Колеги,търсих с търсачката,ама не успях да открия точно за моя проблем нищо.
Та значи аз имам 4 ел стъкла.На три от тях като натисна продължително надолу,се свалят сами до долу.На горе я нямат тая функция.Незнам дали трябва да е така?Обаче предно дясно като натисна нагоре се качва само.Проблема е че стига до средата и се сваля пак до долу.Комфорта не работи или го нямам.Гледам под задните седалки има някаква джаджа със жици и незнам това ли е модула и може ли от него да е проблема?



Пак за ел. стъклата на г3
- koziak
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имах предвид че като задържа копчето за малко надолу и го пусна,стъклото само се сваля до долу.Но при затваряне я нямам тази екстра на 3 от стъклата.За да ги затворя си държа копчето натиснато докато се затворят.
Проблемът е с предно дясно стъкло.При него като натисна един път нагоре и пусна,тръгва само.Стига до средата и се връща до долу пак само.
Ако това под седалките не е оправляващия модул,си мисля че сигурно проблема е в електрониката за стъклото във вратата?
А странно е и че неработи комфорта.Все си мисля че трябва да има комфорт при положение че има всякакви други екстри.
Проблемът е с предно дясно стъкло.При него като натисна един път нагоре и пусна,тръгва само.Стига до средата и се връща до долу пак само.
Ако това под седалките не е оправляващия модул,си мисля че сигурно проблема е в електрониката за стъклото във вратата?
А странно е и че неработи комфорта.Все си мисля че трябва да има комфорт при положение че има всякакви други екстри.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight= Ето тук съм описал лечението на луди стъклоповдигачи
Комфорта също си е във платката на всяка врата( Мисля че и на Г3 е същото-пиши после)

- koziak
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вероятно в електроника ще да е проблема.Но си мисля ако електрониката ми е във врата,за всеки прозорец отделно,както е при теб и ми е прецакана на предно дясно стъкло.То тогава би трябвало да работи комфорта на останалите три прозореца или греша?Може би все пак това под седалките да е модула за всичките стъкла?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
koziak написа:Вероятно в електроника ще да е проблема.Но си мисля ако електрониката ми е във врата,за всеки прозорец отделно,както е при теб и ми е прецакана на предно дясно стъкло.То тогава би трябвало да работи комфорта на останалите три прозореца или греша?Може би все пак това под седалките да е модула за всичките стъкла?
Когато стъклото ти се вдигне до половината и после пак падне,това съпроводено ли е с разни звукови ефекти - прещракване или нещо такова във вратата.И на мен ми се е случвало това и се получава заради механични проблеми в самия механизъм и разрегулиране на стъклото.Моторчето се товари и сваля стъклото.Поне аз така си го обяснявам и след разглобяване,смазване,ново наместване на стъклото при мен се оправят нещата.При Г3 е лошо решена механиката,ама какво да правиш...Ваското 1 да каже за комфорт модула.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Ми извади жиците на джаджата-ако не ти светне лампата на антиблокировъчната система е нещо друго.(Аз за това откритие платих 10лева на стенд:o)А за това че всичко плюс комф модула си е във всяка врата ми говори факта че предно дясно стъкло може да се задейства до 10сек след като си извадил ключа , а предно ляво помни по 2минути 

- koziak
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
andro_v написа:Когато стъклото ти се вдигне до половината и после пак падне,това съпроводено ли е с разни звукови ефекти - прещракване или нещо такова във вратата.И на мен ми се е случвало това и се получава заради механични проблеми в самия механизъм и разрегулиране на стъклото.Моторчето се товари и сваля стъклото.Поне аз така си го обяснявам и след разглобяване,смазване,ново наместване на стъклото при мен се оправят нещата.При Г3 е лошо решена механиката,ама какво да правиш...Ваското 1 да каже за комфорт модула.
Значи това е интересното,че няма такива симптоми да е от механиката,нито шум нито се затруднява стъклото нещо,нито нищо.
Аз съм запомнил точката до където стига стъклото преди да тръгне само надолу.И преди тази точка го спирам и натискам пак копчето и си се качва до горе без проблем.
- koziak
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги,оказа се,че имам комфорт!
Самоче бачка само от ключалката на дясната врата.Като завъртя ключа на дясната врата,вратите се заключват,фабричната аларма се активира и прозорците се дигат!
Обаче от ключалката на лявата врата,само се заключва колата,без да се активира алармата и да се дигнат прозорците!
Какъв може да е проблема?Дали са прекъснати кабели и заради това и да ми се бъгва дясното ел стъкло?
Самоче бачка само от ключалката на дясната врата.Като завъртя ключа на дясната врата,вратите се заключват,фабричната аларма се активира и прозорците се дигат!
Обаче от ключалката на лявата врата,само се заключва колата,без да се активира алармата и да се дигнат прозорците!
Какъв може да е проблема?Дали са прекъснати кабели и заради това и да ми се бъгва дясното ел стъкло?
- koziak
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Странна работа.Днес гледах кабелите между купето и вратата и всичко си е ок.А пък като дигам прецакания прозорец с комфорта,се дига без проблем!И сега се чудя,като го дигам с комфорта,все пак той се управлява от същия този модул във вратата,та сигурно не е в него проблема.Пък кабелите и те здрави изглеждат и сега незнам накъде!?
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Аз не я залях със смола (мойта кола не тече
), ама сигурно е по добре да стане както си е било.
А за блокчето за управление колегата Му ми обясни че интеграла сравнявал съпротивления при натоварване на моторчето и управлявал... А бе с две думи студени спойки-когато си искат работят когато си искат не
Като те мързи във форума има адрес на майстор в София-Маджара май беше.

А за блокчето за управление колегата Му ми обясни че интеграла сравнявал съпротивления при натоварване на моторчето и управлявал... А бе с две думи студени спойки-когато си искат работят когато си искат не

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта