А работи ли по-добре, набира ли се като я изпънеш (с откачена букса)? Да не смуче въздух след дебитомера и за това да има положителен ефект след откачането му?
Катализатор имаш ли? Колко и да го умуваш си трябва читава диагностика в движение, човека трябва да види на компа какво става, точно когато ти прекъсва и да си разбира от работата, защото каквото и да си пишем тука във форума, не сме специалисти.
Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?
- alex2811
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 02 ное 2011 13:32
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: ruse
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?
Ами не с откачен дебитомер става много тромава до към 2500 оборота после почва да върви... гледах въздуховода след дебитомера ама няма проблеми немисля че смуче въздух някъде след дебитомера... утре мисля вече да отида в сервиза на vw да видим те какво ще направят
- alex2811
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 02 ное 2011 13:32
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: ruse
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?
Колеги да се похваля има развитие по проблема благодарение на оторизирания сервиз на VW в Русе откриха че проблема е в тандем помпата.
При нормално налягане от 7 бара, което трябва да прави тандем помпата моята прави 1.5-2 бара
и затова не иска да върви като дам пълна газ
Намерил съм друга помпа и в петък ще я сложим на колата да видим как е и дано вече се оправи
При нормално налягане от 7 бара, което трябва да прави тандем помпата моята прави 1.5-2 бара

Намерил съм друга помпа и в петък ще я сложим на колата да видим как е и дано вече се оправи

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?
Ето че все пак и аз съм бил прав, като ти казах да и замерят налягането.
Публикувано на: 15 Дек 2014 09:12
"Това ми прилича на не достатъчно гориво. Замерихте ли какво налягане дава горивната помпа? Или прекъсваща дюза, трябва ти читав диагностик и да гледате живи данни, точно когато се получава това придръпване, трябва да караш колата да го прави постоянно придърпването, докато сте в режим на следене на живите данни! Инак ако само се возите и си гледате некви числа на компа, нищо не правите."
Още преди 2 месеца можеше да си оправил проблема
сега дължиш 2 бири и 3 кебапчета 
Публикувано на: 15 Дек 2014 09:12
"Това ми прилича на не достатъчно гориво. Замерихте ли какво налягане дава горивната помпа? Или прекъсваща дюза, трябва ти читав диагностик и да гледате живи данни, точно когато се получава това придръпване, трябва да караш колата да го прави постоянно придърпването, докато сте в режим на следене на живите данни! Инак ако само се возите и си гледате некви числа на компа, нищо не правите."
Още преди 2 месеца можеше да си оправил проблема


- alex2811
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 02 ное 2011 13:32
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: ruse
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?
zografski нямаш проблеми като имам път към София с удоволствие или ако ти идваш към Русе...
Между другото в първите сервизи в който ходих не виждаха налягането на тандем помпата явно тези във VW имат по специална техника
Между другото в първите сервизи в който ходих не виждаха налягането на тандем помпата явно тези във VW имат по специална техника
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?

- alex2811
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 02 ное 2011 13:32
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: ruse
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?
Колеги за съжаление отново греда
Сложихме друга помпа и пак същото.... разлика никаква
Човека който ми сменя помпата каза че е срещал такъв проблем само че на VW caddy и се оказало от износен вал и повдигачи. Реши да погледне и мойте и наистина износване има и според него от там е проблема
Ей сега вече незнам какво да правя... писна ми вече




Сложихме друга помпа и пак същото.... разлика никаква


Ей сега вече незнам какво да правя... писна ми вече
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?
Нищо не може да направиш, карай така, аз като чета колко неща си сменил, ти още един път си купи колата...
Не знам как имаш нерви да се занимаваш само, евала колега
Не знам как имаш нерви да се занимаваш само, евала колега

- alex2811
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 02 ное 2011 13:32
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: ruse
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?
Ами още не съм я купил втори път ама на там отиват нещата и май ще се откажа вече....
Общо взето заради този проблем смених съединител и маховик който бяха доста зле и смъквах турбината за чистене на геометрията а помпата я върнах на човека от който я вземах и му благодаря за разбирането и че ми върна парите
Общо взето заради този проблем смених съединител и маховик който бяха доста зле и смъквах турбината за чистене на геометрията а помпата я върнах на човека от който я вземах и му благодаря за разбирането и че ми върна парите

- alex2811
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 02 ное 2011 13:32
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: ruse
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?
Колеги по колата има малко развитие на проблема.След като най сетне попаднах на човек който е заинтересован с проблема ми и иска да го реши ми каза да сменим хидравличните повдигачи и всички О-пръстени и дефтунги на дюзите.Речено сторено сменихме ги и в интерес на истината като махнахме старите повдигачи бяха доста зле.Сглобих ме колата с новите части паля и тръгвам да тествам и отново колата си е със същия проблем но се оказа и че турбината пренадувала.Майстора каза ми също че човекът който преди това ми е смъквал турбината и после като я е сглобявал е сложил геометрията на обратно
Аз не знам дали е възможно това ама сега ще я смъкваме пак да я направи както трябва и да не пренадува и трябва всичко да си е наред след това. Между другото имам едно питане забелязвам че като оставя колата по дълго време примерно цяла нощ и на сутринта при първо палене изкарва доста голям синкаво-сив облак.Сега като сменихме О-пръстените на дюзите мислех че ще има подобрение но уви тази сутрин пак изпуши доста.На какво може да се дължи това пушене при първи старт след по дълъг престой 


-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?
Няма как да не изкарва пушек, особенно първоначалната порция при палене винаги е по-голяма. При мен е същото. Когато е топла и запаля изкарва облак черен пушек, защото сместа изгаря по-добре. 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?
Не смъквай турбото . GT1749V е с 11 лопатки и гривната на геометрията може да се монтира без проблем и обратно . На VNT15 е проблем монтирането на гривната на обратно. Вижте процентите на актуатора да не е опънат много .
- alex2811
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 02 ное 2011 13:32
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: ruse
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?
Колеги ето че дойде денят в който си оправих колата след около 4 месеца чудене и вайкане.Днес отново бях при майстора да се чудим от къде може да е проблема и аз както седя и гледам мотора кат голям камък се загледах в маркуча за нафтата който тръгва от горивния филтър към натдем помпата и гледам малко след горивния филтър на самия маркуч има едно клапанче да го нарека, което предполагам служи да не позволява на горивото да се връща назад(поне така си мисля, не съм сигурен) и викам на майстора я да го махнем това клапанче, защото съм сигурен че колата не върви както трябва от нещо, което спира горивото както и да е махна го той това клапанче и слага маркуча на филтъра и сядам аз да тествам и като и дадох газ направо се успаших
тази кола като хукна да върви викам си еб*х мама му най накрая да разберем от къде е проблема.Явно нещо му е станало на това клапанче и не е пропускало достатъчно нафта.Сега карам без него да видя как ще е защото се оказа че такова клапанче се продава единствено оригинално с поръчка от германия и струва 54лв.
ето и снимка на въпросното клапанче

ето и снимка на въпросното клапанче
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?



- alex2811
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 02 ное 2011 13:32
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: ruse
Re: Голф 4 1.9 tdi ajm 2000г. - Проблем маховик?
Сега ще я покарам няколко дни без нея да видим дали ще има проблеми щот си мисля да не почне да се връща нафтата назад
И в крайна сметка аз уцелих къде е проблема
ебати майсторите 

И в крайна сметка аз уцелих къде е проблема


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта