Което май няма нищо общо със спирачната течност.К.Одаджийски написа:... Факт е че тия проблеми със спирачките се появяват при загряване, докато са студени си спират като хората, спускаш обаче някой планински проход и колкото по надолу си толкова повече не спира
Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
Колега единственото вярно нещо е това че със загряването на спирачките намялява тяхната ефективност(поне при нормалните автомобили) но това няма нищо общо със спирачната течност....
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
Факт е че тия проблеми със спирачките се появяват при загряване,
Което май няма нищо общо със спирачната течност.
има, има, ако под "загряване" се визира, загряване на колата, съответно всички системи в нея, външна температура 36+ градуса, и Х процента вода в спирачната течност, която се изпарява и системата остава с точно тези Х процента течност по-малко, познайте какво се случва?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
Както и да е, има или няма общо, естествено че зависи и от вида на накладки и дискове, тяхното състояние и още куп други неща, в крайна сметка на нашите стари машини една смяна на течност няма да ме събори финансово, поне мен де, както и смяната на помпа или дискове. Аз предпочитам да съм сигурен че като натисна ще успея да спра в границите на максимума който позволява архаичната ми спирачна система.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
silent написа:И аз мога да кажа че прочетох много глупости ...
.... да се стигне дотам че абсорбираната вода да кипне и вкара въздух във системата.......
Е, аз по тази тема съм до тук!
Когато водата кипне и се образува въздух, и аз го видя с очите си, ще захвърля инДжИнерската си диплома и ще пиша само в БГ мама. Иначе само глупости четете.... Ами пишете и вие по-малко такива

- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
smurf написа:има, има, ако под "загряване" се визира, загряване на колата, съответно всички системи в нея, външна температура 36+ градуса, и Х процента вода в спирачната течност, която се изпарява и системата остава с точно тези Х процента течност по-малко, познайте какво се случва?
Светва лампичката на таблото? Така де, тоя датчик за какво е турен там?

- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
milmar написа:silent написа:И аз мога да кажа че прочетох много глупости ...
.... да се стигне дотам че абсорбираната вода да кипне и вкара въздух във системата.......
Е, аз по тази тема съм до тук!
Когато водата кипне и се образува въздух, и аз го видя с очите си, ще захвърля инДжИнерската си диплома и ще пиша само в БГ мама. Иначе само глупости четете.... Ами пишете и вие по-малко такива!
Без да прозвучи като заяждане ..не си я хвърляй инджинерната диплома че може и да не може да докажеш че си я имал...иначе трите агрегатни състояния на водата се учат до 8клас..и не трябва чак такава диплома дето имаш...тук не си говирим за това какво теоретично може да стане ...а дали реално става какви са количествените измерения на станалото и доколко това влияе на крайния резултат...
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
... и какво, може би четвъртото състояние е въздух
?
Исках да кажа, че не е хубаво да наричаш писаното от останалите глупост, като ти показах, че в писаното на всеки може да се намери глупост, включително и в твоето
.
И понеже все още не вдяваш, въздух е общо понятие за смес от азот, кислород, въглероден двуокис, серен двуокис, азотен двуокис и останалите гадости които се налага да дишаме. Не зная да е позната на химията методика, по която от вода да се получава въздух.

Исках да кажа, че не е хубаво да наричаш писаното от останалите глупост, като ти показах, че в писаното на всеки може да се намери глупост, включително и в твоето

И понеже все още не вдяваш, въздух е общо понятие за смес от азот, кислород, въглероден двуокис, серен двуокис, азотен двуокис и останалите гадости които се налага да дишаме. Не зная да е позната на химията методика, по която от вода да се получава въздух.
Последна промяна от gr_kanev на Сря 25 мар 2015 20:08, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
Аха това били ма прав си колега но това е встарни от темата...нещо като когато те сърби и се чешеш единствено за жена ти има значение дали те хапе пича или главова въшка..в случая единствено за теб е от значение дали имаш водород и кислород или възхух в спирачната система...за мен както и за пенчо питанката няма никакво значение нито първото нито второто ...щото резултата е един и същ...сърбеж и липса на спирачки...
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
silent написа:...в случая единствено за теб е от значение дали имаш водород и кислород или възхух в спирачната система......

Виждам нямаш спирачки и ти


Съжалявам, край!
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
колега ....водород и кислород има и в течната вода и в леда и в парите на водата..
не съм наясно ....само дали ти си наясно с химията ....както ти казах изместваш фокуса от темата така че удари си ръчната и не с прави на умен...а даже и oт въшки не разбираш...

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
Една от характеристиките на спирачната течност е температура на кипене. Спирачната течност не е масло, а алкохол, близка ди
о антифриза и е силно хигроскопична. Поетата влага сваля температурата на кипене и при загрети силно спирачки течността кипва и образува ПАРНИ, а не въздушни мехури. Бил съм свидетел на такова явление.
о антифриза и е силно хигроскопична. Поетата влага сваля температурата на кипене и при загрети силно спирачки течността кипва и образува ПАРНИ, а не въздушни мехури. Бил съм свидетел на такова явление.
- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
За последно се намисам в тази глупава тема.
Спирачното масло се сменя според условията на шофиране и метеорологичните условия в държавата.
В Канада/САЩ дилърите сменят това масло на 70-80 000км. Така го пише в сервизните книжки на 3те ми коли. Но там климата е сух и трафика е постоянен - почти няма спри-тръгни. В България условията са коренно, ама СЪВСЕМ различни.
Има си уред за измерване на проводимостта на спирачния флуид. Не вярвайте на приказки, а на него. Аз го имам и го ползвам, и работи.
LINK
Спирачното масло се сменя според условията на шофиране и метеорологичните условия в държавата.
В Канада/САЩ дилърите сменят това масло на 70-80 000км. Така го пише в сервизните книжки на 3те ми коли. Но там климата е сух и трафика е постоянен - почти няма спри-тръгни. В България условията са коренно, ама СЪВСЕМ различни.
Има си уред за измерване на проводимостта на спирачния флуид. Не вярвайте на приказки, а на него. Аз го имам и го ползвам, и работи.
LINK
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
А какво масло е спирачната течност - минерално или синтетично
Къде няма спри-тръгни, тези задръствания по холивудските филми в Калофер ли са снимани или в Калифорния
Досега си мислех, че САЩ и Канада са бая големички държави и заедно обхващат доста климатични зони от тропиците до полярните ледове, ама вече ще знам, че това е гнусна инсинуация
и там навсякъде климата климата е сух 

Къде няма спри-тръгни, тези задръствания по холивудските филми в Калофер ли са снимани или в Калифорния

Досега си мислех, че САЩ и Канада са бая големички държави и заедно обхващат доста климатични зони от тропиците до полярните ледове, ама вече ще знам, че това е гнусна инсинуация


- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Липса на спирачки след намеса в "сервиз"
Еми не знам, колега. Аз си мислех, че от Октомври 2005та живея в Калгари, Канада и съм обиколил с колата си почти всичките щати от Запад до Изток включително и Калифорния, ЛА - Холивуд(което между впрочем е такава селяния, че нямам думи. Там се разкарват кокшки и патки точно под върха където е холивуд надписа и си калвът на воля из тревата). Та си мислех още, че имам представа какъв е трафика и климата там. Ама ти щом казваш, че е по друг начин - толкова. Аз замълчавам.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта