ТДИ на ТД
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Бе доколкото разбирам колегата иска да направи "дизелова мания",а не "резачка за гонки".Принципно и аз съм скептичен към хвърлянето на толкова пари за такова нещо,ама в случея с споменатия от никс76 мотор нещата почват да изглеждат по друг начин
За присаждане на мотори питай ACCELERATOR-той е минал по тая пътека 
- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
juve написа:Ами какво да ти отговоря... ако си купя готова, къде ще е тръпката?
Виж сега , колега..... мисля, че да сътвориш нещо добро , и нетрадиционно е е дна голяма тръпка, дотук добре, ама мисля, че платформата на която си се спрял някак си ми изглежда ненадеждна..... щом ти се правят такива неща, това предполага много кинти, свободно време и познания...... за което както каза един колега ,мисля, че е логично да си имаш една кола за работа и една за експеримента....дето да е всичко което ти ще... та тайната ми мисъл е да си вземеш една кола, която е потенциална резачка, па после да инвестираш в нея за турбини, нитро и други такива каквито успееш да измислиш и платиш.....а то в твоя случай ми се чини, че се опитваш да направиш от колицата си един мелез , дето ще е нито риба , нито рак.... а ти разправяше някъде, че си я харесваш ....... така мисля аз де ..... ако нещо ти се струва неправилно - извинявай ....
Колега, напълно съм съгласен с теб, но както каза колега @Rabit не ми трябва кола за състезания, а нещо което само ще "понаплясквам" надутите тийнейджъри с още парещи книжки и разни джипове дето не те броят за част от пътното движение..
Тепърва да продавам тази кола и да взимам друга.. не ми се занимава, вече съм и фен на тази сладурана.. вярно има още какво да се желае по външния и вид, но в никакъв случай не искам да я правя, както ти се изрази "мелез". Затова и търся двигател който си е фабрично от такава кола, но с малко повече възможности... (все пак сеата си е голф)
Иначе имам какво друго да карам
Няма проблем, няма защо да се извиняваш, казаното от теб е напълно вярно.
Отностно колега @niks76, звучи много добре, но за жалост не се сещам как бих могъл да го взема ...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми тя историята е дълга и не мога да се сетя за всяка подробност.Той беше намерил тоя голф 3ка ААЗ 92а за малко пари и решил да го вземе да го постегне/сменя калника заради ражда и след тва целия пребойадиска/.Като го взел да го пробва вика на първа,втора,трета върти гуми та се къса.Веднага усетил ква е историята и се прибал бедз да дава газ -като погледнал в гаража ограничителите на турбото развинтени до край
Веднага завил и зел да посменя квото имало.След това зел да си играе с леко отвиване на турбината и доста настройки по помпата без да гледа пуши ли не пуши ли.Май беше сменял и кулера.Основната идея беше ,че еше арнал помпата още от началото да подва горива та да може като вървиш от 2ра или 3та на празен ход като натиснеш педала колата да подскача и да върти гуми-бе един вид настроил я не хамалската като предишните да отвие турбината да развърта оборот,а просто подобрил работат на мотора и без да гледа много екология и разход я направил да хвърчи в ниските обороти.След това понеже не ползва задната чистачка и зел маркуча и го прекарал с пръскалка към кулера
Беше си направил лятото експеримент и беше напълнил казанчето със спирт.На дългия път преди Самоков с 5 човека в колата беше дал газ и започнал да пръска спирт от кулера-200 км./ч.
Бе с две думи беше барнал колата мераклииската-без да я тормози особенно,но ефективна.След тва беше дошъл някав и като я покарал веднага я купил.Не знам за всички подробности щото тва ми го разправяше докато чоплеше мойта.Каза и ,че търси из германия ТДИ с разбита помпа да сложи механична.Идеята му била ,че електронната има дебитомер и няма как да излъжеш да подава толкова гориво в началните оборти,а иска карантия от ТДИ заради по-здравите части буталото с камера и прават глава.
- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Става, и аз съм чувал за един голф 2-ка 1,6 дизел пък вървел като 100 коня.. разказа ми го един мой колега който е састезател и по рали-българия... някав негов познат, ама не си спомням дали пак не ми каза там в бакърената... ?!?
ОФФ: @didodi, сложих снимки с джантите, ако искаш да ги видиш..
Edit:
Чудя се дали няма да стане номера с разпръсквачи от ТДИ на наще моторетки ТД.. това го коментираше колега @niki76**
мисълта ми е дали могат да се сложат разпръсквачи (по-големи) от ТДИ 110 коня например.. и по този начин да имаме повече гориво с правилно впръскване, развъртане на турбото до 1-1,1 бар и да не се пипа помпата..
ОФФ: @didodi, сложих снимки с джантите, ако искаш да ги видиш..
Edit:
Чудя се дали няма да стане номера с разпръсквачи от ТДИ на наще моторетки ТД.. това го коментираше колега @niki76**
мисълта ми е дали могат да се сложат разпръсквачи (по-големи) от ТДИ 110 коня например.. и по този начин да имаме повече гориво с правилно впръскване, развъртане на турбото до 1-1,1 бар и да не се пипа помпата..
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми разхода започва да ти зависи от крака.В никав случей не става въпрос за 15
Хубавото в случея е че като ти писне връщаш помпата и всичко е по старо му-за разлика от номера с дюзите.Иначе дюзите отварят много ,но тогава става въпрос за по-сериозно барване с смяна на турбината.С интеркулер от ТДИ мисля/той май такъв беше боднал/ ,че ще стане,но трябва да се пипа помпата и евентуално турбината.Естествено ,че тва барване влияе по-лошо отколкото стандартните настройки/ама то безплатен обяд няма/,но по неговите думи в никав случей не ставаше въпрос за "изръчкване" на колата.Той по-скоро си беше поигрлал да я направи пъргава на всички обороти/оптимизация на помпата по целия оборотен режим/,което само с дюзи или още по-хамалското само с турбо не може да се постигне.Всъщност неговия начин е възможно "най-галещия" колата в този случей.По принцип ако някой е заинтересован от тая интервенция може да му намери телефона в форума и да звънне да го пита лично с подробности.Иначе когато пипаш колата с цел повече коне трябва да си готов нещо да издъхне.В този случей по-доброто според мен е не да трепериш над колата ,а да приготвиш някой лев ако издъхне турбината да я смениш с по-добра ,ако се смота мотора да смениш бутала ,сегменти и т.н./всички тия неща няма да се слбучат наведнъж а поне през 20к километри/и в един момент ще си дал пара ,но мотора ще се еъпгрейднал доста 
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колата не съм я виждал,но това по неговите думи.В общи линии от Сф тва е най-читавия дизелджия дето съм попадал.За него повече може да каже ДобринБ той го познава.Факт е ,че човека е внимателен и не е хамал,ама при тия работи гаранция няма.
P.S.Понеже виждам,че си от Плд мога да ти дам телефона на един дизелджия в Карлово за който гарантирам ,че е "бог на дизела" както казваш ти и е фрашкан с апартура включително стенд на мощност.Ама незнам доколко му се занимава с "перформънси" щото е семеен човек/35-40 години/,а тоя от Бакърената и по-малд и на друг акъл
P.S.Понеже виждам,че си от Плд мога да ти дам телефона на един дизелджия в Карлово за който гарантирам ,че е "бог на дизела" както казваш ти и е фрашкан с апартура включително стенд на мощност.Ама незнам доколко му се занимава с "перформънси" щото е семеен човек/35-40 години/,а тоя от Бакърената и по-малд и на друг акъл
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
didodi ако ти се разкарва ела до карлово мисля че ако има време този маистор за които говори Раббит ще се навие може да е семеен но е луд на тема дизели проблема е че има страшно моного работа и проблема му е със времето .
Между другото Патцо тази оферта за френския двигател е направо невероятна струва си дори и със колата да идеш!!!
Спомена че обмисляш да окрепваш купето сподели кои варянт си избрал че ми се въртят и на мен някои идеи в главата( за моита кошница де) да си сверя часовника и ако мога да дам някои акъл
НАФТА POWER
Между другото Патцо тази оферта за френския двигател е направо невероятна струва си дори и със колата да идеш!!!
Спомена че обмисляш да окрепваш купето сподели кои варянт си избрал че ми се въртят и на мен някои идеи в главата( за моита кошница де) да си сверя часовника и ако мога да дам някои акъл
НАФТА POWER
Re: ТДИ на ТД
patzo написа:Здравейте колги
решил съм да сменя моторетката на Сеата ми които е ТД с такъв ТДИ (130 коне +)
интересува ме, скоростната кутия от сегашният ми двигател ще върши ли работа на ТДИ-то или ще ми трябва и нова скоростна ?
Имате ли идея къде в София мога да намеря такъв двигател ? Може би някоя ударена бегачка (дизелова).. ?
При смяна на двигател следва смяна на талона т.е. пререгистрация в КАТ.Изисква се документ за произхода на двигателя (фактура от автоморга или някакъв друг официален оправдателен документ), а ако е от бракувана кола представя се "големия" талон, следва пълен технически преглед, и нов данък. Преди време ми се наложи да сменя прецакания си двигател RP 66kw/1,8Mi/89г/Passat с ABS 66kw/1,8Mi/93г/Seat. Колата се е движила с "новия" двигател около два месеца.Отивайки в КАТ бях шашнат казаха ми, че трябва да посетя някаква комисия която да замери kw и да предцени дали този двигател е наистина описания и поставен на колата и дали може колата да се движи с този двигател
Успех
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта