...Тогава кой щеше да скочи да плюе из форума като "ощипана госпожица", аааа?!?...
Отговора на този въпрос е Andonov, кой друг може да е и се издадохте с ifidiк, че не от интерес към образованието на форума си зададохте тъпия въпрос. И мисля, че ти си този, на който не са му ясни доста неща. Освен това от ТДИ до ТДИ има много разлика. Не твърдя, че с чип е по-зле, за powerbox изобщо не говоря. Когато фактите говорят и боговете мълчат,а фактите са такива - масово при VP37 със стокови части след ремап и не особеното повишение на мощността и похарчени средно 250 лева хората започват да сменят доста части и после отново нов чип. След похарчените един чувал пари колата вече върви наистина и е примерно 160 коня ама пак си е старата каляска. Тогава защо са били необходими първоначално дадените 250 и повече лева за чип? Отговор: за да се пълнят джобовете на такива като теб. Моята кола е ALH, абсолютно всичко е стоково по нея и върви почти наравно с чипосана такава и грам не изпушва. В ниските и средни обороти дърпа повече от стоков AHF в добро здраве. Така, че продължавай да си лаеш ама модата на масовото чипосване без замяна на хардуера преди това свърши отдавна!
Пасат 1.9 ТДИ, 110 к.с. въпрос за горивната помпа
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за горивната помпа
Ето това е във форума, когато знаещите започнат да спорят, всичко се обвива в една такава натраплива мистика, че виждаш ли аз много разбирам, но ми е под достойнството да ви обяснявам на вас неразбиращите, по-добре останете в невидение, защо така бе колеги, давайте инфо като толкова много знаете, може на някой да му е от полза.Ето аз например имаше една тема за милиграмите гориво, които показава на ВАГ-КОМ на празен ход, не разбрах това количество върнато гориво ли е или разходвано.То вярно, че в спора се ражда истината, но тука споровете тръгват от конкретни факти и технически параметри и стигат до литературни епитети и споменаване на близки роднини.Затова предлагам в темите да има повече обучителен характер ако може.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
mili 75 написа:Ето аз например имаше една тема за милиграмите гориво, които показава на ВАГ-КОМ на празен ход, не разбрах това количество върнато гориво ли е или разходвано.
разходваното е
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за горивната помпа
За съжаление колегата е много прав!
Всички четат и чужди форуми и се учат оттам,но в Нашишя форум се правят на много големи и ЗАЩО???

Всички четат и чужди форуми и се учат оттам,но в Нашишя форум се правят на много големи и ЗАЩО???

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за горивната помпа
mili 75 написа:...Ето аз например имаше една тема за милиграмите гориво, които показава на ВАГ-КОМ на празен ход....
Това е горивото , което компа на колата (а и VAGCOM-a) "виждат" според един датчик , който се намира в ГНП (VP 37) . На практика това показание не е на 100% действителното гориво и подлежи на коригиране и настройка . Прието е да се "гласи" на определена стойност и то при определени условия в които работи мотора - загрял над 80 градуса , без разни консуматори - фарове , отопления , климатици и т.н. , тогава се приема че на празен ход разхода е някаква константа - точно тя се наглася според VAGCOM .
От тук натам имаш възможност да си правиш НЕЧИПтунинг , т.е. да лъжеш компа , така че той да подава "без да иска"


- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
незнам какво съм се издал, но въпроса ми е напълно сериозен.мисля, че никъде в тоя форум не е споменато колко е вътрешното налягане на помпата .колко е като е износена ,на колко и как ще го направиш за да компенсираш износването. 

-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 28 окт 2010 22:16
- Автомобил: Passat B7 DSG + Altea XL DSG
- Двигател: CFGB + BKD
- Местоположение: София
Re: Въпрос за горивната помпа
ifidik написа:незнам какво съм се издал, но въпроса ми е напълно сериозен.мисля, че никъде в тоя форум не е споменато колко е вътрешното налягане на помпата .колко е като е износена ,на колко и как ще го направиш за да компенсираш износването.
При помпа в добро "здраве", налягането е +/-200 атмосфери. Или поне така ми казва майстора... При такава с износени елементи, не знам колко е налягането, но по мое мнение, пада значително.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за горивната помпа
или ти не си разбрал или майстора не знае какво приказва.200 атмосфери е първоначалното впръскване на дюзите.това е налягане към тях и е много повече и на счупена помпа.тук говорим за налягане на помпата.на тия барове гарнитурите ще цъфнат при първото завъртане на стартер.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за горивната помпа
Прочетох тази стара тема и мисля ,че въпреки грозния спор като цяло е много полезна ,но не и в този вид недовършена.
Ще бъде много добре знаещите да кажат какви са признаците на износена помпа кога и как може да се компенсира за удължаване на живота и?
Ще бъде много добре знаещите да кажат какви са признаците на износена помпа кога и как може да се компенсира за удължаване на живота и?
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за горивната помпа
Трудно палене на топъл мотор, ако всичко друго е в ред.
Аз знам, че малко регулират клапана за налягане на входа на помпата, за да държи по-високо налягане в корпуса. Но това едва ли ще помогне за паленето.
Не съм чак толкова запознат, особено емпирично, но като се повиши вътрешното налягане може би успява да вкара повече гориво в нагнетателния елемент и така все пак да успява да пуска що годе достатъчно гориво, за да работи колата.
То като е износена освен подмяна друго не виждам какво може да се направи.
А Зиното като прочете има да се смее какво е писал преди 3-4 години.
Аз знам, че малко регулират клапана за налягане на входа на помпата, за да държи по-високо налягане в корпуса. Но това едва ли ще помогне за паленето.
Не съм чак толкова запознат, особено емпирично, но като се повиши вътрешното налягане може би успява да вкара повече гориво в нагнетателния елемент и така все пак да успява да пуска що годе достатъчно гориво, за да работи колата.
То като е износена освен подмяна друго не виждам какво може да се направи.
А Зиното като прочете има да се смее какво е писал преди 3-4 години.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за горивната помпа
mshbul написа:Трудно палене на топъл мотор, ако всичко друго е в ред.
А Зиното като прочете има да се смее какво е писал преди 3-4 години.
Сигурен ли си??? Та нали така "лекува" ТДИ -тата от лош зимен старт :)
А пък това за топлия мотор, изобщо не съм съгласен! Та нали има цяла тема в дизел форума, която обяснява много добре от къде иде тоя проблем!!!
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за горивната помпа
Обясни как е тогава.
Аз каквото знам написах.
Аз каквото знам написах.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат 1.9 ТДИ, 110 к.с. въпрос за горивната помпа
В темата си личи, че съм провокиран от Андонов, та малко съм залитнал. През тия години съм "излекувал" поне стотина ТДИ от лош студен старт, само с регулировка на помпата и при нужда корекция на центровката. Един ден ме потърсиха за едно ТДИ на пасат мисля, че беше 94 г., което дори през лятото сутрин палело доста трудно, а топла по-лесно, но пак бая въртеше. За пръв път ми се случи да видя, че помпата е бутана преди мен и няма възможност за повече въздействие. Като приключих с опитите поляхме помпата със студена вода и запали от раз, но като е студена това няма как да помогне. Трудния студен старт не се дължи само на износването на помпата, а на двигателя като цяло, но корекцията на помпата подобрява значително старта и като бонус педала на газта става доста по-чувствителен. Почти всички, когато си изпробват колите, особено ако е мокро потеглят с превъртане на гуми, защото са свикнали със "старата" газ. В движение също колата има много повече тяга, особено в ниските обороти. Така, че за да приключим темата, никога не съм твърдял, че мога да съживя умряла помпа, но почти винаги може да се регулира и да изкара още.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат 1.9 ТДИ, 110 к.с. въпрос за горивната помпа
Аз като човек който се занимава с доста ТДИ-та на тези помпи знам да регулирам аванса и впръсканото гориво,не твърдя че съм най-добрия в света все пак,но си мисля че им знам повечето дертове.За други регулировки не зная,много бих искал да разбера за какво регулиране говорите?
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 1.9 ТДИ, 110 к.с. въпрос за горивната помпа
Писал съм горе.
Променят налягането, на което отваря регулиращия клапан на входа на помпата с цел да увеличат ниското налягане. Това води до промени в аванса, но явно помага и при износен елемент.
има една тема в дизел форума, имаше и в tdiclub мисля с картинки какво му се прави, но съм забравил. Нещо май се подлагаше на пружината ли.
По горното мнение - за да стигне мотора до износен елемент той ще да е на поне 500к и е нормало и всичко друго да е износено и да има лош студен старт.
Но при износена помпа е лош топлия, както съм писал, ако всичко друго е в ред. И е така, защото колкото е по-студено е по-гъста нафатата и това компенсира износването на елемента и той не може да е причина за лош студен. Ако е толкова износен, че да е лош студения никога няма да направи налягане топла.
Променят налягането, на което отваря регулиращия клапан на входа на помпата с цел да увеличат ниското налягане. Това води до промени в аванса, но явно помага и при износен елемент.
има една тема в дизел форума, имаше и в tdiclub мисля с картинки какво му се прави, но съм забравил. Нещо май се подлагаше на пружината ли.
По горното мнение - за да стигне мотора до износен елемент той ще да е на поне 500к и е нормало и всичко друго да е износено и да има лош студен старт.
Но при износена помпа е лош топлия, както съм писал, ако всичко друго е в ред. И е така, защото колкото е по-студено е по-гъста нафатата и това компенсира износването на елемента и той не може да е причина за лош студен. Ако е толкова износен, че да е лош студения никога няма да направи налягане топла.