Всмукателен колектор-полиране...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 25 яну 2007 13:35


той го разпрашава ...... и после се лепят капчици гориво по стените .... за това не се лъска до стъкло......




Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Пет 26 яну 2007 0:47


8)

Колега Kav4o говорейки за онзи таралеж, мога да ти кажа следното.

Да дивотия е голяма, ама без туи мотора не работи като хората,..
експериментирал съм с това.... 1 варянт беше ,че нарязах всичките бодлли , не савсем до долу ама почти.
Ефекта: колата бяга видимо много, особено като залепиш педала долу на 2 ра,...ела види ко става.....

Негативното: Времето се застуди....палиш .отзад вони на чист бензин... докато загрее таркалясва... не работи стабилно .

Разбрах ,че нема да е така работата....за едната идея питах в ауто + колко паре нов тарлио....277 лв как ти се струват за таз тапотия......
Имам приятел с морга.... 10лв.

Сега карам пак модифициран, парвия ред откъм мотора е отрязан на 50 % ...колата варви загрява нормално няма неизгорял бенз.
Смятам ,че носи ощее малко ...2 ред и него с 50 % ама туи малко по натам... правил съм снимки ако се интересуваш.

Руския брат маха всички бодли до гладко....как пали туи после не ми е ясно .....зимата голема мъка....


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 26 яну 2007 1:49


Wong Fei Hung написа:той го разпрашава ...... и после се лепят капчици гориво по стените .... за това не се лъска до стъкло......

:shock Направо ме съсипахте! Сега трябва да надера колекторите ли, какво......?! :lol: Не съм съгласен с тази теория, но не искам да се впускам в спор с поне 5 човека убедени в обратното. Всеки е свободен да прави каквото иска с колата си, дори и то да е "грешно"!


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пет 26 яну 2007 2:20


Symptom написа:8)

Колега Kav4o говорейки за онзи таралеж, мога да ти кажа следното.

Да дивотия е голяма, ама без туи мотора не работи като хората,..
експериментирал съм с това.... 1 варянт беше ,че нарязах всичките бодлли , не савсем до долу ама почти.
Ефекта: колата бяга видимо много, особено като залепиш педала долу на 2 ра,...ела види ко става.....

Негативното: Времето се застуди....палиш .отзад вони на чист бензин... докато загрее таркалясва... не работи стабилно .

Разбрах ,че нема да е така работата....за едната идея питах в ауто + колко паре нов тарлио....277 лв как ти се струват за таз тапотия......
Имам приятел с морга.... 10лв.

Сега карам пак модифициран, парвия ред откъм мотора е отрязан на 50 % ...колата варви загрява нормално няма неизгорял бенз.
Смятам ,че носи ощее малко ...2 ред и него с 50 % ама туи малко по натам... правил съм снимки ако се интересуваш.

Руския брат маха всички бодли до гладко....как пали туи после не ми е ясно .....зимата голема мъка....

Ами мога да кажа само-благодаря за споделения опит :wink:
Но въпреки това когато някой слага 2 карбуратора и съответно колектори вътре няма таралежи,не знам на инджекциона дали има :gruebel
Толкова ли е зле като е студена колата :?


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Пет 26 яну 2007 8:43


8) Ами все си мисля ,че карба хомогнизира много по-добре сместа отколкото моното..
Ако си запалиш мотора без пластмасовата кутия, ще видиш как инжектора църка,върху клапата а бензина "тича" към процепа .Моното е своево рода дюза на Лавал .Благодарение на късите ни колектори имаме сравнително калпаво хомогенизиране и затуи процеса се крепи с разни неща.

Таралежа се нагрява бая да ти кажа.Той е термистор нагрява и след това спира след като колата загрее.Това един път, а и не забравяи ,че водата също топли колектора....зимата ок ...ама лятото получаваме бонус....гореща смес...... :roll:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 26 яну 2007 8:51


Но въпреки това когато някой слага 2 карбуратора и съответно колектори вътре няма таралежи,не знам на инджекциона дали има


Да ама къде се слагат карбураторите :) и къде пръскат дюзите на MPI ;) близо до главата където е топло... а моното и карбуратора са далече ... ;) и докато захрее ..... ;)

Neon .... никой не е съвършен ..хаха шегувам се... естествено всеки да прави каквото си иска .. :)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 26 яну 2007 9:24


Symptom написа:8)

Колега Kav4o говорейки за онзи таралеж, мога да ти кажа следното.

Да дивотия е голяма, ама без туи мотора не работи като хората,..
експериментирал съм с това.... 1 варянт беше ,че нарязах всичките бодлли , не савсем до долу ама почти.
Ефекта: колата бяга видимо много, особено като залепиш педала долу на 2 ра,...ела види ко става.....

Негативното: Времето се застуди....палиш .отзад вони на чист бензин... докато загрее таркалясва... не работи стабилно .

При тунинга и доработките почти винаги постигаш едно нещо за сметка на друго ;)

Карам без тоя таралеж от 2 години - немам ядове....


Потребителски аватар
xfiles
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xfiles » Пет 26 яну 2007 11:07


нито имам ядове с изгладените колектори ,нито с окастрения таралеж. 8)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 26 яну 2007 22:51


А колеги нали и на 1,6 и карбураторните мотори пак има таралежи или се бъркам, защото бях видял на един голф с карбуратор но незнам дали не беше преправян от моно към карбуратор


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 26 яну 2007 23:11


Това с таралежа и полирането на всмукатения колектор трябва да го пробвам, въпроса, е че съм ламер и трябва някой да ми го направи.

Както и вентилацията на картерните газове.

Продължавайте да пишете, че ми стана интересно.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 26 яну 2007 23:25


niikoo_1 написа:Това с таралежа и полирането на всмукатения колектор трябва да го пробвам, въпроса, е че съм ламер и трябва някой да ми го направи.

Ей тук има малко инфо за "таралежа" ;)
ЦЪК


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 26 яну 2007 23:34


Благодаря за инфото :)


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 27 яну 2007 0:06


Когато мотора е пълен инжекцион мисля че може да се полира колектора,ако щете и до блясък ,нали все пак горивото се впръсква от инжектора директно в цилиндъра :roll: Поправете ме ако бъркам,само че имам колектор от мотор 8V,и като гледам тия дълги и извити смукателни тръби не ми е ясно с какъв инстумент мога да бръкна и да ги полирам :roll: Някакви идеи за home made..... :wink:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Съб 27 яну 2007 4:59


niikoo_1 написа:Това с таралежа и полирането на всмукатения колектор трябва да го пробвам, въпроса, е че съм ламер и трябва някой да ми го направи.

Както и вентилацията на картерните газове.

Продължавайте да пишете, че ми стана интересно.

А тая вентилация що се прави :?

ivkata написа:Когато мотора е пълен инжекцион мисля че може да се полира колектора,ако щете и до блясък ,нали все пак горивото се впръсква от инжектора директно в цилиндъра :roll: Поправете ме ако бъркам,само че имам колектор от мотор 8V,и като гледам тия дълги и извити смукателни тръби не ми е ясно с какъв инстумент мога да бръкна и да ги полирам :roll: Някакви идеи за home made..... :wink:

Тука си прав-на пълната инджекция може и до огледало ...а за инструмент има такъв ама трябва да потърсиш.В момента и не мога да се сетя как се казваше :?


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 27 яну 2007 10:41


ivkata написа:Когато мотора е пълен инжекцион мисля че може да се полира колектора,ако щете и до блясък ,нали все пак горивото се впръсква от инжектора директно в цилиндъра :roll: Поправете ме ако бъркам,само че имам колектор от мотор 8V,и като гледам тия дълги и извити смукателни тръби не ми е ясно с какъв инстумент мога да бръкна и да ги полирам :roll: Някакви идеи за home made..... :wink:

Баце,гумен маркуч,набиваш му в единия край едно желязо за да хванеш към дрелката.А в другия край маркуча го цепиш на две, слагаш шкурката в процепа овиваш я,и си готов за рокендрол.
Маркуча гледай да е по-здрав,защото загрява и омеква.По принцип съм виждал едни жила отгоре заляти с каучук-доста са гъвкави,ама не мога да те опътя от каде да си купиш.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта