vit_autosofia написа:Ела да ти го светна със стробоскоп.Кафето е от мен,а за плащане не мисли изобщо.![]()
Поздрави
Ако бях от София или наблизо бих отишъл не за да ми оправи колата без пари,а да му стисна ръката:respect Евала че има хора като тебе


vit_autosofia написа:Ела да ти го светна със стробоскоп.Кафето е от мен,а за плащане не мисли изобщо.![]()
Поздрави
barz_i_iarosten написа:ходих на 2 пъти за 2 дни и само дадох 30 лв и са е по зле от колкото преди да я карам по майстори , някой може ли да ме светне как най точно да си го регулирам , преди ми палеше от втория път като врътна ключа са съм касметлия ако запали от 4-тия 5-тия ...
благодаря предварително колеги :П
Stoi написа:Аз друго да питам !!! сага нали съм с карбуратор ДААЗ вместо 2е2-то и се чудя нещо относно вакуума между карба и делкото. преди със стария карб на обороти като махна тръбичката от делкото за вакуума и оборотите падат. Сега с този карб не е така. тоест на обороти като друпна тръбичката и оборотите не се променят. Може би е така защото съм заменил тръбичката с доста по голям вътрешен диаметър, защото на тоя ладовия карб влизат само такива. Има ле логика да прави по малу вакъм зарадипо голям размер тръбичка. май има логика
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта