Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител.

Мнениеот BobyM » Вто 14 апр 2015 16:56


Здравеите колеги, имам няколко въпроса към вас надявам се да има желаещи да ударят едно рамо с информация :)
Така от известно време бях забелязал, че съединителя отделя сравнително доста високо да не кажа на около 5-6 см от най-горна точка (приблизително) напоследък забелязвам и леки вибраций при тръгване на 1ва с плавно отпускане на съединителя, а също и някак си мъчене при ускорение което ме навежда на мисълта, че май и съединителя и маховика си заминават стремглаво. - Споделете според описаните симптоми на моето мнение ли сте?

2рото за което искам да питам е решил съм да ремонтирам с двумасовия съединител, без преправяне с обикновен
относно това нещо ме интересуват следните неща: за моя двигател (AHF) видях, че дават няколко модела на LUK като единия е 600 0006 00 , а другия е 600 0005 00 та въпроса е според вас кой от 2та е точно за мен?

3то колкото и да е LUK бях чел, че пак има ментета и, че имало как да се познае по-читавия така да се каже по самите "зъбци" така да се каже на съединителя? истина ли е това и как трябва да изглеждат за да е наред?

4то интересувам се въпроса свързан с ремонта колко е сложен и има ли как да се направи точно при този двигател в гараж без канал или на улицата пред нас ? какво представлява самата смяна и т.н. ?


Ще съм много благодарен на колегите които се включат в темата и моля не ме съдете не знам някои неща но съм човек който има желание да се учи и да оправя сам колата си.




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот red.devilll » Вто 14 апр 2015 18:38


Не се занимавай да "ремонтираш" маховика-няма смисъл.И ние искахме да се занимаваме с такава процедура ,но не отказаха на бързо с думите "не карат".Имаш 3 варианта:нов,втора ръка и плътен.Аз лично съм за третия.Карах го до 126 000км и се предаде чак тогава :mhihi


belol
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 20 мар 2009 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот belol » Вто 14 апр 2015 18:48


Аз също съм с третия вариант от около 20000 км. и до сега всичко е точно. :th_up


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот BobyM » Вто 14 апр 2015 20:17


Така явно не съм обяснил като хората мисля да взема двумасовия съединител той нали си е с маховика какво повече има да му ремонтирам ? Просто ще взема нов комплект съединител с маховик? Интересува ме самата смяна какво представлява?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19312
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот stefan4o » Вто 14 апр 2015 20:20


Ами самата смяна представлява - разделяш мотора от кутията, демонтираш старите и монтираш новите. После по обратния ред събираш всичко. Според мен посети сервиз :wink


Потребителски аватар
mitko85
Мнения: 753
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
Автомобил: E91
Двигател: M47
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот mitko85 » Вто 14 апр 2015 20:23


Сваляш кутията, махаш стария, слагаш новия и продължаваш, няма нищо сложно. Купи си и семеринг нов за коляновия вал. Определено на канал или подемник ще е по-лесно отколкото пред блока.


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот BobyM » Вто 14 апр 2015 20:53


В къща съм , на една страна на бордюра не си е работа или става? Някви по специфични инструменти от крик и ключове ще ми трябват ли ?


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот hip-hopotam » Вто 14 апр 2015 21:16


Не е невъзможно без канал да се направи но доста ще се поизмъчиш.
Супер специални инструменти няма.Ако маховика е блокирал в някое си крайно положение може да се наложи да режеш с ъглошлаиф за да се добереш до болтовете че да ги развиеш.
Аз тази кутия я свалям за 1 час на канал и след като заменя необходимите неща,1 час ми трябва да я върна обратно и да е наред всичко,с това искам да ти кажа че кутията не е трудна за демонтаж/монтаж но не знам за хоби-майстор без канал как ще му се стори.


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот BobyM » Сря 15 апр 2015 16:38


А никой не каза сменял ли е с LUK от тези модели ? И каква е разликата между 600 0006 00 и 600 0005 00 ?

Също така в една стара тема бях чел, че един колега беше сменял съединителя без да сваля цялата кутия или е невъзможно ?


helikamov
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
Автомобил: TOYOTA AVENSIS
Двигател: 2WW 2017
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот helikamov » Сря 15 апр 2015 17:12


Без да сваля кутията????
Забрави!!!
Нека да смени съединтел тоз колега /или колежка/, като свали половината кутия :11 :11 :11 :11 :11


Потребителски аватар
mitko85
Мнения: 753
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
Автомобил: E91
Двигател: M47
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот mitko85 » Чет 16 апр 2015 20:48


BobyM написа:И каква е разликата между 600 0006 00 и 600 0005 00 ?

Стар и нов номер от номенклатурата са.
600 0006 00 сменя 600 0005 00.
Свери си часовника с цените, на SACHS целия комплект излиза 870 лева без никакви отстъпки.


helikamov
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
Автомобил: TOYOTA AVENSIS
Двигател: 2WW 2017
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот helikamov » Пет 17 апр 2015 8:55


mitko85, би ли споделил къде е тази цена, че ми предстои такава смяна, но не намирам за под 960лв.
10х.


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот BobyM » Пет 17 апр 2015 9:04


Интересно, но все пак като качество кое е по-добре люк или закс? А и кажете някакви основни. Неща по които мога да разгранича ментето от читавото?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот tdi fen » Пет 17 апр 2015 15:57


luk според мен


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител

Мнениеот BobyM » Пет 17 апр 2015 16:18


Е то и според мен, а и мога да го взема на доста добра цена.
Въпроса е както по горе питах по какво мога да разпозная ментето от оригинала ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 44 госта