Проблемите:
Скъсан маншон на дясно вътрешно каре и видимо без грес вътре.
Трудно влизане на първа скорост (вероятно намаляло ниво на маслото в скоростите - ще го проверя по време на ремонта и ще долея, ако трябва).
При смяна на предавка се усеща вече и съвсем лек луфт, в смисъл леко превъртане (явно краен стадий преди тотално превъртане и оставане на място). В същото време, когато е на полусъединител се усеща леко пристъргване. Оборотите не се покачват видимо, но е възможно с около 50/100 оборота да се вдигат.
Преди имаше и шум като превъртане на шлици при потегляне на задна скорост, но тогава имах скъсан тампон на скоростите и двигателя мърдаше. След смяната на двата задни тампона на двигателя, задната скорост е идеална.
Трудното влизане на първа скорост я имаше и преди смяната на тампоните на двигателя.
Каретата са здрави - в смисъл, не тропат, не чукат при пълен ляв/десен, при ускорение...
Все още не ми се иска да разглабям (или на сервиз), да почистя и видя какво е необходимо - макар че това ще е най-доброто в момента. Колата я ползвам всеки ден и искам да се подготвя за ремонта.
Изчетох темите за смяна на карета и полуоски, ясно е, че е подобно на Голф 2 - описано е:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=132161
Имам възможност за канал, имам вече и нужните инструменти.
До момента се насочвам към смяна на вътрешна полуоска, VAG 1H0-407-272A/AX/M/MX/MV.
Въпросът ми е:
Нова полуоска от магазин - само полуоската не знам дали ще има... (четох, че тя се износвала предимно, а не карето, при превъртане)
или цял комплект полуоска и карета, но на доста по-висока цена.
Или от морга или от форума втора употреба, запазена полуоска, евентуално с карета.
