Пробвай с друг кабел.
(регистриран,не китайски)



Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Кабела ми е регистриран. Изписва си сериен номер, координатите на рос тек и т.н.
Версията му е VCDS 11.11.3
До сега на старите ми табла съм нямал такъв проблем. Сменял съм кодировката без проблеми.
Версията му е VCDS 11.11.3
До сега на старите ми табла съм нямал такъв проблем. Сменял съм кодировката без проблеми.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Колеги,
Знаете ли как мога да подкарам най-долния ред - този за скоростите при автоматичната скоростна кутия и как мога да го управлявам?
Знаете ли как мога да подкарам най-долния ред - този за скоростите при автоматичната скоростна кутия и как мога да го управлявам?
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
plamski3 написа:Здравейте, колеги,
Инсталирах си табло - поредното.
Всичко си работи по него, но има нещо, което не ми харесва.
В кодинга на старото табло кода беше 06143 а на новото е 06142.
Притеснява ме последната цифра. Не можах да я променя с каквато и да било. Стои си на 2 и не мърда.
Тази цифра отговаря за
xxxxx?: Distance Impulse Number (K-Value)
1 = 4345 Impulses/Km or 6991 Impulses/Mi
2 = 3528 Impulses/Km or 5677 Impulses/Mi
3 = 4134 Impulses/Km or 6651 Impulses/Mi
4 = 3648 Impulses/Km or 5870 Impulses/Mi
Предполага, че оказва влияние само върху скоростта, която отчита таблото ?
Възможно ли е да има значение и за нещо друго?
Ако да за какво ?
След няколко дни ровене из eeprom-a и множество опити разбрах къде се намира.
Адреса на К value ПРИ МОЕТО ТАБЛО е 54 и 55.
Старите стойности бяха 22 02, което е к value 2.
Новите стойности са 33 03, което е 3.
Всичко за сега работи ок - поне на бюрото.
Скоро ще сравня показанията по ГПС и ще пиша какъв е резултата.
Таблото е без кан шина!
Забелязах, че паметта при таблата без и с кан шина е различна. Тази с кан е много по-голяма. Адресите също може да са различни.
EDIT:
Всичко работи коректно!
- ch2mod
- Мнения: 305
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: извън София
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Малко допълнение по темата и от мен
от днес вече и аз имам работещ 1/2 мфа благодарение подробното описание на колегата icefire и обучаване на таблото от vladko
запалих всичко си проработи датчикът за външна температура от ауди а6 си отчита коректно
но не ми тръгнаха чистачките и пръскалките
след пет минути тъпо гледане в бушоните
се оказа че новото лостче понеже е от голф има позиция за задна чистачка която бората няма съответно няма и бушон за задна чистачка ако не се лъжа на 24 позиция
сложих бушона и чистачките и пръскалките работят и в двете положения само като пръскам на задната позиция излиза около половината количество вода
от днес вече и аз имам работещ 1/2 мфа благодарение подробното описание на колегата icefire и обучаване на таблото от vladko
запалих всичко си проработи датчикът за външна температура от ауди а6 си отчита коректно
но не ми тръгнаха чистачките и пръскалките
след пет минути тъпо гледане в бушоните
се оказа че новото лостче понеже е от голф има позиция за задна чистачка която бората няма съответно няма и бушон за задна чистачка ако не се лъжа на 24 позиция
сложих бушона и чистачките и пръскалките работят и в двете положения само като пръскам на задната позиция излиза около половината количество вода
- ch2mod
- Мнения: 305
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: извън София
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
интересува ме дали може 1/2 мфа да го накарам да показва скорост на движение, оставащо гориво и индикация за отворена врата
до колкото разбрах от чужди форуми не става с ваг-ком
дали трябва да се прекарват още кабели или няма такава опция изобщо
другото нещо е дали може с ваг-ком да се нагласи скоростомера или трябва да се смени циферблата или какво...? в момента ми показва с около 20 км повече
до колкото разбрах от чужди форуми не става с ваг-ком
дали трябва да се прекарват още кабели или няма такава опция изобщо
другото нещо е дали може с ваг-ком да се нагласи скоростомера или трябва да се смени циферблата или какво...? в момента ми показва с около 20 км повече
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
ch2mod написа:интересува ме дали може 1/2 мфа да го накарам да показва скорост на движение, оставащо гориво и индикация за отворена врата
до колкото разбрах от чужди форуми не става с ваг-ком
дали трябва да се прекарват още кабели или няма такава опция изобщо
другото нещо е дали може с ваг-ком да се нагласи скоростомера или трябва да се смени циферблата или какво...? в момента ми показва с около 20 км повече
1/2 предполагам визираш half fis mfa (половин дисплей в средата)
1.скорост на движение и оставащо гориво - ако имаш предвид в цифри (дигитално) - не може
2.индикация за отворена врата - Като картинка на дисплея не, но може да ти е заложено като чек лампа при индикациите на таблото. Но зависи от таблото, комфорт модула, а може и от друго.
3. другото нещо е дали може с ваг-ком да се нагласи скоростомера или трябва да се смени циферблата или какво...? в момента ми показва с около 20 км повече - вариантите са няколко:
3.1 стрелката ти не е калибрирана и лъже в показанията (това е възможно и за останалите 3 стрелки) - проверява се с ваг ком, като направиш тест на таблото.
3.2 K value не отговаря на датчиците на твоята кола. Може да опиташ да го промениш с ваг ком през софт кодинга, но по-скоро да не ти разреши да променяш стойността. В такъв случай ще трябва да се ровиш из паметта на таблото, за да смениш стойността. Това е доста тежко занимание, особено ако не знаеш какво правиш.
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Колеги, купих едно Голфче 4-ка ТДИ и всичко отговаря на това да е хай лайн: спортните седалки, дръжки в цвета на купето, климатроник, 3-лъчев кожен волан, кожена ръчна, радио Гама с много фабрични говорители, в багажника на лепенката пише също High Line, но лостът за чистачките е без МФА. Нещо ме съмнява, че самият лост е сменен с такъв без копчета. Прилагам и една снимка да видите как самия часовник стои по-вдясн като на кола, която има МФА.
Какво мислите, колеги?

Едва като се прибера в България, ще мога да го закача на Ваг-ком и да кажа номера на таблото. Но идеята ми е да ми кажете дали, когато часовника е изнесен така по-вдясно колата има МФА или няма такава зависимост?
Какво мислите, колеги?

Едва като се прибера в България, ще мога да го закача на Ваг-ком и да кажа номера на таблото. Но идеята ми е да ми кажете дали, когато часовника е изнесен така по-вдясно колата има МФА или няма такава зависимост?
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Честито за колата и много безаварийни километри!
Няма лостче, защото няма и МФА. Часовника на таблата с МФА в оборотомера наистина е по-малък, по-вдясно, но твоя е абсолютно нормален. Изглежда ти настрани, заради единицата. Забележи разположението, височината и най-важното - надписа МФА 1 при захранено табло (контакт или запалена кола) на тази снимка:
Няма лостче, защото няма и МФА. Часовника на таблата с МФА в оборотомера наистина е по-малък, по-вдясно, но твоя е абсолютно нормален. Изглежда ти настрани, заради единицата. Забележи разположението, височината и най-важното - надписа МФА 1 при захранено табло (контакт или запалена кола) на тази снимка:
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Така е, колега! Тъпотията, която написах я осъзнах по-късно. Що за High Line е този голф без MFA е другото, което сега ме гложди
?


- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Не знам от къде е купувана и каква и е предисторията, но както се сетиш какво се случва с автомобилите от Горубляне и като имаш предвид, че не сме първите, които са се сетили да пооправят коли за да ги продават с печалба е възможно да е имало промени по колата.
Имаш няколко варианта да провериш дали твоята кола е имала МФА. Не знам до колко са показателни и задължително верни, но си струва да провериш.
Вариант 1: На лепенката в багажника има кодове, които можеш да провериш за какво са. Някой от тях може да е за МФА.
Вариант 2: Сваляш таблото (не е трудно) и проверяваш дали на зелената букса имаш кабелчета на 24, 25 и 26 пин. Те са за управлението на МФА лостчето. Ако имаш кабели, а лостчето и таблото липсват е възможно да е имало интервенции по колата.
Не знам какви са минималните екстри за хай лайн оборудване при голф 4, но мисля, че съм виждал и други хай лайн без МФА.
П.п.: Ако свалиш таблото може да му видиш парт номера. Провери дали е с или без кан и си намери едно табло с дисплей в средата + ръчка и ще си направиш сам МФА.
Имаш няколко варианта да провериш дали твоята кола е имала МФА. Не знам до колко са показателни и задължително верни, но си струва да провериш.
Вариант 1: На лепенката в багажника има кодове, които можеш да провериш за какво са. Някой от тях може да е за МФА.
Вариант 2: Сваляш таблото (не е трудно) и проверяваш дали на зелената букса имаш кабелчета на 24, 25 и 26 пин. Те са за управлението на МФА лостчето. Ако имаш кабели, а лостчето и таблото липсват е възможно да е имало интервенции по колата.
Не знам какви са минималните екстри за хай лайн оборудване при голф 4, но мисля, че съм виждал и други хай лайн без МФА.
П.п.: Ако свалиш таблото може да му видиш парт номера. Провери дали е с или без кан и си намери едно табло с дисплей в средата + ръчка и ще си направиш сам МФА.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
ОФФ ТОПИК
При пускане на фаровете светва ли нещо да ви извести,че светят фаровете.Понеже сложих табло от 4-ка с халф фис в 3-ка ама що съм запомнил,че при 4-ковото табло светваше някъде зелено нещо,че си на фарове
Зелена букса пин 3 за това ли е
При пускане на фаровете светва ли нещо да ви извести,че светят фаровете.Понеже сложих табло от 4-ка с халф фис в 3-ка ама що съм запомнил,че при 4-ковото табло светваше някъде зелено нещо,че си на фарове

Зелена букса пин 3 за това ли е

- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
mastersound написа:ОФФ ТОПИК
При пускане на фаровете светва ли нещо да ви извести,че светят фаровете.Понеже сложих табло от 4-ка с халф фис в 3-ка ама що съм запомнил,че при 4-ковото табло светваше някъде зелено нещо,че си на фарове![]()
Зелена букса пин 3 за това ли е
При пускане на габарит ти светва таблото. Това може да ти подскаже, че си завъртял ключа на фаровете поне веднъж. Няма обособена лампа за къси светли, като на другите коли. В зелено светят лампите за темпомат, мигачите, както и мигачите на ремаркето.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Ясно значи се бъркам благодаря 

- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Намерих си табло с фул фис моето е халф фис. Продавача ми обясни че диодите на таблото светят много слабо. Предложете някакви опции за ремонт.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 16 госта