icoico написа:
поправка, ББ ги е осигурил
stoyan0304 написа:
тихо, тихо, да не свалят на 50 ограничението
явно, едната новина ще се окаже първоаприлска партенка. Въпросът е коя

icoico написа:
stoyan0304 написа:
VWGT написа:...явно, едната новина ще се окаже първоаприлска партенка. Въпросът е коя
дърт милиционер написа:Тука по форумите сме много възмутени.....а на вън - хич ни няма. Сами сме си виновни че сме на този хал. Плащайте си данъците , купувайте си винетки.....и си наваляйте главите. Никой не ни е виновен. Овче стадо.
golfer написа:всичко е планирано, нищо няма хей така...
за ремонти пари няма, няма и да има
догодина ще намалят скороста до 60 км.ч.
после ще се появи концесионер готов да вземе на безценица магистралите за да ги поправи на добра воля един вид благотворително и да работи 50 години на загуба като прибира лев и евро от малкото преминаващи коли по тангентата изток/запад.
ама на изтерзания нащенец ще му е все едно както и сега кой ще прави лев на негов гръб.
важното е да шпорим гоуфо по аутобана па утре кво ще става мноу важно
Франция иска да намали скоростта извън града на 80 км/ч
Съветът за национална сигурност по пътя във Франция е готов с проект за намаляване на скоростта извън града от 90 на 80 км/ч. Във връзка с предложението френски асоциации организират масов протест на 12 и 13 април. Документът ще бъде предложен на правителството на 16 май. Според вносителите мярката може да спаси 450 човешки живота годишно.
През март 2011 г. Испания реши да намали максималната скорост на магистрала от 120 на 110 км/ч с цел по-голяма горивна икономия на автомобилите. Вносителите на проекта изчислиха, че това ще намали средния разход в страната с 15%. Двукратният световен шампион във Формула 1 Фернандо Алонсо обаче контрира, че това води до повече задръствания и икономия се постига с други методи. 4 месеца по-късно бе върнато старото ограничение от 120 км/ч в активния летен период.
В Швеция дълги години ограничението за скорост на магистрала бе 110 км/ч, но след обществен натиск правителството бе принудено да го повиши на 120.
У нас преди две години ограничението бе повишено на 140 км/ч, като правителството на ГЕРБ обясни, че на практика това ще важи за новите участъци на магистралите, а на старите ще бъдат поставени ограничителни табели със старите лимити.
Германия все още остава бастион в битката срещу ограниченията за скорост. Извънградските пътища са с ограничение 100 км/ч. Почти всяка година на федерално ниво се предлага налагане на 130 км/ч по аутобаните в цялата страна, но противниците на това винаги печелят спора с представяне на статистика, че именно магистралите са най-сигурните пътища, защото на тях стават най-малко жертви.
nokiangage написа:- не мога да разбера защо хем нямаме пътища, хем имаме максимална скорост от 130+км/ч на магистрала, при положение, че има Европейски държави с десетилетия пред нас в това отношение и то с по-ниска максимална скорост!?!
- който бърза ще тръгне по-рано за да пристигне на време, наистина не е нужно да има толкова загинали хора по пътя при положение
- намаляването на скоростта би намалило вредните емисии, парниковите газове и съответно разхода на автомобилите...
Mihailov78 написа:Държавата е БЕДНА, ако не е ЕС няма да имаме и един нормален път.
polovera_9n3 написа:...На него повече от 140 са му зор- 110 120 са му идеални на магистрала
tabu_bg написа:До колкото четох, проблема са 100 милиона, който ние ги "нямаме".
Mihailov78 написа:Що се напъваме за високи скорости? Я вижте французите:
golf_td написа: Давам пример - пътя от град Поморие до село Каменар ( разстояние 6 км от табела до табела) се кърпи 2 пъти за по малко от един сезон! И в крайна сметка в момента пак е разбит! Това нормално ли е?
инжектопляктор написа: Като сме такива еколози, защо няма отстъпки от данъци за автомобили на пропан-бутан, като замърсяват по-малко?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: williams_vn и 19 госта