Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 29 яну 2012 9:35
- Автомобил: golf 3 GL
- Двигател: aam 1.8
- Местоположение: г делчев
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
сваля се само рафта под жабката! сваля се вентилатора, изваждат се кабелите, и се откопчават щипките! има и една гайка в коша при двигатела, която се развива с ключ 10! като се извади тялото, клапата за топло/студено е точно отпред! ако се завърти в позиция "студено", се напипва и втората разпределителна клапа! аз така ги облепих! проверява се и за отворена фуга на кутията на парното! при мене се беше поотворила и набутах по-дебела лента от дунапрен! в позиция "топло" на клапата има достъп и до радиаторчето, като се бръкне и при топъл двигател може да се провери за разлика в температурата! ако долната част е хладна, вероятно е запушено! на снимките е свалена и жабката за по удобна работа, но не е задължително! снимките ги копирах от интернет!
Последна промяна от ivan- на Съб 21 фев 2015 9:00, променено общо 3 пъти.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Браво! Явно имало и по-лесен начин, а аз съм се прецакал да разглобяван толкова. От там малко по-трудно май ще се вижда, но ако някой е успял - възможно е. В темата обаче трудно се намира и ще бъде хубаво тези 3 начина да се поставят/публикиват като упътване на страницата на VW Club.
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Парното общо колко клапи има ? 2 или повече ?
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
3 но 3-та та не е толкова важна. Тя е една малка и служи за затваряне притока на въздух към предното стъкло.
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Мерси колеги за отговара и съветите,но все се наложи да махна цялото табло,понеже се оказаха клапи + радиаторче.
- Repissimo
- Мнения: 37
- Регистриран на: Сря 25 ное 2009 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Колеги, Правих и аз цялата процедура по смяната.Събрах всичко в обратен ред,но тази букса ми идва в повече и не мога да се сетя от къде съм я разкачил.Има връзка с вентилатора,защото той сега не работи, а черно-червения кабел отива в снопа за него.Някой има ли идея от къде е ?
- Прикачени файлове
-
- 2.jpg (14.35 KиБ) Видяна 3275 пъти
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
А вентилатора на парното работи ли ти?
- Repissimo
- Мнения: 37
- Регистриран на: Сря 25 ное 2009 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
muns61 написа:А вентилатора на парното работи ли ти?
Не,точно от там направих връзката.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
На въздуховода е другата букса, в долната част. Друг път снимай процеса на разглобяване, за да знаеш кое от къде е!:)
- Repissimo
- Мнения: 37
- Регистриран на: Сря 25 ное 2009 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
muns61 написа:На въздуховода е другата букса, в долната част. Друг път снимай процеса на разглобяване, за да знаеш кое от къде е!:)
На въздуховода под жапката ли?Там където е самия вентилатор? Ако говориш за там има си друга букса и е включена :)
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Може да съм далтонист, но можеш ли да кажеш цветовете на проводниците от буксата, защото не мога да ги видя точно от снимката.
В момента гледам електрическата схема на GOLF3/Vento и няма сив/черен, червен, кафяв и син по схемата в частта за вентилатора на парното.
В момента гледам електрическата схема на GOLF3/Vento и няма сив/черен, червен, кафяв и син по схемата в частта за вентилатора на парното.
- Repissimo
- Мнения: 37
- Регистриран на: Сря 25 ное 2009 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
инжектопляктор написа:Може да съм далтонист, но можеш ли да кажеш цветовете на проводниците от буксата, защото не мога да ги видя точно от снимката.
В момента гледам електрическата схема на GOLF3/Vento и няма сив/черен, червен, кафяв и син по схемата в частта за вентилатора на парното.
Кабелите са син/сив, кафяв, и черно/червен
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Долу на буксата на ел мотора трябва да имаш един червен, който излиза от него и влиза в блока с резисторите - единичен. И трябва да имаш черна букса долу с 4 броя проводници - жълт/жълт-черен и бял/бял-черен. Така ли са там?
Общо взето моторът има 1 брой (-) - маса, 1 червен, който излиза и отива към плочката с резисторите долу, от плочката трябва да излизат 4 броя проводника и да отиват към ключа на таблото, който има и още една букса(бяла) с 3 проводника, един от които е дебел червен, където се появява плюс, когато колата е на контакт.
Общо взето моторът има 1 брой (-) - маса, 1 червен, който излиза и отива към плочката с резисторите долу, от плочката трябва да излизат 4 броя проводника и да отиват към ключа на таблото, който има и още една букса(бяла) с 3 проводника, един от които е дебел червен, където се появява плюс, когато колата е на контакт.
Последна промяна от инжектопляктор на Нед 22 фев 2015 13:38, променено общо 7 пъти.
- Repissimo
- Мнения: 37
- Регистриран на: Сря 25 ное 2009 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
инжектопляктор написа:Долу на буксата на ел мотора трябва да имаш един червен, който излиза от него и влиза в блока с резисторите - единичен. И трябва да имаш черна букса долу с 4 броя проводници - жълт/жълт-черен и бял/бял-черен. Така ли са там?
Общо взето моторът има 1 брой (-) - маса, 1 червен, който излиза и отива към плочката с резисторите долу, от плочката трябва да излизат 4 броя проводника и да отиват към ключа на таблото, който има и още една букса(бяла) с 3 проводника, един от които е дебел червен, където се появява плюс, когато колата е на контакт.
Долу при мотора вичко е така както си написал.От него проводниците свършват с бяла букса, която се включва в панела с врътките за парно.Искаш да кажеш,че тази трябва да е някъде в контактния ключ свързана ли?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима
Сив/син трябва да е "осветление - централна конзола - контрол на парното"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 53 госта