Здравейте колеги, турбото ми изпуска масло, но няма луфт. ЕГР е омаслено, във високите обороти пуши сиво, възможно ли е да изпуска от маслен сегмент? Гледам в олх.бг има доста обяви за ремонт на турбо - смяна на ремонтен комплект и баланс на цени около 150лв. по долу има няколко обяви. Бих се радвал да ме насочите към някой добър сервиз!
_Вторият ми въпрос е дали някой вече си е сменил талоните, видях тази новина и как се минава през кат искат ли платен данък за 2015г понеже още не е платен?
http://olx.bg/chasti-za-turbo-golf-a-3-i64096382
http://olx.bg/remonten-komplekt-za-turbokompresor-prodazhba-i52188658
http://olx.bg/remont-na-turbo-garantsiya-do-24-mesetsa-i57670492
http://olx.bg/remont-na-turbo-za-leki-avtomobili-80-00lv-i57670264
Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
- niko_2317
- Мнения: 244
- Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
:)
Много готини обяви!
Значи цена на ремонтен комплект 80лв! Добре!
Вземам и си го сменям аз....
Така,цена за баланс е 50лв.
Добре,но понеже ще има и труд,цената ще е +120лв
Така ли?
Общо взето,да си пратиш турбината направо да ти я направят.Ще е същитите пари,и няма да пипаш нищо!
А не е ли по добре да си вземеш една средна част на турбината нова и балансирана,да я сложиш сам и направо да караш????

Много готини обяви!
Значи цена на ремонтен комплект 80лв! Добре!
Вземам и си го сменям аз....
Така,цена за баланс е 50лв.
Добре,но понеже ще има и труд,цената ще е +120лв
Така ли?
Общо взето,да си пратиш турбината направо да ти я направят.Ще е същитите пари,и няма да пипаш нищо!
А не е ли по добре да си вземеш една средна част на турбината нова и балансирана,да я сложиш сам и направо да караш????

Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
Аз лично никога не бих си монтирал такава "НОВА СРЕДНА ЧАСТ" на моята кола. А за рециклирането на турбини, сервизите взимат между 500 и 1000 лв ( AJM е с турбо Гарет gt1749v ) и ако колегата каже откъде е, може и да го насочим към някой турбо сервиз.
- cancro
- Мнения: 148
- Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
- Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
Аз искам да я пратя да я ремонтират ще е около 150лв.Даже писах с един човек той поиска 150 за цялата работа. Демонтажа, монтажа на турбото както и регулирането ще го направи друг майстор приятел който ще ми вземе около 50лв.! Но ако кажете, че е по добре да сменя средната част ще го направя!Втора ръка турбо също е вариант. От Монтана съм.
- niko_2317
- Мнения: 244
- Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
150лв ми се струвт малко!
Още повече със сваляне и качване,още повече с регулиране!
Сигурен ли си в този човек който ти предлага всичко това на тази Убидно ниска цена,за майстор който знае какво прави???
Още повече със сваляне и качване,още повече с регулиране!
Сигурен ли си в този човек който ти предлага всичко това на тази Убидно ниска цена,за майстор който знае какво прави???
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
Здравейте колеги,
Преди около 3 години си рециклирах турбото сам-самичък с части от тук: http://turborebuild.co.uk/p/category/0806303264-Garrett+Turbo+Products+and+parts/
По тогавшния курс на валутата, с доставката, ми излезе около 158 лева. 50 лева ми бе баланса в Реал турбо.
От тогава съм изминал около 50000км. и нямам никакви оплаквания!
П.С.: не съм сменял цялата средна част, ами само втулки, сегменти и уплътнения.
Преди около 3 години си рециклирах турбото сам-самичък с части от тук: http://turborebuild.co.uk/p/category/0806303264-Garrett+Turbo+Products+and+parts/
По тогавшния курс на валутата, с доставката, ми излезе около 158 лева. 50 лева ми бе баланса в Реал турбо.
От тогава съм изминал около 50000км. и нямам никакви оплаквания!
П.С.: не съм сменял цялата средна част, ами само втулки, сегменти и уплътнения.
Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
По информация от личен опит, Реал турбо вече не предлагат услугата " баланс и настройка на турбина". Това ми казаха на мен , ноември или декември, при една от поредните ми смени на турбина 

-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
Тея пък от риъл турбо тук в Пловдив са такива нещастници ти казвам... И защо не ползвате услугите на Brezel (Богомил) не ми е ясно. Ей това е истински сервиз за турбокомпресори!
http://www.adler-turbo.bg/zashtovadler.html
А от споменатата от колегата горе фирма в Англия аз съм купувал ремонтен комплект. Отдавна беше но колата върви още без проблеми. Дори съм описал процедурата по ремонт на VNT15 в тема тук във форума. Сам на кухненската маса си го оправих, като снемането на размерите правих на работа. После само баланс в някоя от фирмите... Ама тогава Богомил не се занимаваше, иначе веднага при него
http://www.adler-turbo.bg/zashtovadler.html
А от споменатата от колегата горе фирма в Англия аз съм купувал ремонтен комплект. Отдавна беше но колата върви още без проблеми. Дори съм описал процедурата по ремонт на VNT15 в тема тук във форума. Сам на кухненската маса си го оправих, като снемането на размерите правих на работа. После само баланс в някоя от фирмите... Ама тогава Богомил не се занимаваше, иначе веднага при него
- bobidonchev
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 8:44
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI 116 ++
- Двигател: AJM 2000 god
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
Здравейте колеги , моето турбо вчера изпуши яко , настъпах да разминавам и отзаде едни кълбета дим и почна да изхвърля маслото от ауспуха , та сега си търся турбина но незнам точно каква колата ми е AJM мотор 2000год 116 к.с. с чип от Брезел 145 к.с. и ми се ще да сложа турбо от 131 или 150 к.с. дали е възможно обаче .Като гледам рециклирането излиза доста скъпо та мисля да купувам втора ръка , всякакви идеи и съвети са добре дошли. Благодаря предварително
Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
cancro написа:Но ако кажете, че е по добре да сменя средната част ще го направя!Втора ръка турбо също е вариант. От Монтана съм.
С този Дани/дизел майстора/ от вашия град говорил ли си? Мисля,че той продаваше ремонтни комплекти за турбини..
- cancro
- Мнения: 148
- Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
- Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
Пратих му ЛС чакам отговор.Ако не продава, мисля да си поръчам от turborebuild.co.uk ремонтния комплект. Някой да ми го смени и да го пратя в София за баланс.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
Прочети внимателно темата и реши какво да правиш.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=284846
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=284846
- cancro
- Мнения: 148
- Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
- Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
Дани не продава ремонтни комплекти. Искам да попитам понеже турбото няма абсолютно никакъв луфт дали дефектиралата част е масления сегмент и дали е одрал оста? Няма луфт понеже не е одрана оста или от другаде се получава луфт?
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 TDI AJM 1999 - смяна ремонтен комплект турбо
След като няма луфтове или не изтича масло и турбото работи, какво те накара да си мислиш, че има проблем с него? Аксиален и радиален луфт се получава в следствие на износване на така наречения аксиален лагер, сегменти, легла на сегментите, лагерната втулка и т.н. Та защо си го нарочил...? Ако изпуска масло, значи сегментите са за смяна. Ама отвориш ли го, направо сменяй всичко за да ти е мирна главата. Една профилактика няма да му е никак зле на охлюва... Внимавай с променливата геометрия ако има такава... Ако си чел внимателно, знаеш защо!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта