Здравеите колеги, имам няколко въпроса към вас надявам се да има желаещи да ударят едно рамо с информация :)
Така от известно време бях забелязал, че съединителя отделя сравнително доста високо да не кажа на около 5-6 см от най-горна точка (приблизително) напоследък забелязвам и леки вибраций при тръгване на 1ва с плавно отпускане на съединителя, а също и някак си мъчене при ускорение което ме навежда на мисълта, че май и съединителя и маховика си заминават стремглаво. - Споделете според описаните симптоми на моето мнение ли сте?
2рото за което искам да питам е решил съм да ремонтирам с двумасовия съединител, без преправяне с обикновен
относно това нещо ме интересуват следните неща: за моя двигател (AHF) видях, че дават няколко модела на LUK като единия е 600 0006 00 , а другия е 600 0005 00 та въпроса е според вас кой от 2та е точно за мен?
3то колкото и да е LUK бях чел, че пак има ментета и, че имало как да се познае по-читавия така да се каже по самите "зъбци" така да се каже на съединителя? истина ли е това и как трябва да изглеждат за да е наред?
4то интересувам се въпроса свързан с ремонта колко е сложен и има ли как да се направи точно при този двигател в гараж без канал или на улицата пред нас ? какво представлява самата смяна и т.н. ?
Ще съм много благодарен на колегите които се включат в темата и моля не ме съдете не знам някои неща но съм човек който има желание да се учи и да оправя сам колата си.
Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Не се занимавай да "ремонтираш" маховика-няма смисъл.И ние искахме да се занимаваме с такава процедура ,но не отказаха на бързо с думите "не карат".Имаш 3 варианта:нов,втора ръка и плътен.Аз лично съм за третия.Карах го до 126 000км и се предаде чак тогава 

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Аз също съм с третия вариант от около 20000 км. и до сега всичко е точно. 

-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Така явно не съм обяснил като хората мисля да взема двумасовия съединител той нали си е с маховика какво повече има да му ремонтирам ? Просто ще взема нов комплект съединител с маховик? Интересува ме самата смяна какво представлява?
- stefan4o
- Мнения: 19312
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Ами самата смяна представлява - разделяш мотора от кутията, демонтираш старите и монтираш новите. После по обратния ред събираш всичко. Според мен посети сервиз 

- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Сваляш кутията, махаш стария, слагаш новия и продължаваш, няма нищо сложно. Купи си и семеринг нов за коляновия вал. Определено на канал или подемник ще е по-лесно отколкото пред блока.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
В къща съм , на една страна на бордюра не си е работа или става? Някви по специфични инструменти от крик и ключове ще ми трябват ли ?
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Не е невъзможно без канал да се направи но доста ще се поизмъчиш.
Супер специални инструменти няма.Ако маховика е блокирал в някое си крайно положение може да се наложи да режеш с ъглошлаиф за да се добереш до болтовете че да ги развиеш.
Аз тази кутия я свалям за 1 час на канал и след като заменя необходимите неща,1 час ми трябва да я върна обратно и да е наред всичко,с това искам да ти кажа че кутията не е трудна за демонтаж/монтаж но не знам за хоби-майстор без канал как ще му се стори.
Супер специални инструменти няма.Ако маховика е блокирал в някое си крайно положение може да се наложи да режеш с ъглошлаиф за да се добереш до болтовете че да ги развиеш.
Аз тази кутия я свалям за 1 час на канал и след като заменя необходимите неща,1 час ми трябва да я върна обратно и да е наред всичко,с това искам да ти кажа че кутията не е трудна за демонтаж/монтаж но не знам за хоби-майстор без канал как ще му се стори.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
А никой не каза сменял ли е с LUK от тези модели ? И каква е разликата между 600 0006 00 и 600 0005 00 ?
Също така в една стара тема бях чел, че един колега беше сменял съединителя без да сваля цялата кутия или е невъзможно ?
Също така в една стара тема бях чел, че един колега беше сменял съединителя без да сваля цялата кутия или е невъзможно ?
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Без да сваля кутията????
Забрави!!!
Нека да смени съединтел тоз колега /или колежка/, като свали половината кутия

Забрави!!!
Нека да смени съединтел тоз колега /или колежка/, като свали половината кутия





- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
BobyM написа:И каква е разликата между 600 0006 00 и 600 0005 00 ?
Стар и нов номер от номенклатурата са.
600 0006 00 сменя 600 0005 00.
Свери си часовника с цените, на SACHS целия комплект излиза 870 лева без никакви отстъпки.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
mitko85, би ли споделил къде е тази цена, че ми предстои такава смяна, но не намирам за под 960лв.
10х.
10х.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Интересно, но все пак като качество кое е по-добре люк или закс? А и кажете някакви основни. Неща по които мога да разгранича ментето от читавото?
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
luk според мен
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110кс. Въпрос относно смяна на съединител
Е то и според мен, а и мога да го взема на доста добра цена.
Въпроса е както по горе питах по какво мога да разпозная ментето от оригинала ?
Въпроса е както по горе питах по какво мога да разпозная ментето от оригинала ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], boichopavlov и 50 госта