Борка, преди година ми избяга ама сега пак дойде при мен :)
Доката ще си остане оригинал с леко "напудряне", все пак това ще е ежедневния ми автомобил.
Още не бях я закупил и приготвих джантите, които купих миналата година на разпродажбата по време на балканската бус среща в Румъния. Обух ги с подходящи гуми и скоро ще ги видим монтирани
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/1.jpg)
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/2.jpg)
След като прибрах доката в Бургас, първата ми работа беше да махна двигателя 2.1 MV 95 к.с. и да подготвя буса за новия мотор 1.9 ТДИ AFN 110 к.с. който чака в гаража. За съжаление предишния собственик не е бил добър стопанин и за една година експоатация само е карал и не е правил никакви ремонти освен най-належащите, за да е в движение буса
![thumb_down :thumb_down](./images/smilies/thumb_down.gif)
След демонтажа на боксера подменихме цялото окачване на буса, шарнири, горни носачи, селенови втулки, кормилни шанги с накрайници, спирачни апарати, спирачни цилиндърчета на задните спирачки, спирачни тръбички, нови жила за ръчната, нови накладки, ремонт на хидравличната рейка (майстора каза че трябва да помисля за друга рейка, тази едвам я е закрепил), смяна на кормилната кутия, която също имаше луфтове. Рециклиране на карето на рейката и т.н.
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/3.jpg)
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/4.jpg)
Задните амортисьори бяха в трагично състояние, изтървали, изгнили, снимките говорят достатъчно. Горните болтове бяха "заварени за втулките на тампоните и се наложи да режем с флекса, после заваряне на гайка на остатъка от болта и развиване с "мамата"
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/5.jpg)
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/7.jpg)
Ауспуха е от пистов мотор, само с него съм поне 15 к.с отгоре
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/6.jpg)
Новите амове Каяба, оригинално старо производство.
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/8.jpg)
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/9.jpg)
Новите задни накладки, цилиндърчета, жила и тръбички.
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/10.jpg)
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/11.jpg)
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/12.jpg)
На това място зад кормилната рейка има сериозна ръжда, която ще почистя на пясъкоструйка, за да си спестя бъдещи проблеми с корозията.
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/13.jpg)
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/14.jpg)
Двигателя:
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/15.jpg)
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/16.jpg)
![Изображение](http://files.offroad-bulgaria.com/PACH/VW%20T3%20Doka%20TriStar/1/17.jpg)
След почистването, следва монтиране на новия двигател, смяна на резервоара с дизелов, подмяна на панелите на задните калници и страничните капаци, както и отстраняване на другите тенекиджийски проблеми. Следва минаване на Технотест и регистрация с новия двигател.
За проекта търся: левия правоъгълен фар, моя е пукнат, предна лява врата (червена), 5-степенна скоростна кутия от 2.1 боксер AAP или друга подобна с диференциал 4.57, хидравлична рейка, пластмасови брони, нож за предната, хубав ауспух от 1.6ТД