатор е пак същото дередже,значи или някъде има нещо хлабаво или клемореда е заминал.
На последно място оставям проблемно табло.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Чет 20 ное 2014 21:23
- Автомобил: Golf 3 1.4
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf MK3 1.4 MI 94г. рестартиране на таблото
За 1 година това ми е 2-рия акумулатор 2 стартер 3-ти клеморед и 5 табло като освен таблото останалото съм купил нови от магазин ... и вече не знам как да го реша тоя проблем
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Чет 20 ное 2014 21:23
- Автомобил: Golf 3 1.4
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф МК3 1,4 МИ 94г. (не знам кода) рестартиране на табл
ktamen написа:Очевидно не си разбрал какво да измериш и се съмнявам, че ще разбереш.
Потърси помощ от сервиз.
Съжалявам че не съм разбрал но на сервиз за това повече нема да ида 3 пъти ми вземаха 50-ки за да ми кажат че няма проблем .....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 78 госта