след смяна на ангренажния ремък
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
след смяна на ангренажния ремък
Появи се сленият проблем при мен,след като смених ремъка на 1,9 ААЗ белегът на помпата ми избяга с един зъб напред,като го нагласихме с баща ми на белезите не искаше да запали /пали само с обогатител/ и се принудихме да си го върнем пак на старото му положение,за да си работи,но понеже сутринта като запалих без обогатител нещеше да работи/тресеше и пушеше/ мръднахме и малко помпата и колата заспа.Но на мен ми е интересно защо се получи така,като зъбите на стария и на новия ремък са 137 и ремъка си е опънат хубаво?Та въпросът ми е "имали несъответствие в ремъците ,за да се получи така или причината е в нещо друго?"
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Мисля че не обясняваш на майсторите какво точмно се е случило.Поне на мойта като и проверявах помпата тя нямаше белег,а трябваше да е по средата на тялото /ама не отвесно защото самото тяло на помпата е наклонено/.Освен това за финнта центровка помпата се донамърдва,ама ти май спомена ,че и това си правил.Мисълта ми е че не казваш ясно кое точно ти е направило проблема 

- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
ами това че като си дойдат белезите на място не иска да запали/когато е топла-без обогатител,а само с него пали/ и белегът на помпата бяга с един зъб напред.А на зъбчатото колело на помпата не забеляза ли че има белег?
Последна промяна от bulaki на Вто 23 яну 2007 0:56, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ААААА
Капиш.Ми единия вариант е просто самата помпа да е била мръдната дотолкова спрямо тялото на мотора ,че да компенсира изместване с един зъб.Второто нещо е ,че с годините и загуба на компресия на моторите трябва да им се дава все повече предварение и при теб да е довело до изместване един зъб.Когато колегата WasteLandTD ми центрова мойта помпа центроваше и неговата и при него се наложи да опре помпата спрямом мотора почти до края за да я центрова.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 108 госта