как най точно се регулира делко ( домашни условия )

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: как най точно се регулира делко ( домашни условия )

Мнениеот kav4o » Вто 23 яну 2007 21:39


Човека го е написал:
vit_autosofia написа:Ела да ти го светна със стробоскоп.Кафето е от мен,а за плащане не мисли изобщо. :wink: :wink: Поздрави

Ако бях от София или наблизо бих отишъл не за да ми оправи колата без пари,а да му стисна ръката:respect Евала че има хора като тебе :respect :bowdown




Потребителски аватар
Sandi
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 17:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: как най точно се регулира делко ( домашни условия )

Мнениеот Sandi » Сря 24 яну 2007 10:32


barz_i_iarosten написа:ходих на 2 пъти за 2 дни и само дадох 30 лв и са е по зле от колкото преди да я карам по майстори , някой може ли да ме светне как най точно да си го регулирам , преди ми палеше от втория път като врътна ключа са съм касметлия ако запали от 4-тия 5-тия ...


благодаря предварително колеги :П


А с разхода как си??? :?:


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Сря 24 яну 2007 15:19


И аз съм на мнение че със стробоскоп е най-добре, но нямам време за това питах как просто временно да го наместя че харчи повечко и не върви добре, дадох му предварение и сега е по-добре, но не знам къде е границата и това ми е основния въпрос. Сега ми се вижда задоволително и май няма да пипам повече а направо при ваското като имам време.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 03 мар 2007 15:59


При мен прекъсваше, завъртях го с около 6 мм обратно на часовниковата, и прекъсването изчезна, динамиката в средните обороти се оправи, обаче много силно започна да бучи след 5000... май се мъчи и ще го връщам назад... :( :roll: Но пък сега ми харесва как набира ;) И сега ми мирише малко повечко на бензин, ако не се лъжа... абе аз вместо да я карам тая кола, само я слушам за тракания и се занимавам с глупости mhihi


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Съб 03 мар 2007 19:29


Аз друго да питам !!! сага нали съм с карбуратор ДААЗ вместо 2е2-то и се чудя нещо относно вакуума между карба и делкото. преди със стария карб на обороти като махна тръбичката от делкото за вакуума и оборотите падат. Сега с този карб не е така. тоест на обороти като друпна тръбичката и оборотите не се променят. Може би е така защото съм заменил тръбичката с доста по голям вътрешен диаметър, защото на тоя ладовия карб влизат само такива. Има ле логика да прави по малщо вакуум заради по голям размер тръбичка. май има логика. и според мен е много важно да прави необходимия вакуум на всякакви обороти.

Последна промяна от Stoi на Съб 03 мар 2007 19:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 03 мар 2007 19:31


Stoi написа:Аз друго да питам !!! сага нали съм с карбуратор ДААЗ вместо 2е2-то и се чудя нещо относно вакуума между карба и делкото. преди със стария карб на обороти като махна тръбичката от делкото за вакуума и оборотите падат. Сега с този карб не е така. тоест на обороти като друпна тръбичката и оборотите не се променят. Може би е така защото съм заменил тръбичката с доста по голям вътрешен диаметър, защото на тоя ладовия карб влизат само такива. Има ле логика да прави по малу вакъм зарадипо голям размер тръбичка. май има логика

Ами що не си остави старата тръбичка и някакъв преходник към ладовия карбуратор...;)


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Съб 03 мар 2007 19:33


Ами що не си остави старата тръбичка и някакъв преходник към ладовия карбуратор...;)[/quote]

дойде къса :oops:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта