КR блок със 8 V.глава?
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
КR блок със 8 V.глава?
Здравейте колеги,интересува ме дали някой е слагал 8 клапанова глава от EV/GZ на блок със бутала от KR и какво ще се получи като степен на сгъстяване и каква дебелина да бъде гарнитурата?Разбрах че дюзите могат да се сменят със електрически само на О пръстени!Със тези части разполагам в момента затова не мисля да слагам 16кл. глава!Имам и глава от RP но смукателните клапани са 2мм.по-малки затова реших да сложа от мех.инжекцион.Приемам всякакви съвети, двигателя ще се ползва ежедневно !
- mitkutuuu
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: MK2 16VT
- Местоположение: Варна
Re: КR блок със 8 V.глава?
Ако не се лъжа към 12.84 идваше степента но само съм смятал и нямам лични наблюдения
- caro
- Мнения: 568
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: КR блок със 8 V.глава?
Щом е ежедневка защо ти е кола която трябва да се кара с 100 октана.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: КR блок със 8 V.глава?
16:1 е степента с нормална гарнитура!
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: КR блок със 8 V.глава?
Ще се кара само на пропан бутан ,поне засега защото мех.инжекция не е много стока!Според вас каква гарнитура/дебелина да сложа?Шлайфа беше само 1 десета.
Бензинът ще бъде алтернатива ако се наложи да го има!
Горивната камера е около 28мл.диаметър 81мм.буталото излиза 1мм. от блока!
Бензинът ще бъде алтернатива ако се наложи да го има!
Горивната камера е около 28мл.диаметър 81мм.буталото излиза 1мм. от блока!
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: КR блок със 8 V.глава?
8в глава може с бутала от 1.8Т 20В, едната ми кола е в такава конфигурация при степен от 13,7:1
нима мислиш, че може да караш на 16:1 ежедневна кола!?
нима мислиш, че може да караш на 16:1 ежедневна кола!?
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: КR блок със 8 V.глава?
Не мисля че е 16;1 защото от-измерените данни излиза 13. В момента е на около 2,3 градуса предварение(предполагам) и стартера върти като чекрък мотора!Още не съм настройвал и не зная до колко градуса ще стигна.Празния ход е нормален.
Последна промяна от kiro rachnata на Сря 29 апр 2015 23:08, променено общо 1 път.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: КR блок със 8 V.глава?
Мислил... степен не се мери с мислене ... и какъв е смисъла тогава да пускаш тема, питайки каква степен идва в тази конфигурация?!
хем не можеш да си я сметнеш, хем твърдиш, че не е толкова, колкото ти казвам.
Стартерът върти без проблем и дизелов мотор с доста по-висока степен, имаш уникално мерило за степен на сгъстяване. Успех!
хем не можеш да си я сметнеш, хем твърдиш, че не е толкова, колкото ти казвам.
Стартерът върти без проблем и дизелов мотор с доста по-висока степен, имаш уникално мерило за степен на сгъстяване. Успех!
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: КR блок със 8 V.глава?
Степента е сметната(не от мен)!Идеята на темата беше да разбера дали ще стнае със тази глава или да търся друга. Защо да не пускам тема, нали тук в форума има компетентни колеги уж.Благодаря че се включи но, нямаше нужда от острия ти тон.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: КR блок със 8 V.глава?
За острия тон нямам намерение да обяснявам. Очевидно си от типа хора дето всъщност не питат, ами искат някой да им потвърди теорията, а не дали е вярно. Съгласяват се единствено с това, което им отърва, както и да е... За трети път ти казвам, че степента е 16:1
камерата в самата глава на кр-а е около 48 кубика, буталата надстърчат, оттам и 45 кубика на горивната камера
на кр -а 450 кубика на цилиндър, при 10:1 степен идва 45 кубика камера, колкото си е оригинално. умишлено не вкаравам в сметките гарнитурата, понеже е еднаква и при 8в и при 16в, смятам я като част от блока
8в главата е 30 кубика, сток нерязана.
горивната камера идва 27 кубика, ако се сложи 8в глава на кр-ско дъно
450/27=16,7
16,7:1
Оттук нататък вярвай на който искаш.
камерата в самата глава на кр-а е около 48 кубика, буталата надстърчат, оттам и 45 кубика на горивната камера
на кр -а 450 кубика на цилиндър, при 10:1 степен идва 45 кубика камера, колкото си е оригинално. умишлено не вкаравам в сметките гарнитурата, понеже е еднаква и при 8в и при 16в, смятам я като част от блока
8в главата е 30 кубика, сток нерязана.
горивната камера идва 27 кубика, ако се сложи 8в глава на кр-ско дъно
450/27=16,7
16,7:1
Оттук нататък вярвай на който искаш.
- potrebitel19
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 22 сеп 2010 17:50
- Автомобил: VW PASSAT 35I
- Двигател: AAA
- Местоположение: Търговище
Re: КR блок със 8 V.глава?
Аз тая зима си правих такъв експеримент. KR блок и бутала и глава от RP. Пуснах шлайф на главата, пасване на клапани и така. После сцепих бутало, защото удари главата. Имах проблем с делкото(не спря да чатка)
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: КR блок със 8 V.глава?
Със оригиналното делко не става защото като се нагласят ниските обороти и нагоре започва да чука аванса а като се нагласят високите започва да забива в ниските.Трябва или със адванс коректор или да се промени усилието на центрубежния регулатор в делкото зада има по-малко предварение в високите обороти(след 3500).
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: КR блок със 8 V.глава?
Високата степен върви в комбинация с по-агресивен вал, иначе се влошава пълненето във високите
- caro
- Мнения: 568
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: КR блок със 8 V.глава?
potrebitel19 написа:Аз тая зима си правих такъв експеримент. KR блок и бутала и глава от RP. Пуснах шлайф на главата, пасване на клапани и така. После сцепих бутало, защото удари главата. Имах проблем с делкото(не спря да чатка)
Сцепих или пробих бутало, ако си го сцепил или поне аз така го разбирам е на поне на две парчета,ако е пробито с дупка в средата е от бедна смес.Същото и за чаткането на делкото или лабав бензинец или голямо предварение.По научно му на чаткането на делкото му казват детонации!
С какво "делко" караш с вакуумно или електронно?
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: КR блок със 8 V.глава?
Тихичко чета много подобни на тази теми....и все не успявам да разбера с авансите как се справяте?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта