Тук няма кой да ми го изчисти по този начин дори да искам, пък и ме е страх че ще ми направят по-голяма беля...

StrEagle написа:хубаво е колекторите да са гладки и полирани, за по-бързо минаване на въздуха, без завихряне
и не трябва да остават стружки или части от четки т.н.
valiosport написа:В двигатела няма как да гледаш с камера без да махнеш главата...
Най-вероятно да са ти чистили отворите в главата към клапаните. Аз точно за тях питам как да ги изчиста, най ме е страх да не паднат боклуци в цилиндъра, някоя по-голяма люспа и да се получи ефекта на хидравличния удар.
А не се ли изчистат отворите към клапаните ефекта от чистенето на колектора се губи...
marttyy написа:Искам да попитам, дали ако се махне напълно EGR - ра и на негово място се сложи следната тръба, какъв ще е ефекта. Става въпрос за ПАСАТ 5.5 131
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 53 госта