Polo 6n2 1.4 2000 - проблем с хидравлика

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Polo 6n2 1.4 2000 - проблем с хидравлика

Мнениеот freelancer » Нед 08 мар 2015 15:43


Здравейте колеги, при мен проблемите нямат край, няма скука с моето поло. Вчера, докато паркирах пред блока усетих как се втвърди волана и след като отворих капака, видях поредния подарък. Меката връзка на тръбата за високото налягане, беше се извадила от едната страна. Още, като купих колата забелязах, че има омазняване при меката връзка и отидох в сервиз да ми оправят маркуча. Занесоха ми го в едно цехче в Казанлък, които се занимават с хидравлики и ми смениха маркуча и ми го кернираха, ама явно това трае около 2 години.
Сега зора ми е да стигна до сервиза на фирмата, която се занимава с хидравлики.
Мисля, че ще е най удобно да сваля пистовия ремък и да карам на акумулатор, разстоянията в Казанлък не са големи. Искам да попитам в този случай дали може нещо да стане на рейката, то е ясно, че помпата няма да работи. Иначе веднага загасих двигателя. Имам и резервна хидравлична помпа. :mhihi
Имам и друг въпрос. Тъй, като се чува леко бръмчене, когато работи помпата си мисля, да не би да има леко запушване някъде. Чел съм за прословутите уплътнения на рейката, които стареят и могат да стеснят отворите за маслото. Чудя се дали да не ги накарам да ми рециклират и рейката освен да ми правят маркуча.
Кофтито в случая е, че твърде вероятно да ме хвърлят по върбите и да платя за нищо, както често се случва.
Между другото забелязах, че когато се беше извадила меката връзка на тръбата шума от помпата не се чуваше, помпата се въртеше, но нямаше шум. Шума прилича на този от трансформатор и първо си мислех, че идва от алтернатора, но май е хидравличната помпа.
Ако някой е имал подобни проблеми, много моля, да ми даде някакви подробности, за да отида подготвен утре в сервиза.
Благодаря Ви предварително, колеги! :beer




йордан велев
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 19 дек 2012 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Polo 6n2 1.4 2000 - проблем с хидравлика

Мнениеот йордан велев » Нед 08 мар 2015 17:02


най-вероятно ти вие защото е намаляло маслото.Като смениш маркуча идолееш сигурно ше спре.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2 1.4 2000 - проблем с хидравлика

Мнениеот freelancer » Нед 08 мар 2015 17:15


Напротив колега, сменял съм няколко пъти масло, друга помпа и пак същото. Поддържам си колата перфектно. То не е точно виене, а нещо, като бръмчене. Виж линка:
https://www.youtube.com/watch?v=-KTlfoIEtMA
И при мен е така.
В момента колата стои на улицата със извадена мека връзка. Тази седмица ще я водя по сервизите.
Интересува ме нещо за рейката.


derivatsia
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 05 дек 2012 0:47
Автомобил: VW Lupo 1.0 MPI
Двигател: AUC 2001
Местоположение: sofia

Re: Polo 6n2 1.4 2000 - проблем с хидравлика

Мнениеот derivatsia » Пон 09 мар 2015 4:09


Драги freelancer, ужасно съжалявам и ти съчувствам за случилото се. Преди време, когато ми обясняваше за бобината ме попита за този шум. Да имам го и аз, със Лупо 1.0 съм. Засега няма проблеми с рейката или помпата, жуженето си го има като в клипа, но свикнах. Относно придвижването ти до сервиза, не мисля, че ще счупиш нещо. Преди време имах Опел и изтече всичкото масло от рейката, чуваше се ужасен звук от помпата, но карах известно време така. Като оправиха рейката на помпата нищо и нямаше. Ама все пак няма ли кой да те дръпне бе човек.
Ако разбереш този звук нормален ли е или не моля те пиши.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2 1.4 2000 - проблем с хидравлика

Мнениеот freelancer » Пон 09 мар 2015 7:49


Благодаря много за отговора, колега Деривация! Чудех се дали този шум няма нещо общо със странното гаснене от време на време. Може би няма връзка. Иначе, доколкото разбрах дърпането при нас е доста тегаво, защото куката не е много стабилна и излиза по време на дърпане. Направили са я да се качи колата на платформа. Варианта със свалянето на пистовия ремък ми се струва най удачен. Най вероятно проблема се дължи на некачествен ремонт, 2 години и хайде пак. Или ще търся тръба втора употреба или ще им закарам колата да ми кернират меката връзка пак и дано този път изкара по дълго.
Говорих с едно момче с лупо 1.0 за въпросната тръба, обаче не съм сигурен дали е същата, като моята. Ще го накарам да я снима.
Ще ги питам и за звука, все пак се занимават с хидравлични системи и би трябвало да ми дадат компетентно мнение по въпроса, ама кой знае. Обикновено навсякъде, като видят евтина кола и казват: "Абе, карай си така, какво ти пука". :c020


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2 1.4 2000 - проблем с хидравлика

Мнениеот freelancer » Пон 09 мар 2015 8:15


Използвам темата за да попитам по компетентните.
Как при моят двигател, с механична помпа екуто разбира, кога да вдигне оборотите? Имам ли някъде клапан или ключ. Доколкото разбрах при ел. рейките има датчик. При мен, като няма датчик, как се вдигат оборотите при въртене на волана?
Със сигурност има някъде клапан, но въпроса ми е, къде? В маркуча за високото налягане ли е, меката връзка или в самата помпа?
Смених си хидравличната помпа, марка delphi със ZTF или нещо такова. Да не би втората да има нещо допълнително за регулиране на налягането?
Надявам се за по скорошен отговор, защото съм на зор.
Мерси!


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6n2 1.4 2000 - проблем с хидравлика

Мнениеот Somi » Пон 09 мар 2015 10:04


Погледни под акумулатора на тръбата за високо може да имаш датчик някои имат други не в зависимост от компа , принципно ЕКУ следи и натоварване на двигателя и съответно бута степмотора на клапата.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2 1.4 2000 - проблем с хидравлика

Мнениеот freelancer » Пон 09 мар 2015 13:46


Мерси за отговора!
Значи намерих една тръба от лупо 1.0 мпи, обаче имала датчик. Забелязах, че в близост до тръбата за високото налягане имам една букса, която не служи за нищо и си е просто закрепена за металната конструкция на двигателя. Вероятно е оставена за датчика, обаче най вероятно екуто ми няма да я отчете дори и да я вържа към датчика. Дали софтуерно е изолирана тази екстра или само датчика липсва?
Проблем ли е да сложа тази тръба с датчика, но самият датчик да не е включен? Мога и да го включа, ама не знам дали ще заработи. :biggrin


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6n2 1.4 2000 - проблем с хидравлика

Мнениеот Somi » Пон 09 мар 2015 14:15


Единствения проблем дето виждам че е от лупо .Ако е със същата форма и накрайници, на рейката предполагам са 1/1 но при мен поло 98, тази с датчика се оказа с различно захващане към хидравличната помпа, моита е чугунена и е с щуцер, а тази с датчика беше с болт които минава през накрайника и е свалена от поло с алуминиева помпа.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2 1.4 2000 - проблем с хидравлика

Мнениеот freelancer » Пон 09 мар 2015 15:16


Мерси много Соми!

И аз минах по същият път с маркуча за съжаление!
Оказа се, че при 6N2 маркуча за високото налягане на хидравликата е два вида, единият, както каза завършва с щуцер и директно влиза в помпата, другият модел се захваща с болт (с дупка). Не знам как е техническият термин.
При различните варианти помпата се завърта и захваща различно, така, че макар и да имах болта не можах да използвам маркуча, тъй като тези с болта имат някаква допълнителна планка за захващане на помпата.
Наложи се да ми ремонтират стария маркуч, който беше отремонтиран неправилно първият път, рамото, което излиза от рейката е завъртяно в противоположната посока, как, от кого и защо не знам, но маркуча излезе от зор.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта