По принцип е възможно поради замърсяване дори и изправна сонда да не работи коректно. Но причина за това не е мястото, където е монтирана, а по-скоро условията на експлоатация - примерно използване на автомобила в градски условия на кратки разстояния - т.е. без да може да загрее двигателя ( респективно сондата ) до оптималната си температура. Или повреден нагревател на сондата ( ако има такъв ) ... Замърсяване на сондата може да се получи и ако гориво-въздушната смес е много богата поради повреда ня някой от елемнтите на инжекционната система ....
Забравих в предния си пост да добавя, че сонда се тества след като сме сигурни, че инжекционната система на колата е изправна.



Каква Ламбда сонда да избера?
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Каква Ламбда сонда да избера?
sigi написа:Това което намерих е оригинална с 4 кабела BERU с отстъпката ми е 176лв или BOSCH универсална за 110лв. ама на BOSCH-а ми казаха че трябвало да се режат и напасват кабелите с някакъв щекер
и аз ти препоръчвам BERU.....в смисъл че аз съм домолен от тях,а и много хора(които също ми ги припоръчаха преди това) са доволни от тях.....
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
- sigi
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 81 госта