Здравейте,
Колата е от заглавието без чип.
След като сложих бустметър ми направи впечатление, че при рязко натискане на газта, налягането минава 2 бара!?
В последствие се регулира до 1,315 бара. На ваг-ком не може да се хване този пик, там изглежда всичко наред, Н75 duty cycle не минава 78%.
На какво се дължи този пик и какво да проверя?
П.П. Бустметъра е прилично точен, до 0,01 бара.
Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?- Решено!
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?- Решено!
Последна промяна от aradovanov на Вто 03 мар 2015 19:18, променено общо 1 път.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?
Според мен този пик е нормален за помпа-дюза!
Казвам го от личен опит,случвало ми се е при много коли,за което имам записани логове.Случвало се е дори след перфектно почистена геометрия и без никакви проблеми по управлението.
Знам ,че е нормално за кратко,аз не бих търсил проблем!
p.s- Не изключвам омекнала пружина на актуатора и да не може да разтоварва бързо,но при мен се е случвало за 1-2секунди.
Казвам го от личен опит,случвало ми се е при много коли,за което имам записани логове.Случвало се е дори след перфектно почистена геометрия и без никакви проблеми по управлението.
Знам ,че е нормално за кратко,аз не бих търсил проблем!

p.s- Не изключвам омекнала пружина на актуатора и да не може да разтоварва бързо,но при мен се е случвало за 1-2секунди.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?
Насе, преди да сложа новото турбо, реших да видя какво се случва с налягането.
Имам приличен манометър до 2 бара, пробих егр-а и го свързах - при рязко натискане на газта стрелката удря ограничителя, за част от секундата, след което се регулира нормално налягането. Няма пушеци, няма проблем с вървенето, единствено което ми прави впечатление е че до 2000 оборота няма никой, след което колата тръгва, но мисля че е нормално???
Не знам дали помниш, но актуатора го сменихме при тебе, прави ми впечатление, че маркуча от Н75 до актуатора е в лошо външно състояние, мисля да го сменя. Но вакуума не "прави" ли налягането, а не да го разтоварва?
Имам приличен манометър до 2 бара, пробих егр-а и го свързах - при рязко натискане на газта стрелката удря ограничителя, за част от секундата, след което се регулира нормално налягането. Няма пушеци, няма проблем с вървенето, единствено което ми прави впечатление е че до 2000 оборота няма никой, след което колата тръгва, но мисля че е нормално???
Не знам дали помниш, но актуатора го сменихме при тебе, прави ми впечатление, че маркуча от Н75 до актуатора е в лошо външно състояние, мисля да го сменя. Но вакуума не "прави" ли налягането, а не да го разтоварва?
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?
Саше,помня ,че го сменихме по спешност със ВТОРА употреба,затова не го изключвам като вероятна причина по принцип.
Смени го маркучето,защото оттам също разтоварва актуатора.
Аз не бих търсил проблем,ако е 1-2 секунди.
Смени го маркучето,защото оттам също разтоварва актуатора.
Аз не бих търсил проблем,ако е 1-2 секунди.

- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?
Какви 1-2 секунди, просто е част от секундата.
Ясно да не се филмирам.
А нещо за вървенето след 2000 оборота?
Нали уж затова е променливата геометрия, да тръгва турбината от рано?
Нека да споделят и други колеги с АСЗ кога усещат да развърти турбото?
П.П. да ме извиняват модераторите, че стана двойна темата...
Ясно да не се филмирам.
А нещо за вървенето след 2000 оборота?
Нали уж затова е променливата геометрия, да тръгва турбината от рано?
Нека да споделят и други колеги с АСЗ кога усещат да развърти турбото?
П.П. да ме извиняват модераторите, че стана двойна темата...
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?
Смених турбото с VB и пиковете изчезнаха. Беше плануван ъпгрейд, но преди да сложа VB-то му изчистих геометрията.
Явно моето турбо е било в начална фаза на блокиране на геометрията и заради това е имало такива пикове.
Още не съм разглобил VA-то да разгледам какво е положението. Като го разглобя, ще пиша.
Явно моето турбо е било в начална фаза на блокиране на геометрията и заради това е имало такива пикове.
Още не съм разглобил VA-то да разгледам какво е положението. Като го разглобя, ще пиша.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта