Щом казваш че имаш чип, можем да приемем че някой вече я е обогатил малко с тоя чип.. с 4 баровия регулатор пре-спокойно ще има бензин даже да удави 2ри такт
дюзи от г60 на абф
- Iago
 - Мнения: 463
 - Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
 - Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
 - Двигател: B8444S
 - Местоположение: София
 
Re: дюзи от г60 на абф
След като колата ще се обогатява на хаос.. защо не и боднете просто един 4 баров регулатор. Ей ти ги едни, колко се падат.. 30% ? Даже ще ти отнеме едни 10 минути труд в комплект с отваряне на капака. Пък на парт тротъл пак ще си гони 14ки смеси по ламбда..
Щом казваш че имаш чип, можем да приемем че някой вече я е обогатил малко с тоя чип.. с 4 баровия регулатор пре-спокойно ще има бензин даже да удави 2ри такт
 .
			
									
									Щом казваш че имаш чип, можем да приемем че някой вече я е обогатил малко с тоя чип.. с 4 баровия регулатор пре-спокойно ще има бензин даже да удави 2ри такт
- Vizor
 - Изгубена душа
 - Мнения: 12509
 - Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
 - Автомобил: Subaru Forester XT
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: дюзи от г60 на абф
Iago написа:След като колата ще се обогатява на хаос.. защо не и боднете просто един 4 баров регулатор. Ей ти ги едни, колко се падат.. 30% ? Даже ще ти отнеме едни 10 минути труд в комплект с отваряне на капака. Пък на парт тротъл пак ще си гони 14ки смеси по ламбда..
Щом казваш че имаш чип, можем да приемем че някой вече я е обогатил малко с тоя чип.. с 4 баровия регулатор пре-спокойно ще има бензин даже да удави 2ри такт.
Или обеднил

- Iago
 - Мнения: 463
 - Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
 - Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
 - Двигател: B8444S
 - Местоположение: София
 
Re: дюзи от г60 на абф
Ко? Не!  
  
			
									
										
						
  
- Stenly
 - Мнения: 1968
 - Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
 - Контакти:
 
Re: дюзи от г60 на абф
63 мм генерация е много голяма за твоя абф. Краен максимум 60мм в твоя случай.
			
									
										
						Re: дюзи от г60 на абф
Колеги имам един въпрос относно подаването на ток на дюзите как става след като на абф са доста по различни от тези на г60
			
									
										
						- Vizor
 - Изгубена душа
 - Мнения: 12509
 - Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
 - Автомобил: Subaru Forester XT
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: дюзи от г60 на абф
те се управляват по маса и имат постоянни 12 волта
			
									
										
						Re: дюзи от г60 на абф
Благодаря Vizor това го знаех,явно не съм задал правилно въпроса- трябва нови кабели ли да пускам и ако да от къде могат да се нанерят тякива букси за дюзите? Или дапреправям тези от абф-а?
			
									
										
						- Vizor
 - Изгубена душа
 - Мнения: 12509
 - Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
 - Автомобил: Subaru Forester XT
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: дюзи от г60 на абф
Ако буксите са ти същите, каквито ти трябват, не виждам смисъл. Каква е идеята на тази смяна на кабели и букси?
			
									
										
						Re: дюзи от г60 на абф
Точно в това е въпроса че буксите се различяват. Те буксите на абф-а са капсуловани за да се ползват трябва да се чупят и остават само кабелите с краиния климоред
			
									
										
						- Vizor
 - Изгубена душа
 - Мнения: 12509
 - Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
 - Автомобил: Subaru Forester XT
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: дюзи от г60 на абф
Кълцай и слагай другите. Само виж къде е 12в и масата. На дюзите отстрани ти са ти отбелязани 12-те волта. 
Ако нямаш белег за 12-те волта има няколко начина да ги провериш. Ако си ги объркал колата ще работи ужасно богато, а може и да не запали дори (но най-вероятно ще).
Другия вариант можеш да пробваш през 5 ватова крушка за стоп да обира консумацията вързана последователно след дюзата на маса. На едната страна трябва да работи, а на другата не (при някой дюзи както и да обърнеш пиновете работят, но просто по-богато защото обръща дюти сайкъла на бобинката)
			
									
										
						Ако нямаш белег за 12-те волта има няколко начина да ги провериш. Ако си ги объркал колата ще работи ужасно богато, а може и да не запали дори (но най-вероятно ще).
Другия вариант можеш да пробваш през 5 ватова крушка за стоп да обира консумацията вързана последователно след дюзата на маса. На едната страна трябва да работи, а на другата не (при някой дюзи както и да обърнеш пиновете работят, но просто по-богато защото обръща дюти сайкъла на бобинката)
- leonardo_vd
 - Мнения: 3022
 - Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
 - Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
 - Двигател: AAA
 - Местоположение: Видин
 - Контакти:
 
Re: дюзи от г60 на абф
На всяка една оригинална букса се вижда кой е + зависи от каква кола са отрязани.
			
									
										
						- Vizor
 - Изгубена душа
 - Мнения: 12509
 - Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
 - Автомобил: Subaru Forester XT
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: дюзи от г60 на абф
Да, но не на всички дюзи :) Играх го тва скоро
			
									
										
						Re: дюзи от г60 на абф
Ето какво направих... Преправяне на долната част на смукателя ,навиване на втулките ,монтаж на дюзите,преправяне на инсталацията с буксите,преправяне на рейката и монтаж....
							
			
									
										
						- Vizor
 - Изгубена душа
 - Мнения: 12509
 - Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
 - Автомобил: Subaru Forester XT
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: дюзи от г60 на абф
Супер е! Бих ти препоръчал да смениш маркучите и да сложиш читав нов и ЧИСТ изолирбанд...
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта