Всмукателен колектор-полиране...
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

Колега Kav4o говорейки за онзи таралеж, мога да ти кажа следното.
Да дивотия е голяма, ама без туи мотора не работи като хората,..
експериментирал съм с това.... 1 варянт беше ,че нарязах всичките бодлли , не савсем до долу ама почти.
Ефекта: колата бяга видимо много, особено като залепиш педала долу на 2 ра,...ела види ко става.....
Негативното: Времето се застуди....палиш .отзад вони на чист бензин... докато загрее таркалясва... не работи стабилно .
Разбрах ,че нема да е така работата....за едната идея питах в ауто + колко паре нов тарлио....277 лв как ти се струват за таз тапотия......
Имам приятел с морга.... 10лв.
Сега карам пак модифициран, парвия ред откъм мотора е отрязан на 50 % ...колата варви загрява нормално няма неизгорял бенз.
Смятам ,че носи ощее малко ...2 ред и него с 50 % ама туи малко по натам... правил съм снимки ако се интересуваш.
Руския брат маха всички бодли до гладко....как пали туи после не ми е ясно .....зимата голема мъка....
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Wong Fei Hung написа:той го разпрашава ...... и после се лепят капчици гориво по стените .... за това не се лъска до стъкло......


- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Symptom написа:8)
Колега Kav4o говорейки за онзи таралеж, мога да ти кажа следното.
Да дивотия е голяма, ама без туи мотора не работи като хората,..
експериментирал съм с това.... 1 варянт беше ,че нарязах всичките бодлли , не савсем до долу ама почти.
Ефекта: колата бяга видимо много, особено като залепиш педала долу на 2 ра,...ела види ко става.....
Негативното: Времето се застуди....палиш .отзад вони на чист бензин... докато загрее таркалясва... не работи стабилно .
Разбрах ,че нема да е така работата....за едната идея питах в ауто + колко паре нов тарлио....277 лв как ти се струват за таз тапотия......
Имам приятел с морга.... 10лв.
Сега карам пак модифициран, парвия ред откъм мотора е отрязан на 50 % ...колата варви загрява нормално няма неизгорял бенз.
Смятам ,че носи ощее малко ...2 ред и него с 50 % ама туи малко по натам... правил съм снимки ако се интересуваш.
Руския брат маха всички бодли до гладко....как пали туи после не ми е ясно .....зимата голема мъка....
Ами мога да кажа само-благодаря за споделения опит

Но въпреки това когато някой слага 2 карбуратора и съответно колектори вътре няма таралежи,не знам на инджекциона дали има

Толкова ли е зле като е студена колата

-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

Ако си запалиш мотора без пластмасовата кутия, ще видиш как инжектора църка,върху клапата а бензина "тича" към процепа .Моното е своево рода дюза на Лавал .Благодарение на късите ни колектори имаме сравнително калпаво хомогенизиране и затуи процеса се крепи с разни неща.
Таралежа се нагрява бая да ти кажа.Той е термистор нагрява и след това спира след като колата загрее.Това един път, а и не забравяи ,че водата също топли колектора....зимата ок ...ама лятото получаваме бонус....гореща смес......

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Но въпреки това когато някой слага 2 карбуратора и съответно колектори вътре няма таралежи,не знам на инджекциона дали има
Да ама къде се слагат карбураторите




Neon .... никой не е съвършен ..хаха шегувам се... естествено всеки да прави каквото си иска ..

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Symptom написа:8)
Колега Kav4o говорейки за онзи таралеж, мога да ти кажа следното.
Да дивотия е голяма, ама без туи мотора не работи като хората,..
експериментирал съм с това.... 1 варянт беше ,че нарязах всичките бодлли , не савсем до долу ама почти.
Ефекта: колата бяга видимо много, особено като залепиш педала долу на 2 ра,...ела види ко става.....
Негативното: Времето се застуди....палиш .отзад вони на чист бензин... докато загрее таркалясва... не работи стабилно .
При тунинга и доработките почти винаги постигаш едно нещо за сметка на друго

Карам без тоя таралеж от 2 години - немам ядове....
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
niikoo_1 написа:Това с таралежа и полирането на всмукатения колектор трябва да го пробвам, въпроса, е че съм ламер и трябва някой да ми го направи.
Ей тук има малко инфо за "таралежа"

ЦЪК
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Когато мотора е пълен инжекцион мисля че може да се полира колектора,ако щете и до блясък ,нали все пак горивото се впръсква от инжектора директно в цилиндъра
Поправете ме ако бъркам,само че имам колектор от мотор 8V,и като гледам тия дълги и извити смукателни тръби не ми е ясно с какъв инстумент мога да бръкна и да ги полирам
Някакви идеи за home made..... 



- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
niikoo_1 написа:Това с таралежа и полирането на всмукатения колектор трябва да го пробвам, въпроса, е че съм ламер и трябва някой да ми го направи.
Както и вентилацията на картерните газове.
Продължавайте да пишете, че ми стана интересно.
А тая вентилация що се прави

ivkata написа:Когато мотора е пълен инжекцион мисля че може да се полира колектора,ако щете и до блясък ,нали все пак горивото се впръсква от инжектора директно в цилиндъраПоправете ме ако бъркам,само че имам колектор от мотор 8V,и като гледам тия дълги и извити смукателни тръби не ми е ясно с какъв инстумент мога да бръкна и да ги полирам
Някакви идеи за home made.....
Тука си прав-на пълната инджекция може и до огледало ...а за инструмент има такъв ама трябва да потърсиш.В момента и не мога да се сетя как се казваше

ivkata написа:Когато мотора е пълен инжекцион мисля че може да се полира колектора,ако щете и до блясък ,нали все пак горивото се впръсква от инжектора директно в цилиндъраПоправете ме ако бъркам,само че имам колектор от мотор 8V,и като гледам тия дълги и извити смукателни тръби не ми е ясно с какъв инстумент мога да бръкна и да ги полирам
Някакви идеи за home made.....
Баце,гумен маркуч,набиваш му в единия край едно желязо за да хванеш към дрелката.А в другия край маркуча го цепиш на две, слагаш шкурката в процепа овиваш я,и си готов за рокендрол.
Маркуча гледай да е по-здрав,защото загрява и омеква.По принцип съм виждал едни жила отгоре заляти с каучук-доста са гъвкави,ама не мога да те опътя от каде да си купиш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта