


Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж
Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж
Здравейте колеги,искам да ви попитам дали някой от вас може да ми прати снимки или да ми каже как да намеря белезите на пасат Б5 1999 година 1,9 тди 110 коня ,не мога да сложа ангренажния ремьк,по точно не мога да намеря белезите на двигателя.ако някой може да ми помогне,моля да ми пише.мерси предварително
Последна промяна от gr_kanev на Вто 12 мар 2013 13:10, променено общо 1 път.
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
Причина: моделите Пасат - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж
По принцип има една елипсовидна дупка на корпуса на скоростната кутия през която се вижда маховика...ей там зад двигатела като погледнеш малко надолу през кабеляците ще я видиш...
Е там трябва да прикараш има една нула на маховика да дойде на резката която е посредата на тая дупка...сега не знам точно къде трябва да е нулата ,майсторите да кажат....аз я докарах на моя точно на резката...
Като махнеш капака на главата ,ще видиш на разпределителния вал от зад една резка...там я докарваш да е хоризонтално на главата така че да сложиш едно желязо да влезе в резката и да легне на главата...
И накрая зъбното колело на ГНП то има една по малка дупка от другите която трябва да я докараш да съвпадне с една дупка със същия размер която е отзад в корпуса ...и да сложиш един щифт да мине през двете и да застопори колелото...
И така слагаш ремъка и го стягаш с оптегача...после махаш щифтове железа и т.н.
Ако има някоя тънкост майсторите да кажат..
А и после задължително си превърти мотора на ръка да видиш дали се движи свободно..
Е там трябва да прикараш има една нула на маховика да дойде на резката която е посредата на тая дупка...сега не знам точно къде трябва да е нулата ,майсторите да кажат....аз я докарах на моя точно на резката...
Като махнеш капака на главата ,ще видиш на разпределителния вал от зад една резка...там я докарваш да е хоризонтално на главата така че да сложиш едно желязо да влезе в резката и да легне на главата...
И накрая зъбното колело на ГНП то има една по малка дупка от другите която трябва да я докараш да съвпадне с една дупка със същия размер която е отзад в корпуса ...и да сложиш един щифт да мине през двете и да застопори колелото...
И така слагаш ремъка и го стягаш с оптегача...после махаш щифтове железа и т.н.
Ако има някоя тънкост майсторите да кажат..
А и после задължително си превърти мотора на ръка да видиш дали се движи свободно..
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж
Колеги, дайте идея че не мога да намеря белега на коляновия вал на моя Пасат.
Днес сменях ангренажа и си имаше белези драснати с маркер, на коляновия и разпределителния вал съвпадаха а на ГНП-то се разминаваше с 2 зъба реших че е мръднал от там ремъка защото леко по твърдо работеше мотора.
Сложиж и гнп-то на белега с маркера и така събрах всичко и колата не запали изобщо.
Някои има ли си идея на Пасат б5 АВТОМАТИК как да му намеря белега на коляновия вал, гледах отзаде не забелязох никакви маркери

Днес сменях ангренажа и си имаше белези драснати с маркер, на коляновия и разпределителния вал съвпадаха а на ГНП-то се разминаваше с 2 зъба реших че е мръднал от там ремъка защото леко по твърдо работеше мотора.
Сложиж и гнп-то на белега с маркера и така събрах всичко и колата не запали изобщо.
Някои има ли си идея на Пасат б5 АВТОМАТИК как да му намеря белега на коляновия вал, гледах отзаде не забелязох никакви маркери



- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж
viktoris написа:По принцип има една елипсовидна дупка на корпуса на скоростната кутия през която се вижда маховика...ей там зад двигатела като погледнеш малко надолу през кабеляците ще я видиш...
Е там трябва да прикараш има една нула на маховика да дойде на резката която е посредата на тая дупка...сега не знам точно къде трябва да е нулата ,майсторите да кажат....аз я докарах на моя точно на резката...
Като махнеш капака на главата ,ще видиш на разпределителния вал от зад една резка...там я докарваш да е хоризонтално на главата така че да сложиш едно желязо да влезе в резката и да легне на главата...
И накрая зъбното колело на ГНП то има една по малка дупка от другите която трябва да я докараш да съвпадне с една дупка със същия размер която е отзад в корпуса ...и да сложиш един щифт да мине през двете и да застопори колелото...
И така слагаш ремъка и го стягаш с оптегача...после махаш щифтове железа и т.н.
Ако има някоя тънкост майсторите да кажат..
А и после задължително си превърти мотора на ръка да видиш дали се движи свободно..
Да добавя само че трябва преди да отпуснеш ремъка да развиеш зъбното колело на разпределителния вал и след като зацепиш всичко правилно да го стегнеш на 45Nm (не съм сигурен дали точно толкова беше) За по лесен монтаж на ремъка последно го вкарваш на разпределителния вал докато с един звездогаечен ключ леко връщаш назад ГНП-то докато ремъка влезе,ГНПто си отдава както е с щифта няколко градуса напред и назад няма проблеми.
stanimir1123 написа:Колеги, дайте идея че не мога да намеря белега на коляновия вал на моя Пасат.
Днес сменях ангренажа и си имаше белези драснати с маркер, на коляновия и разпределителния вал съвпадаха а на ГНП-то се разминаваше с 2 зъба реших че е мръднал от там ремъка защото леко по твърдо работеше мотора.
Сложиж и гнп-то на белега с маркера и така събрах всичко и колата не запали изобщо.
Някои има ли си идея на Пасат б5 АВТОМАТИК как да му намеря белега на коляновия вал, гледах отзаде не забелязох никакви маркери![]()
![]()
За автоматика трябва пак да има прозорче на кутията за докарване на коляновия вал но не съм сигурен на 100%.
И не е правилно според мен да се водиш по белезите с маркерче правени от някой който идея си е нямал какво прави,този тип мотор никога няма да заработи с правилна центровка ако се зацепва така.Правилния начин е както е писал колегата преди почти година,утре ще погледна в аутодата къде точно ти стой белега на коляновия вал но съм почти сигурен че трябва да имаш отвор на кутията.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж
Моята кола на белези не иска да работи
прехвърлих един зъб на помпата по часовниковата стрелка и запали на точка.

Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж
точно къде трябва да стои "0" (има и бяла чертичка)белега на коляновия вал,посредата на прозорчето или на ръба,че нещо ми се разминава информацията 

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж
По средата трябва да е чертичката на дупката.
Колега, има клипове в тубата как стават нещата....разгледай ги. Там всичко ще ти стане ясно нагледно.
Аз винаги преди да почна някой ремонт там поглеждам за консултация и обикновено намирам каквото трябва
Колега, има клипове в тубата как стават нещата....разгледай ги. Там всичко ще ти стане ясно нагледно.

Аз винаги преди да почна някой ремонт там поглеждам за консултация и обикновено намирам каквото трябва

Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж
В ауто дата гледах че го дават и като вариант наравно с ръба от тук ми се губи нишката, някъде бях чел има значение къде ще е
Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж
Явно при другите мотори си има "зъб" но при мен на пасатора афн няма
- snoopcar
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Сливен
Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж
Колеги някой ще сподели ли кой номер е ключа за превъртане на двигателя от коляновия вал след смяна на ангренажа(афн).Помня,че трябваше да е многостенен камък.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат Б5 1,9 тди 110 коня 1999 г. белези ангренаж
По спомен беше 19мм..
И пак по спомен май с ключ не се получава, само с камък (и върток де)
И пак по спомен май с ключ не се получава, само с камък (и върток де)

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow и 47 госта