Проблем с 1.8Т

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
StarDust12
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kzk

Проблем с 1.8Т

Мнениеот StarDust12 » Чет 15 яну 2015 15:28


Здравейте. Имам проблем с 1.8т AGU 1998 година. На втора от 2500 до 4000 оборота като смачкам газта и придърпва. На трета като дам ряазко газ от 2000 оборота все едно не съм натиснал газта.Оборотите се вдигат МНОГО бавно. Много четох и стигнаг до извода,че може да е от:

1 - Бобини- пробвах да откача буксите на всяка бобина последователно, ефекта беше работа на мотора на 3 цилиндъра след разкачането на всяка от 4-те бобини, тоест не би трябвало да е от тях

2 - Свещи - Тях не съм ги свалял,заящото не знам как.

3 - Дебитомер - Пробвах да откача буксата му, но нямаше разлика в поведението на колата. Чистих го с спрей за дебитомери, също нямаше разлика.

4 - Комутатор - Не знам как да го тествам дали работи. Знам само, че се намира на кутията на въздушния филтър.

4 - Дроселова клапа - Нея я чистих със спрей за карбуртори и от двете страни, след това адаптиране с ваг ком и разликата беше,че се оправи проблема с оборотите. (на място или като карам и дам на свободна оборотите играеха супер много 500-900 и колата гаснеше по някой път на светофарите)
Сега също играят, но в диапазона от 15-30 оборота и така и не мога да разбера от какво е.
Диагностика с ваг ком дава само:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low Мисля се,че букста не прави хубав контакт,но не е от това.

Друго, коети ми направо впечатление като е студена върви много, но загрее ли спира да върви и прекъсва.Мирише на изгорял бензин,тоест богата смес.От какво може да се получи? Колата има газ, но не е настроена и въобще не може да се кара на газ. Като оправя проблема с карането на бензин ще започна с газта.




Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проблем с 1.8Т

Мнениеот BS » Чет 15 яну 2015 15:32


Колега, според мен или дебитомер или ламбда сонда. Преди няколко години и аз го имах същия проблем, и се оказа ламбда сондата.


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Проблем с 1.8Т

Мнениеот anonym0us » Чет 15 яну 2015 15:39


Щом след откачането на буксата на дебитомера няма разлика, търси проблема при него. Не виждам от какво друго ще е!


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проблем с 1.8Т

Мнениеот BS » Чет 15 яну 2015 16:08


Също може да си видят стойностите на дебитомера и ламбда сондата с VAG-Com и от там да се разбере кой датчик е.


StarDust12
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kzk

Re: Проблем с 1.8Т

Мнениеот StarDust12 » Чет 15 яну 2015 17:16


За дебитомера знам,че трябва да показва 2-4 грама на празен ход и на втора до прекъсвач 120g/sec. А ламбдата как се проверява?


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Проблем с 1.8Т

Мнениеот ilian. » Чет 15 яну 2015 20:26


Виж налягането на бензиновата помпа при мен беше тя имах едно заглъхване не прекъсване но все пак като вариант ти го казвам :th_up


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Проблем с 1.8Т

Мнениеот golf777 » Пет 16 яну 2015 18:46


има ли газова?


StarDust12
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kzk

Re: Проблем с 1.8Т

Мнениеот StarDust12 » Пет 16 яну 2015 19:59


Да.Но на газ положението е различно. Разхода е уникално голям. Странното е,че на газ върви много повече отколкото на бензин, но след 2000 оборота. Преди това е невъзможно да се кара на газ. Придърпването е брутално и просто няма как да се кара. Четох,че някои хора правят експерименти като си откачат някакви кабели на газовата и все едно нямат. Кои кабели да откача и аз, за да видя дали има разлика.Ако има значение инжекциона е BRC.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с 1.8Т

Мнениеот freelancer » Пет 16 яну 2015 20:04


Ламбдата колега, също може да я откачиш по примера с дебитомера. Аз я правих тази проба заради едно гаснене и доколкото разбрах ако няма промяна значи не е от ламбда сондата. Ако ламбдата липсва екуто си работи по някакви усреднени стойности. Това е в моят случай, при теб не знам дали може да помогне.
Сондата се гледа на диагностика как е, най добре в движение. Може просто да и дръпнеш буксата за проба, ако почне да върви повече може би проблема да е в ламбда сондата. Просто пробвай, не струва нищо. Според мен най сигурния начин е да се върже към ваг-кома и да се следи в движение.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Проблем с 1.8Т

Мнениеот IvanMan » Съб 17 яну 2015 7:00


Коригирай заглавието според шаблона:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=352508


Потребителски аватар
rumenski
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
Автомобил: 2002 Passat B5.5
Двигател: 1.8T 170hp AWM
Местоположение: Добрич

Re: Проблем с 1.8Т

Мнениеот rumenski » Съб 17 яну 2015 12:21


StarDust12 написа:А ламбдата как се проверява?

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=433412
ей в тази тема съм описал как се проверява ламбда.

В 99% от случаите, в които грешката е за: Circuit voltage/resistance too low/high, проблемът е в самият сензор/модул. Така че - смени си дебитомера щом като буксата си я проверявал. Също така, само за потвърждение погледни в живите данни на MAF stream. Трябва да бъде неактивен, да не показва нищо, или просто да засича 0г. постоянно.


StarDust12
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kzk

Re: Проблем с 1.8Т

Мнениеот StarDust12 » Съб 17 яну 2015 15:05


На път съм да сменям дебитомера. Имам още един въпрос. Като карам колата и включа на свободна и спра оборотите стоят на 1100 и след 3-4 секунди падат до 900 и си играят в диапазона от 15-30 оборота. При всяко спиране е така. Това при загрял мотор. Възможно ли е да е от дебитомера.


Потребителски аватар
rumenski
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
Автомобил: 2002 Passat B5.5
Двигател: 1.8T 170hp AWM
Местоположение: Добрич

Re: Проблем с 1.8Т

Мнениеот rumenski » Съб 17 яну 2015 20:05


StarDust12 написа:Възможно ли е да е от дебитомера.

Не само е възможно, а е много силно вероятно. За пореден път - провери живите данни на дебитомера.


Потребителски аватар
ivostefanov
Мнения: 2464
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
Автомобил: Audi A4
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 1.8Т

Мнениеот ivostefanov » Съб 17 яну 2015 20:25


IvanMan написа:Коригирай заглавието според шаблона:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=352508

Следващият път с официално предупреждение.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта