пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
- il4oti
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 22:35
- Автомобил: passat b5.5
- Двигател: 1.9 avf 2002
- Местоположение: veliko tyrnovo
пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
Здравейте колеги , искам да попитам дали някой се е сблъсквал с проблем като моя.Говоря за забиване на 160 км и не иска да наема повече а тъпчи на едно място,и някак самата кола е мудна,няма я тази живина ... Автомобила е пасат б 5,5 тди авф 131 коня комби. Тази вечер за проба взех дебитомерa на една приятел с същата кола само за пробата,но промяна никаква.При закачане на ваг ком,не излизат грешки няма пренадуване на турбото ,и всичко си е нормално.Благодаря предварително за отзовалите се с мнение колеги.
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
Еми....на първо време виж как са нещата с катализатора - има ли, няма ли ...... или пък задръстен всмукателния колектор, който се наслоява с гняс заради ЕГР-а и се стеснява двойно
И за двете неща грешки не излизат, но проблем има
Все едно някой да те държи, леко пристиснал за гърлото и да те кара да бягаш 



Последна промяна от RadoShopa на Вто 31 мар 2015 9:13, променено общо 2 пъти.
Re: пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
Когато намалиш скоростта (на 100 примерно) и пак дадеш газ, тръгва ли нормално или иска гасене на двигателя, за да започне нормално ускорение?
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Ст. Загора
Re: пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
Големи филми с тея дизели.
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
дизелите са си екстра просто трябва да свикнем че не можем-поне повечето от нас, да ги ремонтираме вкъщи
Има си сервизи за тази цел които разполагат с необходимите уреди и инструменти

-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Ст. Загора
Re: пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
ivansa78 написа:дизелите са си екстра просто трябва да свикнем че не можем-поне повечето от нас, да ги ремонтираме вкъщиИма си сервизи за тази цел които разполагат с необходимите уреди и инструменти
Така е, но като цяло всичко всичко е по-скъпо и по-сложно. Зимата гледам доста закъсали или бутани.
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
в повечето случай заради слаб акумулатор 

-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Ст. Загора
Re: пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
ivansa78 написа:в повечето случай заради слаб акумулатор
Ами един приятел ги сменяше като носни кърпички доста мощни и нови. Вече кара бензинка.
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
да не разводняваме темата на колегата 

- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
Още в самото начало на темата смисъла се губи.....човека пита как да си реши проблема, търси някаква отправна точка.....а взехте да го убеждавате да не кара дизел и да го гледа като голям камък
Ясно е, че не всеки може или пък не иска да се цапа, но за някои "козметични" манипулации се иска просто да можеш да държиш инструмента, да мислиш кое как да подхванеш и да се сещаш на къде се развиват и отвиват болтовете....и в тази връзка - почистването на колектор, премахване на катализатор, смяна на темп. датчик, масло, подгревни свещи и т.н. и всичко това без пари, освен частта, която ще си купиш
! Дори и това да не можеш да си го направиш и да се надяваш на сервизите - хубаво е поне да си запознат с проблемите на тези коли, за да не те гърбят излишно, както се случва в тази държава - усетят ли, че си непокистта с парите - бой с тоягата по гърбината
Както и да е, и аз се отклоних
....иначе във всичко казано има истина
Идеята ми е, че имам такава кола от 5 год. бих казал - познавам я добре, защото всичко козметично е минало през ръцете ми, само в двигателя не съм бъркал....и може да помогна в някаква посока! Да, скъпички са нещата по дизелите, по-сложно е.....но специално с този модел е удоволствие да се движиш, стига да уцелиш машина и да си я поддържаш своевременно 






Последна промяна от RadoShopa на Вто 31 мар 2015 11:38, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
respekt86 написа:Така е, но като цяло всичко всичко е по-скъпо и по-сложно. Зимата гледам доста закъсали или бутани.
A зaщо си мислиш че нa новите бензинови двигaтели не е тaкa?
- il4oti
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 22:35
- Автомобил: passat b5.5
- Двигател: 1.9 avf 2002
- Местоположение: veliko tyrnovo
Re: пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
колеги днес махнахме катализатора,никаква промяна,след това смъкнахме колектора (беше перфектен) нямаше нужда от почистване,след това сондата на резервоара,и там нищо.И понеже много напредна деня остава за утре основно почистване на ЕГР , и след него махане на средното гърне.Според моя човек (майстора) температурата на турбото се вдига а нейздиша и няма нормалното охлаждане,дори смея да кажа,че въобще не пуши.
Re: пасат б 5.5 1,9 тди 131 к.с. авф забиване
Причината да не пуши може да е в некоректно работещ дебитомер или недостиг на горивото. За дебитомера нещата са ясни ( ако е тръгнал да сдава багажа диагностиката няма да го хване и зависи много диагносчика
) За недостига на нафта причините обикновено са:
1. проблем по маркучите за нафта от сондата през охладителя до филтъра
2. проблем със самия горивен филтър и най-вече възвратния клапан (въздух в горивото)
3. проблем със тандем помпата
Провери тези неща как са и тогава ще му мислим ( форумно
)

1. проблем по маркучите за нафта от сондата през охладителя до филтъра
2. проблем със самия горивен филтър и най-вече възвратния клапан (въздух в горивото)
3. проблем със тандем помпата
Провери тези неща как са и тогава ще му мислим ( форумно

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта