Въпрос за окачване на голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kas10
Мнения: 134
Регистриран на: Чет 11 юли 2013 21:02
Автомобил: GOLF 4 1.6
Двигател:
Местоположение: Sliven

Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот kas10 » Пет 01 май 2015 20:42


Проблем ли ще е ако сложа спортни пружини само отпред? Отзад ще стане ли по висока ще имам проблеми като цяло? Благодаря предварително за отговорите колеги




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот hvp800 » Пет 01 май 2015 20:58


Дали ще е проблем....... ами колата ще изглежда зле с навирената задница, управлението ще се влоши и ще стане много по нестабилна в завойте. Само спортни пружини без амортесьори означава бърза смърт за последните. Ако тези неща не те притесняват проблеми няма да имаш. :mrgreen


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот nokiangage » Пет 01 май 2015 21:02


За първата част съм съгласен, а за втората може ли да попитам колко ще е бърза смъртта на стандартните амортисьори колега? :rolleyes


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот batko_miro » Пет 01 май 2015 21:08


Понижаване с до 40 мм няма проблем за стандартните амортисьори.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот hvp800 » Пет 01 май 2015 21:37


nokiangage написа:За първата част съм съгласен, а за втората може ли да попитам колко ще е бърза смъртта на стандартните амортисьори колега? :rolleyes


Aми при мен изкараха 2 месеца, сложих пружини Apex от ТТ. Вярно, че съм дизел и тежеста е повече от 1,6 бензин ,ама все пак. Отделно от това-какъв е смисъла да слагаш пружини, като със стоковите амове пак ще подскачаш и ще се люлееш все едно си на батут :stumm


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот nokiangage » Пет 01 май 2015 21:47


Явно онези незнаещите от H&R и другите подобни фирми са се занимавали бая време с глупости да правят по-ниски пружини за стандартни амортисьори понеже им уби сегмента... :mhihi Сега сериозно, има значение състоянието на амортисьорите, на които слагаш по ниски пружини - твоите са издържали 2 месеца, моите са вече над 2 години+ и няма проблем, а и другото по-важно според мен е какви пружини ще сложиш, тоест дали -40мм или -60/75мм. Това май би оказало по-голямо влияние, нали? :beer


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1087
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот Tipsy » Пет 01 май 2015 21:52


Започна се пак една обширна тема, почти толкова голяма колкото да злагам ли газ на бензина и бензин или дизел.
Факт е, че много производители не признават гаранцията на стандартните амортисьори ако са на ниска пружина.
Факт е, че накланянето в завои и подскачането по неравности е по-голяма при ниска пружина и стандартен амортисьор.


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот joromnt » Пет 01 май 2015 21:54


hvp800 написа:Aми при мен изкараха 2 месеца, сложих пружини Apex от ТТ. Вярно, че съм дизел и тежеста е повече от 1,6 бензин ,ама все пак...

За пръв път чувам за Ауди ТТ 1,6 бензин?


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот joromnt » Пет 01 май 2015 22:22


hvp800 написа:... Само спортни пружини без амортесьори означава бърза смърт за последните. ... :mrgreen

Ако това беше вярно от VW едва ли щеше заводски да слагат пружини/спортни/ Eibach със заводските амортисиори на Голф 4/Бора :mhihi


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот anonym0us » Пет 01 май 2015 22:27


По вашата логика, тези дето слагат спортни амортисьори са доста не разбиращи. Вместо да сложат само едни пружини на стандартните амортисьори? :c020 Логиката ви се сравнява на това, да сложиш нископрофилни гуми, на колата при положение, че я караш на село. Дали ще издържат и 1 сезон, не се знае знае ли се!? НЕ споря с никой, но едното няма нищо общо с другото. Ако сте сложили на НОВИ амортисьори спортни пружини е едно, а да сложиш на оригинални амортисьори спортни пружини е друго. :surprised


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот hvp800 » Пет 01 май 2015 22:44


joromnt написа:
hvp800 написа:Aми при мен изкараха 2 месеца, сложих пружини Apex от ТТ. Вярно, че съм дизел и тежеста е повече от 1,6 бензин ,ама все пак...

За пръв път чувам за Ауди ТТ 1,6 бензин?

Aвтора на темата е със 1,6 бензин ( според описанието му ) а за ТТ 1,6, ами ако четеш по-внимателно ще чуваш по–добре :screwy
А за
joromnt написа: Eibach със заводските амортисиори на Голф 4/Бора :mhihi
дали пък точно от VW слагат едни и същи "заводски" амортесЬОри на голфовете си..... не ми се обеснява повече.
Карайте си спортните пружини със "заводските" амове и те така, даже може и да им подложите по една гайка на лагера и така ще си направите "регулируемо окачване" , че даже ще е заводско.......
Tipsy написа:Започна се пак една обширна тема, почти толкова голяма колкото да злагам ли газ на бензина и бензин или дизел.
Факт е, че много производители не признават гаранцията на стандартните амортисьори ако са на ниска пружина.
Факт е, че накланянето в завои и подскачането по неравности е по-голяма при ниска пружина и стандартен амортисьор.

:th_up


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот joromnt » Пет 01 май 2015 22:58


УУууу, извинявайте че ви заговорих, спецове по окачванията...
Добре че влязох в темата Ви, за да се просветя :bowdown :mhihi


Потребителски аватар
Kilara37
Мнения: 231
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 19:16
Автомобил: Golf 4
Двигател: 1.6 SR
Местоположение: kazanlak

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот Kilara37 » Пет 19 фев 2016 20:41


Колеги посъветвайте ме за МК4 AKL какви спортни пружини да сложа ,с колко да сваля.И пак не мога да разбера ще скапя ли амортесьорите.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот nuri_3556 » Съб 20 фев 2016 3:04


С колко да свалят?ми ти си решаваш с колко.Моите бяха 60/40 и карах около 1 година и 5-6 месеца.После смених амортисьорите със спортни,е няма такъв кефф.Няма го онова блъскане на амотр.,няма да подскачам като топче на пътя.С две думи вече никога спортни пружини на обикновени амове,макар че старите амортисьори не бяха изтървали но беше адски нестабилна при неравности



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта