Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?- Решено!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?- Решено!

Мнениеот aradovanov » Сря 11 фев 2015 19:18


Здравейте,
Колата е от заглавието без чип.
След като сложих бустметър ми направи впечатление, че при рязко натискане на газта, налягането минава 2 бара!?
В последствие се регулира до 1,315 бара. На ваг-ком не може да се хване този пик, там изглежда всичко наред, Н75 duty cycle не минава 78%.

На какво се дължи този пик и какво да проверя?

П.П. Бустметъра е прилично точен, до 0,01 бара.

Последна промяна от aradovanov на Вто 03 мар 2015 19:18, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?

Мнениеот nasko1978 » Сря 11 фев 2015 20:11


Според мен този пик е нормален за помпа-дюза!
Казвам го от личен опит,случвало ми се е при много коли,за което имам записани логове.Случвало се е дори след перфектно почистена геометрия и без никакви проблеми по управлението.
Знам ,че е нормално за кратко,аз не бих търсил проблем! icon_idea

p.s- Не изключвам омекнала пружина на актуатора и да не може да разтоварва бързо,но при мен се е случвало за 1-2секунди.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?

Мнениеот aradovanov » Сря 11 фев 2015 20:24


Насе, преди да сложа новото турбо, реших да видя какво се случва с налягането.
Имам приличен манометър до 2 бара, пробих егр-а и го свързах - при рязко натискане на газта стрелката удря ограничителя, за част от секундата, след което се регулира нормално налягането. Няма пушеци, няма проблем с вървенето, единствено което ми прави впечатление е че до 2000 оборота няма никой, след което колата тръгва, но мисля че е нормално???

Не знам дали помниш, но актуатора го сменихме при тебе, прави ми впечатление, че маркуча от Н75 до актуатора е в лошо външно състояние, мисля да го сменя. Но вакуума не "прави" ли налягането, а не да го разтоварва?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?

Мнениеот nasko1978 » Сря 11 фев 2015 20:42


Саше,помня ,че го сменихме по спешност със ВТОРА употреба,затова не го изключвам като вероятна причина по принцип.
Смени го маркучето,защото оттам също разтоварва актуатора.
Аз не бих търсил проблем,ако е 1-2 секунди. :c020


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?

Мнениеот aradovanov » Сря 11 фев 2015 20:46


Какви 1-2 секунди, просто е част от секундата.
Ясно да не се филмирам.


А нещо за вървенето след 2000 оборота?
Нали уж затова е променливата геометрия, да тръгва турбината от рано?
Нека да споделят и други колеги с АСЗ кога усещат да развърти турбото?


П.П. да ме извиняват модераторите, че стана двойна темата...


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Golf MK4 TDI ASZ 131hp - Пренадуване?

Мнениеот aradovanov » Вто 03 мар 2015 19:17


Смених турбото с VB и пиковете изчезнаха. Беше плануван ъпгрейд, но преди да сложа VB-то му изчистих геометрията.
Явно моето турбо е било в начална фаза на блокиране на геометрията и заради това е имало такива пикове.

Още не съм разглобил VA-то да разгледам какво е положението. Като го разглобя, ще пиша.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 34 госта