Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот cancro » Вто 31 мар 2015 21:25


Здравейте колеги, турбото ми изпуска масло, но няма луфт. ЕГР е омаслено, във високите обороти пуши сиво, възможно ли е да изпуска от маслен сегмент? Гледам в олх.бг има доста обяви за ремонт на турбо - смяна на ремонтен комплект и баланс на цени около 150лв. по долу има няколко обяви. Бих се радвал да ме насочите към някой добър сервиз!
_Вторият ми въпрос е дали някой вече си е сменил талоните, видях тази новина и как се минава през кат искат ли платен данък за 2015г понеже още не е платен?

http://olx.bg/chasti-za-turbo-golf-a-3-i64096382
http://olx.bg/remonten-komplekt-za-turbokompresor-prodazhba-i52188658
http://olx.bg/remont-na-turbo-garantsiya-do-24-mesetsa-i57670492
http://olx.bg/remont-na-turbo-za-leki-avtomobili-80-00lv-i57670264




Потребителски аватар
niko_2317
Мнения: 244
Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот niko_2317 » Вто 31 мар 2015 21:38


:)
Много готини обяви!
Значи цена на ремонтен комплект 80лв! Добре!
Вземам и си го сменям аз....
Така,цена за баланс е 50лв.
Добре,но понеже ще има и труд,цената ще е +120лв
Така ли?
Общо взето,да си пратиш турбината направо да ти я направят.Ще е същитите пари,и няма да пипаш нищо!
А не е ли по добре да си вземеш една средна част на турбината нова и балансирана,да я сложиш сам и направо да караш????
:Mr Green Fun


Потребителски аватар
niko_2317
Мнения: 244
Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот niko_2317 » Вто 31 мар 2015 21:39




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот hvp800 » Вто 31 мар 2015 21:59


Аз лично никога не бих си монтирал такава "НОВА СРЕДНА ЧАСТ" на моята кола. А за рециклирането на турбини, сервизите взимат между 500 и 1000 лв ( AJM е с турбо Гарет gt1749v ) и ако колегата каже откъде е, може и да го насочим към някой турбо сервиз.


Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот cancro » Вто 31 мар 2015 21:59


Аз искам да я пратя да я ремонтират ще е около 150лв.Даже писах с един човек той поиска 150 за цялата работа. Демонтажа, монтажа на турбото както и регулирането ще го направи друг майстор приятел който ще ми вземе около 50лв.! Но ако кажете, че е по добре да сменя средната част ще го направя!Втора ръка турбо също е вариант. От Монтана съм.


Потребителски аватар
niko_2317
Мнения: 244
Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот niko_2317 » Вто 31 мар 2015 22:03


150лв ми се струвт малко!
Още повече със сваляне и качване,още повече с регулиране!
Сигурен ли си в този човек който ти предлага всичко това на тази Убидно ниска цена,за майстор който знае какво прави???


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот Scarchu » Сря 01 апр 2015 8:24


Здравейте колеги,
Преди около 3 години си рециклирах турбото сам-самичък с части от тук: http://turborebuild.co.uk/p/category/0806303264-Garrett+Turbo+Products+and+parts/
По тогавшния курс на валутата, с доставката, ми излезе около 158 лева. 50 лева ми бе баланса в Реал турбо.
От тогава съм изминал около 50000км. и нямам никакви оплаквания!

П.С.: не съм сменял цялата средна част, ами само втулки, сегменти и уплътнения.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот hvp800 » Сря 01 апр 2015 22:06


По информация от личен опит, Реал турбо вече не предлагат услугата " баланс и настройка на турбина". Това ми казаха на мен , ноември или декември, при една от поредните ми смени на турбина :th_up


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот penko_pulev » Сря 01 апр 2015 22:40


Тея пък от риъл турбо тук в Пловдив са такива нещастници ти казвам... И защо не ползвате услугите на Brezel (Богомил) не ми е ясно. Ей това е истински сервиз за турбокомпресори!
http://www.adler-turbo.bg/zashtovadler.html
А от споменатата от колегата горе фирма в Англия аз съм купувал ремонтен комплект. Отдавна беше но колата върви още без проблеми. Дори съм описал процедурата по ремонт на VNT15 в тема тук във форума. Сам на кухненската маса си го оправих, като снемането на размерите правих на работа. После само баланс в някоя от фирмите... Ама тогава Богомил не се занимаваше, иначе веднага при него


Потребителски аватар
bobidonchev
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 8:44
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI 116 ++
Двигател: AJM 2000 god
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот bobidonchev » Чет 02 апр 2015 9:56


Здравейте колеги , моето турбо вчера изпуши яко , настъпах да разминавам и отзаде едни кълбета дим и почна да изхвърля маслото от ауспуха , та сега си търся турбина но незнам точно каква колата ми е AJM мотор 2000год 116 к.с. с чип от Брезел 145 к.с. и ми се ще да сложа турбо от 131 или 150 к.с. дали е възможно обаче .Като гледам рециклирането излиза доста скъпо та мисля да купувам втора ръка , всякакви идеи и съвети са добре дошли. Благодаря предварително


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот kiki1 » Чет 02 апр 2015 12:37


cancro написа:Но ако кажете, че е по добре да сменя средната част ще го направя!Втора ръка турбо също е вариант. От Монтана съм.

С този Дани/дизел майстора/ от вашия град говорил ли си? Мисля,че той продаваше ремонтни комплекти за турбини..


Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот cancro » Пет 03 апр 2015 11:37


Пратих му ЛС чакам отговор.Ако не продава, мисля да си поръчам от turborebuild.co.uk ремонтния комплект. Някой да ми го смени и да го пратя в София за баланс.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот penko_pulev » Пет 03 апр 2015 13:43


Прочети внимателно темата и реши какво да правиш.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=284846


Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот cancro » Съб 04 апр 2015 19:16


Дани не продава ремонтни комплекти. Искам да попитам понеже турбото няма абсолютно никакъв луфт дали дефектиралата част е масления сегмент и дали е одрал оста? Няма луфт понеже не е одрана оста или от другаде се получава луфт?


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо

Мнениеот penko_pulev » Сря 08 апр 2015 23:30


След като няма луфтове или не изтича масло и турбото работи, какво те накара да си мислиш, че има проблем с него? Аксиален и радиален луфт се получава в следствие на износване на така наречения аксиален лагер, сегменти, легла на сегментите, лагерната втулка и т.н. Та защо си го нарочил...? Ако изпуска масло, значи сегментите са за смяна. Ама отвориш ли го, направо сменяй всичко за да ти е мирна главата. Една профилактика няма да му е никак зле на охлюва... Внимавай с променливата геометрия ако има такава... Ако си чел внимателно, знаеш защо!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi82 и 89 госта