Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Misho8484
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 12 мар 2013 11:51
Автомобил:
Двигател:

Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж

Мнениеот Misho8484 » Вто 12 мар 2013 12:35


Здравейте колеги,искам да ви попитам дали някой от вас може да ми прати снимки или да ми каже как да намеря белезите на пасат Б5 1999 година 1,9 тди 110 коня ,не мога да сложа ангренажния ремьк,по точно не мога да намеря белезите на двигателя.ако някой може да ми помогне,моля да ми пише.мерси предварително

Последна промяна от gr_kanev на Вто 12 мар 2013 13:10, променено общо 1 път.
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785




Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж

Мнениеот viktoris » Сря 13 мар 2013 17:00


По принцип има една елипсовидна дупка на корпуса на скоростната кутия през която се вижда маховика...ей там зад двигатела като погледнеш малко надолу през кабеляците ще я видиш...
Е там трябва да прикараш има една нула на маховика да дойде на резката която е посредата на тая дупка...сега не знам точно къде трябва да е нулата ,майсторите да кажат....аз я докарах на моя точно на резката...

Като махнеш капака на главата ,ще видиш на разпределителния вал от зад една резка...там я докарваш да е хоризонтално на главата така че да сложиш едно желязо да влезе в резката и да легне на главата...

И накрая зъбното колело на ГНП то има една по малка дупка от другите която трябва да я докараш да съвпадне с една дупка със същия размер която е отзад в корпуса ...и да сложиш един щифт да мине през двете и да застопори колелото...

И така слагаш ремъка и го стягаш с оптегача...после махаш щифтове железа и т.н.


Ако има някоя тънкост майсторите да кажат..

А и после задължително си превърти мотора на ръка да видиш дали се движи свободно..


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж

Мнениеот stanimir1123 » Пон 30 дек 2013 18:36


Колеги, дайте идея че не мога да намеря белега на коляновия вал на моя Пасат.
Днес сменях ангренажа и си имаше белези драснати с маркер, на коляновия и разпределителния вал съвпадаха а на ГНП-то се разминаваше с 2 зъба реших че е мръднал от там ремъка защото леко по твърдо работеше мотора.
Сложиж и гнп-то на белега с маркера и така събрах всичко и колата не запали изобщо.
Някои има ли си идея на Пасат б5 АВТОМАТИК как да му намеря белега на коляновия вал, гледах отзаде не забелязох никакви маркери :banghead :banghead :banghead


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж

Мнениеот hip-hopotam » Пет 03 яну 2014 0:08


viktoris написа:По принцип има една елипсовидна дупка на корпуса на скоростната кутия през която се вижда маховика...ей там зад двигатела като погледнеш малко надолу през кабеляците ще я видиш...
Е там трябва да прикараш има една нула на маховика да дойде на резката която е посредата на тая дупка...сега не знам точно къде трябва да е нулата ,майсторите да кажат....аз я докарах на моя точно на резката...

Като махнеш капака на главата ,ще видиш на разпределителния вал от зад една резка...там я докарваш да е хоризонтално на главата така че да сложиш едно желязо да влезе в резката и да легне на главата...

И накрая зъбното колело на ГНП то има една по малка дупка от другите която трябва да я докараш да съвпадне с една дупка със същия размер която е отзад в корпуса ...и да сложиш един щифт да мине през двете и да застопори колелото...

И така слагаш ремъка и го стягаш с оптегача...после махаш щифтове железа и т.н.


Ако има някоя тънкост майсторите да кажат..

А и после задължително си превърти мотора на ръка да видиш дали се движи свободно..

Да добавя само че трябва преди да отпуснеш ремъка да развиеш зъбното колело на разпределителния вал и след като зацепиш всичко правилно да го стегнеш на 45Nm (не съм сигурен дали точно толкова беше) За по лесен монтаж на ремъка последно го вкарваш на разпределителния вал докато с един звездогаечен ключ леко връщаш назад ГНП-то докато ремъка влезе,ГНПто си отдава както е с щифта няколко градуса напред и назад няма проблеми.
stanimir1123 написа:Колеги, дайте идея че не мога да намеря белега на коляновия вал на моя Пасат.
Днес сменях ангренажа и си имаше белези драснати с маркер, на коляновия и разпределителния вал съвпадаха а на ГНП-то се разминаваше с 2 зъба реших че е мръднал от там ремъка защото леко по твърдо работеше мотора.
Сложиж и гнп-то на белега с маркера и така събрах всичко и колата не запали изобщо.
Някои има ли си идея на Пасат б5 АВТОМАТИК как да му намеря белега на коляновия вал, гледах отзаде не забелязох никакви маркери :banghead :banghead :banghead

За автоматика трябва пак да има прозорче на кутията за докарване на коляновия вал но не съм сигурен на 100%.
И не е правилно според мен да се водиш по белезите с маркерче правени от някой който идея си е нямал какво прави,този тип мотор никога няма да заработи с правилна центровка ако се зацепва така.Правилния начин е както е писал колегата преди почти година,утре ще погледна в аутодата къде точно ти стой белега на коляновия вал но съм почти сигурен че трябва да имаш отвор на кутията.


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж

Мнениеот stanimir1123 » Съб 04 яну 2014 16:36


Моята кола на белези не иска да работи :gruebel прехвърлих един зъб на помпата по часовниковата стрелка и запали на точка.


qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж

Мнениеот qskatavw » Нед 01 мар 2015 17:07


точно къде трябва да стои "0" (има и бяла чертичка)белега на коляновия вал,посредата на прозорчето или на ръба,че нещо ми се разминава информацията :beer


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж

Мнениеот drago_tr » Пон 02 мар 2015 19:58


По средата трябва да е чертичката на дупката.
Колега, има клипове в тубата как стават нещата....разгледай ги. Там всичко ще ти стане ясно нагледно. :th_up
Аз винаги преди да почна някой ремонт там поглеждам за консултация и обикновено намирам каквото трябва :lupe


qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж

Мнениеот qskatavw » Чет 05 мар 2015 11:33


В ауто дата гледах че го дават и като вариант наравно с ръба от тук ми се губи нишката, някъде бях чел има значение къде ще е


kraskko
Мнения: 307
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж

Мнениеот kraskko » Чет 05 мар 2015 15:19




qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж

Мнениеот qskatavw » Вто 10 мар 2015 11:08


Явно при другите мотори си има "зъб" но при мен на пасатора афн няма


Потребителски аватар
snoopcar
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Сливен

Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж

Мнениеот snoopcar » Сря 29 юни 2016 17:47


Колеги някой ще сподели ли кой номер е ключа за превъртане на двигателя от коляновия вал след смяна на ангренажа(афн).Помня,че трябваше да е многостенен камък.


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж

Мнениеот Bro0z3r » Сря 29 юни 2016 19:19


По спомен беше 19мм..
И пак по спомен май с ключ не се получава, само с камък (и върток де) :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 49 госта