Здравейте. Имам проблем с 1.8т AGU 1998 година. На втора от 2500 до 4000 оборота като смачкам газта и придърпва. На трета като дам ряазко газ от 2000 оборота все едно не съм натиснал газта.Оборотите се вдигат МНОГО бавно. Много четох и стигнаг до извода,че може да е от:
1 - Бобини- пробвах да откача буксите на всяка бобина последователно, ефекта беше работа на мотора на 3 цилиндъра след разкачането на всяка от 4-те бобини, тоест не би трябвало да е от тях
2 - Свещи - Тях не съм ги свалял,заящото не знам как.
3 - Дебитомер - Пробвах да откача буксата му, но нямаше разлика в поведението на колата. Чистих го с спрей за дебитомери, също нямаше разлика.
4 - Комутатор - Не знам как да го тествам дали работи. Знам само, че се намира на кутията на въздушния филтър.
4 - Дроселова клапа - Нея я чистих със спрей за карбуртори и от двете страни, след това адаптиране с ваг ком и разликата беше,че се оправи проблема с оборотите. (на място или като карам и дам на свободна оборотите играеха супер много 500-900 и колата гаснеше по някой път на светофарите)
Сега също играят, но в диапазона от 15-30 оборота и така и не мога да разбера от какво е.
Диагностика с ваг ком дава само:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low Мисля се,че букста не прави хубав контакт,но не е от това.
Друго, коети ми направо впечатление като е студена върви много, но загрее ли спира да върви и прекъсва.Мирише на изгорял бензин,тоест богата смес.От какво може да се получи? Колата има газ, но не е настроена и въобще не може да се кара на газ. Като оправя проблема с карането на бензин ще започна с газта.
Проблем с 1.8Т
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kzk
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с 1.8Т
Колега, според мен или дебитомер или ламбда сонда. Преди няколко години и аз го имах същия проблем, и се оказа ламбда сондата.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Проблем с 1.8Т
Щом след откачането на буксата на дебитомера няма разлика, търси проблема при него. Не виждам от какво друго ще е!
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проблем с 1.8Т
Също може да си видят стойностите на дебитомера и ламбда сондата с VAG-Com и от там да се разбере кой датчик е.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kzk
Re: Проблем с 1.8Т
За дебитомера знам,че трябва да показва 2-4 грама на празен ход и на втора до прекъсвач 120g/sec. А ламбдата как се проверява?
- ilian.
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
- Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
- Двигател: AUM AHF
- Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип
Re: Проблем с 1.8Т
Виж налягането на бензиновата помпа при мен беше тя имах едно заглъхване не прекъсване но все пак като вариант ти го казвам 

- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Проблем с 1.8Т
има ли газова?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kzk
Re: Проблем с 1.8Т
Да.Но на газ положението е различно. Разхода е уникално голям. Странното е,че на газ върви много повече отколкото на бензин, но след 2000 оборота. Преди това е невъзможно да се кара на газ. Придърпването е брутално и просто няма как да се кара. Четох,че някои хора правят експерименти като си откачат някакви кабели на газовата и все едно нямат. Кои кабели да откача и аз, за да видя дали има разлика.Ако има значение инжекциона е BRC.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с 1.8Т
Ламбдата колега, също може да я откачиш по примера с дебитомера. Аз я правих тази проба заради едно гаснене и доколкото разбрах ако няма промяна значи не е от ламбда сондата. Ако ламбдата липсва екуто си работи по някакви усреднени стойности. Това е в моят случай, при теб не знам дали може да помогне.
Сондата се гледа на диагностика как е, най добре в движение. Може просто да и дръпнеш буксата за проба, ако почне да върви повече може би проблема да е в ламбда сондата. Просто пробвай, не струва нищо. Според мен най сигурния начин е да се върже към ваг-кома и да се следи в движение.
Сондата се гледа на диагностика как е, най добре в движение. Може просто да и дръпнеш буксата за проба, ако почне да върви повече може би проблема да е в ламбда сондата. Просто пробвай, не струва нищо. Според мен най сигурния начин е да се върже към ваг-кома и да се следи в движение.
- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Проблем с 1.8Т
StarDust12 написа:А ламбдата как се проверява?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=433412
ей в тази тема съм описал как се проверява ламбда.
В 99% от случаите, в които грешката е за: Circuit voltage/resistance too low/high, проблемът е в самият сензор/модул. Така че - смени си дебитомера щом като буксата си я проверявал. Също така, само за потвърждение погледни в живите данни на MAF stream. Трябва да бъде неактивен, да не показва нищо, или просто да засича 0г. постоянно.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kzk
Re: Проблем с 1.8Т
На път съм да сменям дебитомера. Имам още един въпрос. Като карам колата и включа на свободна и спра оборотите стоят на 1100 и след 3-4 секунди падат до 900 и си играят в диапазона от 15-30 оборота. При всяко спиране е така. Това при загрял мотор. Възможно ли е да е от дебитомера.
- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Проблем с 1.8Т
StarDust12 написа:Възможно ли е да е от дебитомера.
Не само е възможно, а е много силно вероятно. За пореден път - провери живите данни на дебитомера.
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1.8Т
IvanMan написа:Коригирай заглавието според шаблона:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=352508
Следващият път с официално предупреждение.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ivo___wowo и 74 госта