голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при старт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
viruses79
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 28 мар 2015 21:55
Автомобил: Golf 4 1.9tdi
Двигател: ALH
Местоположение: Видин

голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при старт

Мнениеот viruses79 » Чет 23 апр 2015 20:19


Колеги, на какво може да се дължи неравномерната работа на дигателя?
Като запаля колата пуши бяло, мирише на нафта и за около 10-15секунди работи неравномерно. Пушенето го има постоянно, но претрисането само при първоначалното стартиране при студен двигател. При топъл го няма но си пуши. Антифриза не изчезва, маслото също. Идей?

П.С. ако гумичките на клапаните пропускат масло при по-продължителен покой на колата, какво ще се получи при старт на двг-то?




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот Zinoto » Пет 24 апр 2015 17:02


Трябва да се види центровката и помпата на диагностика. Само студена ли го прави или и топла? Времето е доста топло за да имаш проблем при първи старт за деня, но сутрин рано си се случва да е около 0 градуса. От къде си?


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот lubo007 » Пет 24 апр 2015 17:12


СПОРЕД МЕН ВИЖ СВЕЩИТЕ! ако някоя неработи хвърля сурова нафта и притриса!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот Zinoto » Пет 24 апр 2015 19:50


lubo007 написа:СПОРЕД МЕН ВИЖ СВЕЩИТЕ! ако някоя неработи хвърля сурова нафта и притриса!

Това при ТДИ се случва при температури от минус 7-8 градуса надолу. Колегата пише, че пуши бяло постоянно,а свещите не работят постоянно. Може да се окаже и износена помпа.


zahri-emin
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 07 авг 2009 11:17
Автомобил: Seat
Двигател: ALH
Местоположение: smolqn

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот zahri-emin » Пет 24 апр 2015 19:53


Претрисане и неравномерна работа може да имаш и от разпръсквач.
При мен беше така, минах на 205-ци (от 110коня asv)и проблема изчезна.


Потребителски аватар
viruses79
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 28 мар 2015 21:55
Автомобил: Golf 4 1.9tdi
Двигател: ALH
Местоположение: Видин

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот viruses79 » Пет 24 апр 2015 22:19


Zinoto написа:Трябва да се види центровката и помпата на диагностика. Само студена ли го прави или и топла? Времето е доста топло за да имаш проблем при първи старт за деня, но сутрин рано си се случва да е около 0 градуса. От къде си?

Днес смених агранажния ремък, ролки и водна помпа. Центровката е наред. Проблема си остава. Когато не е палена от около 6-7 часа работи на три цилиндъра за около 10-15 секунди и се оправя. След това колкото и да я паля, няма проблеми. Белия пушек го има постоянно. Видин.

Последна промяна от viruses79 на Пет 24 апр 2015 22:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
viruses79
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 28 мар 2015 21:55
Автомобил: Golf 4 1.9tdi
Двигател: ALH
Местоположение: Видин

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот viruses79 » Пет 24 апр 2015 22:26


Zinoto написа:
lubo007 написа:СПОРЕД МЕН ВИЖ СВЕЩИТЕ! ако някоя неработи хвърля сурова нафта и притриса!

Това при ТДИ се случва при температури от минус 7-8 градуса надолу. Колегата пише, че пуши бяло постоянно,а свещите не работят постоянно. Може да се окаже и износена помпа.

Какво значи износена помпа?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот Zinoto » Съб 25 апр 2015 9:25


Имал съм такъв случай, точно с този мотор, компресията си беше добра на всички цилиндри, но първото палене особено при ниски температури беше такова с бял пушек и менене на обороти 10 секудни. Пушеше леко бял лютив дим докато не дигне поне 80 градуса. След регулиране на помпата се подобри значително, дори и разхода падна. Като загрее и настъпиш рязко газта изпушва ли черно?


Потребителски аватар
viruses79
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 28 мар 2015 21:55
Автомобил: Golf 4 1.9tdi
Двигател: ALH
Местоположение: Видин

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот viruses79 » Съб 25 апр 2015 17:38


Помпата е регулирана перфектно. Пушенето го има постоянно, и след ксто загрее. И не е малко. Черен пушек няма дори и като я форсирам.

Последна промяна от radotom на Съб 25 апр 2015 20:17, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутона 'Цитат', има и бутон 'Нов Отговор', Моля, ползвайте него!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот Zinoto » Съб 25 апр 2015 20:36


"Помпата е регулирана перфектно" Какво влагаш в това? Дизел, който няма филтър за твърди частици, при форсиране на място трябва да изпуши поне малко тъмен пушек, иначе е бедна сместа. При бедна смес може да има симптомите, които описваш. Ако центровката ти е също толкова "перфектна", тогава премери компресията.


Потребителски аватар
viruses79
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 28 мар 2015 21:55
Автомобил: Golf 4 1.9tdi
Двигател: ALH
Местоположение: Видин

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот viruses79 » Съб 25 апр 2015 22:39


Майстора който смени агр. ремък каза че е центровал всичко както трябва. А компресията е мерена на студен двигател - 24, 25, 27, 24.

Последна промяна от ivostefanov на Нед 26 апр 2015 5:29, променено общо 1 път.
Причина: Още един безсмислен цитат и темата ще бъде изтрита!!!


tedoto
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
Двигател: AFN 1998

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот tedoto » Нед 26 апр 2015 7:45


Колегата по-горе ти е дал другата възможна причина - разпръсквачи. И при мен имаше такъв бял пушек, и неравномерна работа на двигателя. Известно време беше така, после започна и теч от дюзите.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот Zinoto » Нед 26 апр 2015 9:06


С тази компресия 24, ако беше АФН или 1Z, но при теб е малко, може някой клапан да не затваря добре, мотора сигурно е шумен, според мен ако е проблема в пикаещ разпръсквач при форсиране ще пуши черно. Бедна смес съчетано с малка компресия прави точно бял пушек защото нафтата се изпарява.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот vlado_tonev » Нед 26 апр 2015 9:34


Айде и аз да се включа с абсолютно същия мотор и проблем.Единствената разлика е че при по-дълъг преход (София-Пловдив)при мен всичко става нормално и колата заработва перфектно.Следващия ден се повтаря същото.На празен ход оборотите се менят от 903 падат до 820 за част от секундата и така постоянно.За мен това е загадка.Никси установи че когато е натиснат съединителя не играят оборортите,но сега и при натиснат се проявява този ужасен проблем,които поражда леки,но много дразнещи вибрации в купето.Щях да отида и до колегата Zinoto,даже се чухме,но засега няма как.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9тди ALH неравномерна работа на двг-то при стар

Мнениеот vanesto » Нед 26 апр 2015 11:09


viruses79 написа:Майстора който смени агр. ремък каза че е центровал всичко както трябва.

Ангренажа разбрахме, че е центрован, но помпата какво значи, че е регулирана перфектно? За едни един аванс е перфектен, за друг не е. Гледали ли сте на Ваг-ком тайминга, аванса? За мен проблема ти е в помпата. Ако трябва смени майстора.
vlado_tonev написа:Никси установи че когато е натиснат съединителя не играят оборортите,но сега и при натиснат се проявява този ужасен проблем,които поражда леки,но много дразнещи вибрации в купето.

Замислял ли си се за маховика?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Andonov, gemballa и 77 госта