radotom, благодаря за отговора и пожеланията!
Оборотомера мисля, че не прави номера защото и звука от двигателя е различен от преди. При каране в града- никакъв проблем, нито при тръгване, нито при ниска скорост и предавка. Освен леко дрънчене, което изчезва когато натисна съединителя, а когато колата загрее не го чувам изобщо. Приятел ми каза, че най- вероятно е от лагер.
Близките дни ще закарам колата при майстор да смени маслото и да каже къде е проблема.
Поздрави!
Проблем с включването на скорости
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Колеги,като купих моят пасат (от човек) имаше същите проблеми със скоростите както описаните тук, но смазах обилно с грес "онова нещо с " върху скоростната кутия където се събират жилата. А също така изчаквам хубаво да се успокоят оборотите и тогава давам на задна или на първа.На пета също "прехъркваше" но след смазването мисля че проблема се поизглади.Понякога когато ще давам на задна, включвам първо на втора и чак след това задната. Незнам , дано да не си втълпявам, но проблемите с превключването на скоростите се оправиха!
Успех!
Успех!
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
Значи оня ден се загледах в тая джаджа дето са жилата на нея и се върти насам натам като включвам скороссти(ако може някой да каже как се нарича това нещо).Ами беше наква суха такава и я омацах с грес.Викам си щом има триене трябва да има и смазване
Не съм я карал много оттогава но ми се струва че са по добре скоростите.Мисля като сменя амортисъорите да я опъна да видя как е и ще ви кажа дали има ефект

- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
faf4o написа:Значи оня ден се загледах в тая джаджа дето са жилата на нея и се върти насам натам като включвам скороссти(ако може някой да каже как се нарича това нещо)
С прсти думи това е избирача на предавките.Жилата го движат, а той от своя страна мърда вилките на предавките в скоростната кутия и ги превключва.
faf4o написа:Значи оня ден се загледах в тая джаджа дето са жилата на нея и се върти насам натам като включвам скороссти(ако може някой да каже как се нарича това нещо).Ами беше наква суха такава и я омацах с грес.Викам си щом има триене трябва да има и смазванеНе съм я карал много оттогава но ми се струва че са по добре скоростите.Мисля като сменя амортисъорите да я опъна да видя как е и ще ви кажа дали има ефект
А дали няма да започне да полепва прах върху греста? И резултата след време да бъде

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
faf4o написа:Ами добър въпрос?Ама мисля че не.Нали постоянно се движи и няма да има визможност да клеяса...май?
Моето съм го смазал от два месеца и още не клеасало и прашасало, а освен това там постоянно си се движи и затопля и няма как да клеаса, освен това е добре да се смаже с хубава грес

Последна промяна от mafiota на Сря 24 яну 2007 14:06, променено общо 1 път.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
niki_ABF написа:При мен проблема се оказа, че в скоростната кутия няма масло. Кутията събира 1.8 литра. Долях валволин 75W90, цена 20лв литъра.
Защо доля - знаеш ли какво е имало преди това в кутията ? И дори и да си сигурен, при положение че е било по-малко, май само прилича на масло. Така или иначе си купил 2 литра масло ... Просто щеше да бъдеш по-спокоен.
gr_kanev написа:niki_ABF написа:При мен проблема се оказа, че в скоростната кутия няма масло. Кутията събира 1.8 литра. Долях валволин 75W90, цена 20лв литъра.
Защо доля - знаеш ли какво е имало преди това в кутията ? И дори и да си сигурен, при положение че е било по-малко, май само прилича на масло. Така или иначе си купил 2 литра масло ... Просто щеше да бъдеш по-спокоен.
Не се изразих правилно. Може да се каже, че съм сменил маслото- майстора дренира скоростната кутия, изтече около 100- 150 мл масло- изглеждаше като ново (поне на цвят и мирис), после доля валволина, докато почна да тече от пробката. Събра 1.8 литра.
Не видях откъде може да е изтекло, около кутията е сухо.
- Dart
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги бих искал да кажа 2 думи и аз по въпроса. Проблема при мен беше при включване на 1ва - влизаше трудно. След консултация със "специалист" ми беше заявено,че това е някакъв синхронизатор и цялото удоволствие по оправянето му ще струва около 300лв. Увесил нос отидох при "начинаещ" Той ми смени маслото в скоростната кутия и намаза "джаджата",която е при жилата и тях самите с масло от пръчката на двигателя. Посъветва ме от време на време при проверка на маслото да капвам по няколко капки на горепосочените места. От тогава минаха 5 години и не съм имал никакви проблеми със скоростите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта