
Днес я поогледах и като размърдах тройника който влиза в главата и прави балончета, дано да не е от гарнитурата на главата че...

целият блок е мокър



Възможно ли е проблема да е в това че смених атифриза с G13, защото преди това като я купих беше с някакъв червен?
Предложете ми качествени марки за въпросния тройник ако проблема е в него и от къде е удачно да бъде закупен също и за надежден сервиз за смяната му в и около Добрич че по-надалеч не мога да я закарам...
----------------------------------
И още един проблем който не е свързан със заглавието на темата ако не е проблем да попитам, ако е проблем ще пусна отделна тема за него.
Става въпрос за този тампон който държи гърнето при мястото на катализатора, скъса се защото е изгнил и се скъса самото гърне пак от ръжда, търсих такъв тампон в интернет но не го намерих никъде същият, някакви идеи кое как да стане, за да знам какво да кажа на майстора като му я закарам за да го отремонтира кадърно.



телта не помага

