


Въпрос за окачване на голф 4
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: Чет 11 юли 2013 21:02
- Автомобил: GOLF 4 1.6
- Двигател:
- Местоположение: Sliven
Въпрос за окачване на голф 4
Проблем ли ще е ако сложа спортни пружини само отпред? Отзад ще стане ли по висока ще имам проблеми като цяло? Благодаря предварително за отговорите колеги
Re: Въпрос за окачване на голф 4
Дали ще е проблем....... ами колата ще изглежда зле с навирената задница, управлението ще се влоши и ще стане много по нестабилна в завойте. Само спортни пружини без амортесьори означава бърза смърт за последните. Ако тези неща не те притесняват проблеми няма да имаш. 

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за окачване на голф 4
За първата част съм съгласен, а за втората може ли да попитам колко ще е бърза смъртта на стандартните амортисьори колега? 

- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Въпрос за окачване на голф 4
Понижаване с до 40 мм няма проблем за стандартните амортисьори.
Re: Въпрос за окачване на голф 4
nokiangage написа:За първата част съм съгласен, а за втората може ли да попитам колко ще е бърза смъртта на стандартните амортисьори колега?
Aми при мен изкараха 2 месеца, сложих пружини Apex от ТТ. Вярно, че съм дизел и тежеста е повече от 1,6 бензин ,ама все пак. Отделно от това-какъв е смисъла да слагаш пружини, като със стоковите амове пак ще подскачаш и ще се люлееш все едно си на батут

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за окачване на голф 4
Явно онези незнаещите от H&R и другите подобни фирми са се занимавали бая време с глупости да правят по-ниски пружини за стандартни амортисьори понеже им уби сегмента...
Сега сериозно, има значение състоянието на амортисьорите, на които слагаш по ниски пружини - твоите са издържали 2 месеца, моите са вече над 2 години+ и няма проблем, а и другото по-важно според мен е какви пружини ще сложиш, тоест дали -40мм или -60/75мм. Това май би оказало по-голямо влияние, нали? 


- Tipsy
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Въпрос за окачване на голф 4
Започна се пак една обширна тема, почти толкова голяма колкото да злагам ли газ на бензина и бензин или дизел.
Факт е, че много производители не признават гаранцията на стандартните амортисьори ако са на ниска пружина.
Факт е, че накланянето в завои и подскачането по неравности е по-голяма при ниска пружина и стандартен амортисьор.
Факт е, че много производители не признават гаранцията на стандартните амортисьори ако са на ниска пружина.
Факт е, че накланянето в завои и подскачането по неравности е по-голяма при ниска пружина и стандартен амортисьор.
Re: Въпрос за окачване на голф 4
hvp800 написа:Aми при мен изкараха 2 месеца, сложих пружини Apex от ТТ. Вярно, че съм дизел и тежеста е повече от 1,6 бензин ,ама все пак...
За пръв път чувам за Ауди ТТ 1,6 бензин?
Re: Въпрос за окачване на голф 4
hvp800 написа:... Само спортни пружини без амортесьори означава бърза смърт за последните. ...
Ако това беше вярно от VW едва ли щеше заводски да слагат пружини/спортни/ Eibach със заводските амортисиори на Голф 4/Бора

- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Въпрос за окачване на голф 4
По вашата логика, тези дето слагат спортни амортисьори са доста не разбиращи. Вместо да сложат само едни пружини на стандартните амортисьори?
Логиката ви се сравнява на това, да сложиш нископрофилни гуми, на колата при положение, че я караш на село. Дали ще издържат и 1 сезон, не се знае знае ли се!? НЕ споря с никой, но едното няма нищо общо с другото. Ако сте сложили на НОВИ амортисьори спортни пружини е едно, а да сложиш на оригинални амортисьори спортни пружини е друго. 


Re: Въпрос за окачване на голф 4
joromnt написа:hvp800 написа:Aми при мен изкараха 2 месеца, сложих пружини Apex от ТТ. Вярно, че съм дизел и тежеста е повече от 1,6 бензин ,ама все пак...
За пръв път чувам за Ауди ТТ 1,6 бензин?
Aвтора на темата е със 1,6 бензин ( според описанието му ) а за ТТ 1,6, ами ако четеш по-внимателно ще чуваш по–добре

А за
дали пък точно от VW слагат едни и същи "заводски" амортесЬОри на голфовете си..... не ми се обеснява повече.joromnt написа: Eibach със заводските амортисиори на Голф 4/Бора
Карайте си спортните пружини със "заводските" амове и те така, даже може и да им подложите по една гайка на лагера и така ще си направите "регулируемо окачване" , че даже ще е заводско.......
Tipsy написа:Започна се пак една обширна тема, почти толкова голяма колкото да злагам ли газ на бензина и бензин или дизел.
Факт е, че много производители не признават гаранцията на стандартните амортисьори ако са на ниска пружина.
Факт е, че накланянето в завои и подскачането по неравности е по-голяма при ниска пружина и стандартен амортисьор.

Re: Въпрос за окачване на голф 4
УУууу, извинявайте че ви заговорих, спецове по окачванията...
Добре че влязох в темата Ви, за да се просветя

Добре че влязох в темата Ви, за да се просветя


- Kilara37
- Мнения: 231
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 19:16
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.6 SR
- Местоположение: kazanlak
Re: Въпрос за окачване на голф 4
Колеги посъветвайте ме за МК4 AKL какви спортни пружини да сложа ,с колко да сваля.И пак не мога да разбера ще скапя ли амортесьорите.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Въпрос за окачване на голф 4
С колко да свалят?ми ти си решаваш с колко.Моите бяха 60/40 и карах около 1 година и 5-6 месеца.После смених амортисьорите със спортни,е няма такъв кефф.Няма го онова блъскане на амотр.,няма да подскачам като топче на пътя.С две думи вече никога спортни пружини на обикновени амове,макар че старите амортисьори не бяха изтървали но беше адски нестабилна при неравности
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта