след смяна на ангренажния ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

след смяна на ангренажния ремък

Мнениеот bulaki » Пон 22 яну 2007 18:45


Появи се сленият проблем при мен,след като смених ремъка на 1,9 ААЗ белегът на помпата ми избяга с един зъб напред,като го нагласихме с баща ми на белезите не искаше да запали /пали само с обогатител/ и се принудихме да си го върнем пак на старото му положение,за да си работи,но понеже сутринта като запалих без обогатител нещеше да работи/тресеше и пушеше/ мръднахме и малко помпата и колата заспа.Но на мен ми е интересно защо се получи така,като зъбите на стария и на новия ремък са 137 и ремъка си е опънат хубаво?Та въпросът ми е "имали несъответствие в ремъците ,за да се получи така или причината е в нещо друго?"




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 22 яну 2007 22:29


а как си гледа белезите?


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Пон 22 яну 2007 22:36


ами как да съм си гледал белезите?като застана от предната дясна страна на колата и гледам към двигателя-така всички белези съвпадат/тези на зъбните колела с тези на капака/,а долният на маховика да е на средата на кръглата дупка която има капачка


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 23 яну 2007 0:11


айде де майсторите,на никой ли не се е случвало такова нещо :?: аз не съм майстор за това питам вас,щото на мене тая работа ми е много интересна как така може да се получи това нещо :?:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 яну 2007 0:49


Мисля че не обясняваш на майсторите какво точмно се е случило.Поне на мойта като и проверявах помпата тя нямаше белег,а трябваше да е по средата на тялото /ама не отвесно защото самото тяло на помпата е наклонено/.Освен това за финнта центровка помпата се донамърдва,ама ти май спомена ,че и това си правил.Мисълта ми е че не казваш ясно кое точно ти е направило проблема :?


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 23 яну 2007 0:53


ами това че като си дойдат белезите на място не иска да запали/когато е топла-без обогатител,а само с него пали/ и белегът на помпата бяга с един зъб напред.А на зъбчатото колело на помпата не забеляза ли че има белег?

Последна промяна от bulaki на Вто 23 яну 2007 0:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 яну 2007 0:56


bulaki написа: белегът на помпата бяга с един зъб напред

Мисля че тези твой думи ти дават отговора :lol: Нещо не спазваш последователноста за слагането на ремака и не зацепваш правилно помпата според мен.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 23 яну 2007 0:59


това не го правя аз ,а баща ми който е маистор от около 40 години и не вярвам той да не спазва реда за слагането на ремъка при положение че това го е правил толкова време


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 яну 2007 2:31


Имай предвид че разликите в слагането на различните коли са малки,ама както виждаш един зъб разлика в помпата и паленето става кофти.Няма ли начин да го сложи с правилния зъб.Не разбирам как така нагласяте правилно колянов вал+разпределителен,виждате че помпата е зъб на зад ,а не я премествате?


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Вто 23 яну 2007 13:14


пак не си ме разбрал,казах че когато всички белези /колянов вал,разпределителен вал и помпа/ са на място не иска да запали,а пали когато е с един зъб на помпата напред /посока радятор/


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 яну 2007 14:19


ААААА :oops: Капиш.Ми единия вариант е просто самата помпа да е била мръдната дотолкова спрямо тялото на мотора ,че да компенсира изместване с един зъб.Второто нещо е ,че с годините и загуба на компресия на моторите трябва да им се дава все повече предварение и при теб да е довело до изместване един зъб.Когато колегата WasteLandTD ми центрова мойта помпа центроваше и неговата и при него се наложи да опре помпата спрямом мотора почти до края за да я центрова.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта